quote:Op zondag 14 februari 2021 10:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ga een hulpprogramma voor je starten. Je komt er zelf niet uit.
Je hoort z.s.m. van ons.
quote:
Ja, helemaal op die manier. Je ziet wat er bij die jongen gebeurd is . Wel triest.quote:
Ook de manier waarop? Bij een illegaal ietsquote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helemaal op die manier. Je ziet wat er bij die jongen gebeurd is . Wel triest.
Ik heb hem op DVD,toen ik even geen internet had bij toeval gekeken.Echt mooi.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!Schijnt wel 1 op 1 gejat te zijn, maar ik vind 'm ERG goed!
Ja daarom. Ben dan ook zeer benieuwd hoe het met de persoon gaat die de nier heeft ontvangen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook de manier waarop? Bij een illegaal iets
O dat is niet leuk Mario. Gecondoleerdquote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef mario390 het volgende:
zo even hoor ik dat jemand in bleiburg
gestorven is de ik goed kannte
Gecondoleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef mario390 het volgende:
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ook even @:danny en @:haags taggen in de TR, dan krijgt hij ervan langs als hij het niet aanpast
Dit dusquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.
Dat denk ik ookquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.
quote:
Ik heb hem ook op DVD. Volgens mij ooit in zo'n knakenwinkel terecht gekomen en de cover sprak me gewoon aan (Uiteraard door Samuel L. Jackson.)quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD,toen ik even geen internet had bij toeval gekeken.Echt mooi.
Je vergeet het woordje "Ik" schat.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef Paul het volgende:
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent
Dat betekent wel dat je gelijk een mooie TT moet verzinnen en dat die niet allemaal gaan aanpassen achteraf
Hij heeft het vast wel uit staanquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef mario390 het volgende:
Of hij heeft ze uitstaan?quote:
Ach, dat zijn dezelfde simpele leipo's die geld op zijn rekening stortenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Als hij dat uit heeft gezet dan merkt hij er niks van.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kan wel idd.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als hij dat uit heeft gezet dan merkt hij er niks van.
quote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zal je vast helpen ja nu je weer nuchter kunt nadenken.
Oww.. dan ben ik teamLeipo. Heb ook wat overgemaakt naar die gasten.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, dat zijn dezelfde simpele leipo's die geld op zijn rekening storten
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Oww.. dan ben ik teamLeipo. Heb ook wat overgemaakt naar die gasten.
Gisteravond was er niks aan de hand,je bent aan het stoken.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef Haags het volgende:
@:paul kijk je ook even de posts van gisteravond terug.
O wel heel jong zegquote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
met die heb ik ook en of 2 keer gezuipt die
is 51 en vannacht en herzinfarkt
Lees het eens goed terug. Of is dit vriendjes dekken fc.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteravond was er niks aan de hand,je bent aan het stoken.
Ik was er zelf bij.Gewoon kappen nu.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Lees het eens goed terug. Of is dit vriendjes dekken fc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |