iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die koop ik nooit die appelflappen ook zelden, zit zo weinig vulling inquote:
Maak ze liever zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Deze wel die zijn lekkerquote:Op zondag 14 februari 2021 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die koop ik nooit die appelflappen ook zelden, zit zo weinig vulling in
Maak ze liever zelf
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik heb ze een keer bij iemand gekregen. Ik ga toch liever voor de appelvulling.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nix,dat niet gerelateerd aan jouw F hoor.Daar ga ik mijn vingers niet aan branden.quote:
Waar zie je me voor aan hee?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De hele dagquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook lekker ja, vooral als het nog een beetje warm isquote:Op zondag 14 februari 2021 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer bij iemand gekregen. Ik ga toch liever voor de appelvulling.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nix,dat niet gerelateerd aan jouw F hoor.Daar ga ik mijn vingers niet aan branden.
Waar zie je me voor aan hee?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja en dan met een dikke klodder slagroomquote:Op zondag 14 februari 2021 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is ook lekker ja, vooral als het nog een beetje warm isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey wippertjequote:
USHHHH.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dan met een dikke klodder slagroom
Nou hequote:
![]()
Waar blijft ze nou?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dikke klodders.
Denk niet dat ze vandaag is wel een mooie fotoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@DJMOquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent zelf mooi.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet dat ze vandaag is wel een mooie foto“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd mooi die nieuwe topicsquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Dank jequote:
Paul aanbid hemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je even @Paul taggen in een TRquote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms alleen jammer dat de TT's dan weer kut zijnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb jij een nieuwe UI? Of heb ik die over het hoofd gezien?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je even @:paul taggen in een TR
Had jij de DT?quote:
Feli.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nieuwe UI. Die had @Flory al eens voor me gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij een nieuwe UI? Of heb ik die over het hoofd gezien?![]()
Sterk argument.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:20 schreef mario390 het volgende:
ik gaa niet in therapie om dat
moedder dat will,vor zij is
als ik en vollding heb, dann vangt ze
weer an fantasieren van therapie
(kan je svp mijn mailadres naar mevrouw doorzetten?)
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Leuk, ook toepasselijk op vandaagquote:Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja nieuwe UI. Die had @:Flory al eens voor me gemaakt.
Waarom tag je mij heequote:Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sterk argument.
(kan je svp mijn mailadres naar mevrouw doorzetten?)
Je hebt eens je best gedaan.quote:
Dahwast.* Contra principia negantem disputari non potest *
Weet niet waar je het over hebt hee. Ben je dronken heequote:Op zondag 14 februari 2021 10:37 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je hebt eens je best gedaan.
Dahwast.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je even @:paul taggen in een TR
A das een lieffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:39 schreef mario390 het volgende:
when im feeling blue,
is zo fijn gefil
De dag nadat je blauw bent geweest niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 10:39 schreef mario390 het volgende:
when im feeling blue,
is zo fijn gefilIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Had je gelezen van die gozer die zijn nier verkocht voor een I phone?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als dat geen snoeiharde noikseks wordquote:
Nee, maar dat is wel een donders slechte deal dan zeg!quote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen van die gozer die zijn nier verkocht voor een I phone?![]()
![]()
![]()
Ja laveloos. Daar komt t door.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt hee. Ben je dronken hee* Contra principia negantem disputari non potest *
dat islied van fiiiiiil collerquote:Op zondag 14 februari 2021 10:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
De dag nadat je blauw bent geweest niet meer![]()
O echt, voor een telefoon je nier verkopen?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je gelezen van die gozer die zijn nier verkocht voor een I phone?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:41 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja laveloos. Daar komt t door.
En dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je even @:paul taggen in een TRI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Het kan.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, voor een telefoon je nier verkopen?![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar dat is wel een donders slechte deal dan zeg!![]()
Ja schijnbaar.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO dan, wat een telefoon je waard is of niet danquote:
Ben dan wel benieuwd hoe het met de ontvanger van de nier is afgelopen>
?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Gaarne uitleg aub.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Leuk feitje wel.
Woud en haags![]()
Ik zeg het zoals het isZonder wrijving geen glans![]()
Ik ga een hulpprogramma voor je starten. Je komt er zelf niet uit.quote:
Je hoort z.s.m. van ons.* Contra principia negantem disputari non potest *
Nee, ik ook niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey SBE, ik zou bij jou denken een beetje warmte is my valentijnquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik ga een hulpprogramma voor je starten. Je komt er zelf niet uit.
Je hoort z.s.m. van ons.
quote:Komt goed!
Ja, helemaal op die manier. Je ziet wat er bij die jongen gebeurd is . Wel triest.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook de manier waarop? Bij een illegaal ietsquote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, helemaal op die manier. Je ziet wat er bij die jongen gebeurd is . Wel triest.![]()
![]()
Ik heb hem op DVD,toen ik even geen internet had bij toeval gekeken.Echt mooi.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!Schijnt wel 1 op 1 gejat te zijn, maar ik vind 'm ERG goed!
Ja daarom. Ben dan ook zeer benieuwd hoe het met de persoon gaat die de nier heeft ontvangen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ook de manier waarop? Bij een illegaal ietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent
Dat betekent wel dat je gelijk een mooie TT moet verzinnen en dat die niet allemaal gaan aanpassen achteraf
O dat is niet leuk Mario. Gecondoleerdquote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef mario390 het volgende:
zo even hoor ik dat jemand in bleiburg
gestorven is de ik goed kannteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gecondoleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef mario390 het volgende:
gestorven is de ik goed kannte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ook even @:danny en @:haags taggen in de TR, dan krijgt hij ervan langs als hij het niet aanpast
Dit dusquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat denk ik ookquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.![]()
![]()
quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Paul op 14-02-2021 10:52:50 (PM elkaar maar) ]Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb hem ook op DVD. Volgens mij ooit in zo'n knakenwinkel terecht gekomen en de cover sprak me gewoon aan (Uiteraard door Samuel L. Jackson.)quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD,toen ik even geen internet had bij toeval gekeken.Echt mooi.
Ook Pulp Fiction daar gekocht omdat zo ontzettend veel mensen zeiden dat die zo goed was. Heeft toen JAREN onaangebroken in de cellofaan tussen de andere DVD's in de kast gestaan omdat de cover me juist totaal NIET aansprak, maar ja, je kent de gezegde he: Never judge a DVD by its cover.![]()
![]()
facebook, insta op zwart mooi zo, zo hoort dat, nederlanders hebben geen recht op eigen meningBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Je vergeet het woordje "Ik" schat.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef Paul het volgende:
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent
Dat betekent wel dat je gelijk een mooie TT moet verzinnen en dat die niet allemaal gaan aanpassen achteraf* Contra principia negantem disputari non potest *
Hij heeft het vast wel uit staanquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.
Gecondoleerd.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef mario390 het volgende:
gestorven is de ik goed kannte* Contra principia negantem disputari non potest *
Of hij heeft ze uitstaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach, dat zijn dezelfde simpele leipo's die geld op zijn rekening stortenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als hij dat uit heeft gezet dan merkt hij er niks van.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.![]()
Kan wel idd.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:50 schreef shiitake het volgende:
[..]
Als hij dat uit heeft gezet dan merkt hij er niks van.![]()
quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door Paul op 14-02-2021 10:52:30 (PM elkaar maar) ]Zonder wrijving geen glans![]()
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zal je vast helpen ja nu je weer nuchter kunt nadenken.
Als je komt om te rellen heb ik liever dat je weg gaat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oww.. dan ben ik teamLeipo. Heb ook wat overgemaakt naar die gasten.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, dat zijn dezelfde simpele leipo's die geld op zijn rekening storten
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Oww.. dan ben ik teamLeipo. Heb ook wat overgemaakt naar die gasten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gisteravond was er niks aan de hand,je bent aan het stoken.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef Haags het volgende:
@:paul kijk je ook even de posts van gisteravond terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O wel heel jong zegquote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
met die heb ik ook en of 2 keer gezuipt die
is 51 en vannacht en herzinfarktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lees het eens goed terug. Of is dit vriendjes dekken fc.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteravond was er niks aan de hand,je bent aan het stoken.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik was er zelf bij.Gewoon kappen nu.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Lees het eens goed terug. Of is dit vriendjes dekken fc.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Paul Bericht 6% gewijzigd door Paul op 14-02-2021 10:52 (PM elkaar maar) ]
Echt?
Nice heur. Geen idee waar t over ging. Maar you did it!
Jij blijft gewoon hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef aloa het volgende:
Misschien toch geen goed idee om hier weer te gaan posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij.Gewoon kappen nu.Zonder wrijving geen glans![]()
Het is sinds het laatste murp-slotje juist steeds hartstikke gezellig geweest hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef aloa het volgende:
Misschien toch geen goed idee om hier weer te gaan posten.![]()
![]()
DA fuck hee,dit laat ik niet gebeuren.No way.quote:
Als jij gaat,ga ik ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dikke doei voor je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan hier geen ruzie uitvechten. Stuur maar een DM/PM wat er aan de hand is of dm/pm elkaar
Iemand komt even lekker stoken.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:58 schreef Paul het volgende:
We gaan hier geen ruzie uitvechten. Stuur maar een DM/PM wat er aan de hand is of dm/pm elkaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Optieven.
Ach ja. Sla mekaar de harses in. (svp een 3e om 112 te bellen). Maar sodetiefstraal hier ff op. Hebben jullie DM?* Contra principia negantem disputari non potest *
roestigquote:
Ik ben er ook hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
Misschien dat @:Superwormjim of @:murp ff wat tikken kan komen uitdelen?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Of een foto van een lief kereltjequote:
Eens!quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja sorry hoor,maar dit slaat nergens op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
en dat sirene vannacht was en
grote brand in lavamünd![]()
Had hij die mentions maar niet moeten laten inbouwenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ja sorry hoor,maar dit slaat nergens op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk geen doden of gewonden?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan gewoon openbaar hoor beste Paulus.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:58 schreef Paul het volgende:
We gaan hier geen ruzie uitvechten. Stuur maar een DM/PM wat er aan de hand is of dm/pm elkaarZonder wrijving geen glans![]()
Ik las ff terug.. Dit is wel triest eeh!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
Misschien dat @:Superwormjim of @:murp ff wat tikken kan komen uitdelen?* Contra principia negantem disputari non potest *
Neeeeeeeee je weet best dat dat heeel onhandig en sfeerverpestend is.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan gewoon openbaar hoor beste Paulus.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?![]()
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk zakken ze er doorheen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?![]()
Dan maar demonstreren daar tegenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar demonstreren daar tegen
Geen idee, heb er niet echt iets over gehoordquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar trekken ze zich meestal niets van aanquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.
Heb je die auto gezien die het ijs op ging en er doorzakte. Wat een mallootquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeeee je weet best dat dat heeel onhandig en sfeerverpestend is.
Vroeg @aloa alleen om duidelijkheid. Hij noemde mij namelijk in zijn post. Was benieuwd wat hij precies bedoelde.
Zonder wrijving geen glans![]()
Als er maar iets te demonsteren isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan toch ook via DM/PMquote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Vroeg @:aloa alleen om duidelijkheid. Hij noemde mij namelijk in zijn post. Was benieuwd wat hij precies bedoelde.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja precies, dat dacht ik dus ook van zijn post waarin hij mij noemde. Vandaar dat ik het even via hier vraag. Snapte?quote:
Zonder wrijving geen glans![]()
Westenarmer.quote:
Wil je weer elders gaan posten?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Vroeg @:aloa alleen om duidelijkheid. Hij noemde mij namelijk in zijn post. Was benieuwd wat hij precies bedoelde.
(dit is heeeeeel aardig voor mijn doen)
Mafkeesquote:
Normaal komen er minimaal 3 ziektes en 2 geslachtsdelen in de vraagstelling voor?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wil je weer elders gaan posten?
(dit is heeeeeel aardig voor mijn doen)
![]()
Zo goed ken ik m niet..quote:Op zondag 14 februari 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal komen er minimaal 3 ziektes en 2 geslachtsdelen in de vraagstelling voor?* Contra principia negantem disputari non potest *
Wappies moeten toch iets te doen hebbenquote:
Misschien gaan ze wel op het ijs staan, en kraak plof .......... koud pakquote:Op zondag 14 februari 2021 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wappies moeten toch iets te doen hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nat pak bij -8oc!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel op het ijs staan, en kraak plof .......... koud pakLekker voor die wappies!
![]()
Dat moet je niet willen. Dan staan ze volgende week te demonstreren tegen een nat pak krijgenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel op het ijs staan, en kraak plof .......... koud pak
En jij blijft toch hier in het topic koffie drinken he?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?![]()
Ach met een beetje geluk krijgen ze een stevige verkoudheid door dat natte pak en liggen ze een paar weekjes onder de wol!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dan staan ze volgende week te demonstreren tegen een nat pak krijgen![]()
![]()
Ja echt he, ik vond het wel jammer dat ze geen waterkanonactie hebben nu, was een mooie ijsbaan gewordenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nat pak bij -8oc!Lekker voor die wappies!
Ze vinden toch wel een reden, maakt niet uit of het een nat pak is of een drooggrasveldquote:Op zondag 14 februari 2021 11:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen. Dan staan ze volgende week te demonstreren tegen een nat pak krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zeker. En bepaalde namen zal ik hier niet meer noemen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij blijft toch hier in het topic koffie drinken he?![]()
En dan komen ze met een complot theorie dat dit allemaal opgezet spel was van de overheid en te maken had met 5G of vaccins of iets dergelijksquote:Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met een beetje geluk krijgen ze een stevige verkoudheid door dat natte pak en liggen ze een paar weekjes onder de wol!
Verkoudheid is toch een virus? Krijg je niet van een nat pak toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach met een beetje geluk krijgen ze een stevige verkoudheid door dat natte pak en liggen ze een paar weekjes onder de wol!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb alleen ijshockey schaatsen. Fuk it. SCHAATSEN!
Dat het vaccin in het vijverwater zat en dat ze daar ziek door zijn geworden enzo, want normaal wordt nooit iemand ziek voor zeiknat in de vrieskou rond te lopen enzo!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan komen ze met een complot theorie dat dit allemaal opgezet spel was van de overheid en te maken had met 5G of vaccins of iets dergelijks![]()
![]()
Zoiets iddquote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat het vaccin in het vijverwater zat en dat ze daar ziek door zijn geworden enzo, want normaal wordt nooit iemand ziek voor zeiknat in de vrieskou rond te lopen enzo!
Door kou vernauwen je bloedvaten waardoor je witte bloedlichamen en antistoffen minder goed overal kunnen komen. Dan ben je vatbaarder voor virussen en andere ziektekiemen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verkoudheid is toch een virus? Krijg je niet van een nat pak toch?![]()
![]()
Heb je geschaatst deze week?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Straatverlichting het volgende:
Heb alleen ijshockey schaatsen. Fuk it. SCHAATSEN!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde ook al reageren met dat je immuunsysteem vatbaarder word, maar geen zin in technische uitleg. Dus thanks!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Door kou vernauwen je bloedvaten waardoor je witte bloedlichamen en antistoffen minder goed overal kunnen komen. Dan ben je vatbaarder voor virussen en andere ziektekiemen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oke weer wat geleerdquote:Op zondag 14 februari 2021 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Door kou vernauwen je bloedvaten waardoor je witte bloedlichamen en antistoffen minder goed overal kunnen komen. Dan ben je vatbaarder voor virussen en andere ziektekiemen.dank u meester ToT
Wist ik echt niet dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lui wippertjequote:Op zondag 14 februari 2021 11:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde ook al reageren met dat je immuunsysteem vatbaarder word, maar geen zin in technische uitleg. Dus thanks!
Whehe!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke weer wat geleerddank u meester ToT
Wist ik echt niet dus
En ja, 's winters zit men ook meer samen thuis (zonder 1,5 meter enzo), dus rochel je elkaar ook meer onder. Als je dan ijskoud binnenkomt en je gezinsleden rochelen je in je bek (of je collega's op het werk of whatever), dan heb je het dus ook snel te pakken.![]()
![]()
Jammer wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het al echt TIJDEN, maar vandaag is het idd wel weer opvallend traag ja.![]()
Ik had net ook een tijdje dat het scherm ook steeds weer omhoog sprong, naar willekeurige eerdere posts.quote:![]()
Dit is ook weer zeer technisch uitgelegdquote:Op zondag 14 februari 2021 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
En ja, 's winters zit men ook meer samen thuis (zonder 1,5 meter enzo), dus rochel je elkaar ook meer onder. Als je dan ijskoud binnenkomt en je gezinsleden rochelen je in je bek (of je collega's op het werk of whatever), dan heb je het dus ook snel te pakken.
Ik voeg al genoeg toe aan de maatschappij door de week, dan mag je op de dag des God lui zijnquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voeg al genoeg toe aan de maatschappij door de week, dan mag je op de dag des God lui zijnjij wel hoor
Geen dameskonijntjes wippen vandaag he!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voeg al genoeg toe aan de maatschappij door de week, dan mag je op de dag des God lui zijn![]()
![]()
Hij doet helemaal niks,het wordt hier steeds gekker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gohquote:Op zondag 14 februari 2021 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niks, het wordt hier steeds gekker.
Dat had ik ook ik de gaten!![]()
Valentijns wippiesquote:Op zondag 14 februari 2021 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen dameskonijntjes wippen vandaag he!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hello is platz 1quote:Op zondag 14 februari 2021 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet helemaal niks,het wordt hier steeds gekker.![]()
Even serieus.aloa valt niks te verwijten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
USHHHH.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:32 schreef Paul het volgende:
@:haags @:aloa @:freshfruit @:murp
Nu is het klaar
Nu gaan we hier romantisch doen met z'n allen
Maar ik wil niet met iedereen romantisch doenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:32 schreef Paul het volgende:
Nu is het klaar
Geef je dochter aan mij en we praten nergens meer overquote:Op zondag 14 februari 2021 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik wil niet met iedereen romantisch doen
serieus in ONZ?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even serieus.aloa valt niks te verwijten.
Sinds wanneer![]()
![]()
Dat ga ik F vertellen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Geef je dochter aan mij en we praten nergens meer over
Paul heeft gezegd te stoppen,en daar luister ik naar.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
serieus in ONZ?
Sinds wanneer [ afbeelding ]
USHHHH.
Dit helpt niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:32 schreef Paul het volgende:
Nu is het klaar
Maar goed. +1
Groetjes aan F.* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Geef je dochter aan mij en we praten nergens meer over:n
Echtttttt niet
Wtf. Ok schaatsen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Geef je dochter aan mij en we praten nergens meer over
Niet overdrijven sjappie.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:35 schreef murp het volgende:
[..]
serieus in ONZ?
Sinds wanneer [ afbeelding ]
Ga maar weer weg.* Contra principia negantem disputari non potest *
Hij doet of het een stuk handelswaar isquote:
Too little to latequote:Op zondag 14 februari 2021 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen dameskonijntjes wippen vandaag he!
quote:
Wippen kan je de hele dag hoor, staat niet een vaste tijd voorquote:
Voor konijntjes staat daar wel een vaste tijd voor! Van middernacht tot 23:59quote:Op zondag 14 februari 2021 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wippen kan je de hele dag hoor, staat niet een vaste tijd voorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan heb je nog tijd zat dusquote:Op zondag 14 februari 2021 11:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor konijntjes staat daar wel een vaste tijd voor! Van middernacht tot 23:59Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je nog een keer zegt dat ik weg moet dan stuur ik jou wegquote:Op zondag 14 februari 2021 11:39 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Niet overdrijven sjappie.
Ga maar weer weg.![]()
![]()
![]()
Hey Murphappy valentijn day
Zat het echt net te lezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo sneu, echt?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:46 schreef murp het volgende:
[..]
Als je nog een keer zegt dat ik weg moet dan stuur ik jou weg [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ga weg!
Maar buiten schijnt de zon
MIjn hart doet niet zo fris nog zou dat helpen als de zon er in ging schijnen denk jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een idioten.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn hart doet niet zo fris nog zou dat helpen als de zon er in ging schijnen denk je
A. wat lief, dank jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kiek eens aan wat een verwennerij vandaagquote:
Ik geef je een roosje een roosje...
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat lief zeg dankjewelquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef je een roosje een roosje...
IK geef je een roos ....... en verder weet ik hem niet meerquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef je een roosje een roosje...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Marioquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Marioja sonst fehlt nog wat
![]()
![]()
![]()
Tering!
Mini-ToT merkte dat ik weer hartstikke vermoeid was en pakte me bij de vinger, liet me opstaan, trok me naar de gang, de trap op, nmaar de slaapkamer toe en daar kroop hij de trap op terwijl hij me nog steeds vast hield en trok me het bed op.
Toen ik er eenmaal op lag, gingen zijn vuistjes triomfantelijk de lucht in en ging hij snurkgeluidjes voor mij maken, dat ik moest slapen!![]()
![]()
![]()
![]()
Elke maand?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK geef je een roos ....... en verder weet ik hem niet meer![]()
![]()
de 3 parteien zijn met zakjesquote:Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Burgermeesterverkiezingen. Ga jij voor het burgermeesterschap Mario
deze dagen gekomen
binnen was 1 kuli, vuurding,en
edr prospekt 1 blumentopf![]()
quote:Hier is dat nooit een burgermeester verkiezing
A hier krijg ik kippenvel van. Wat voelt hij dat goed aan. Als hij je nu ook even liet slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
Mini-ToT merkte dat ik weer hartstikke vermoeid was en pakte me bij de vinger, liet me opstaan, trok me naar de gang, de trap op, nmaar de slaapkamer toe en daar kroop hij de trap op terwijl hij me nog steeds vast hield en trok me het bed op.
Toen ik er eenmaal op lag, gingen zijn vuistjes triomfantelijk de lucht in en ging hij snurkgeluidjes voor mij maken, dat ik moest slapen!![]()
![]()
![]()
Ik check daar veel te weinig.Thanks Chef.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/technoconnectspeople
tot nu toe een goede set.
Haha, papa moe dan moet papa slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat sturen ze dan naar iedereen op?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 3 parteien zijn met zakjes
deze dagen gekomen
binnen was 1 kuli, vuurding,en
edr prospekt 1 blumentopfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is toch zo mooi.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:04 schreef ToT het volgende:
Tering!
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: