Jij blijft gewoon hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef aloa het volgende:
Misschien toch geen goed idee om hier weer te gaan posten.
Bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er zelf bij.Gewoon kappen nu.
Het is sinds het laatste murp-slotje juist steeds hartstikke gezellig geweest hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef aloa het volgende:
Misschien toch geen goed idee om hier weer te gaan posten.
DA fuck hee,dit laat ik niet gebeuren.No way.quote:
Dikke doei voor je.quote:
Iemand komt even lekker stoken.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:58 schreef Paul het volgende:
We gaan hier geen ruzie uitvechten. Stuur maar een DM/PM wat er aan de hand is of dm/pm elkaar
roestigquote:
Ik ben er ook hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
Misschien dat @:Superwormjim of @:murp ff wat tikken kan komen uitdelen?
Of een foto van een lief kereltjequote:
Eens!quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:56 schreef mario390 het volgende:
en dat sirene vannacht was en
grote brand in lavamünd
Had hij die mentions maar niet moeten laten inbouwenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die Danny moet helemaal gestoord worden van al die simpele leipo's die m mentionen.
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ja sorry hoor,maar dit slaat nergens op.
Hopelijk geen doden of gewonden?quote:
Kan gewoon openbaar hoor beste Paulus.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:58 schreef Paul het volgende:
We gaan hier geen ruzie uitvechten. Stuur maar een DM/PM wat er aan de hand is of dm/pm elkaar
Ik las ff terug.. Dit is wel triest eeh!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:00 schreef ToT het volgende:
Misschien dat @:Superwormjim of @:murp ff wat tikken kan komen uitdelen?
Neeeeeeeee je weet best dat dat heeel onhandig en sfeerverpestend is.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan gewoon openbaar hoor beste Paulus.
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan de wappies nog wat doen vandaag?
Hopelijk zakken ze er doorheen.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?
Dan maar demonstreren daar tegenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan maar demonstreren daar tegen
Geen idee, heb er niet echt iets over gehoordquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze gingen koffie drinken op de hofvijver toch?
Daar trekken ze zich meestal niets van aanquote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Utrecht staat op de planning.Maar de burgemeester daar geeft geen goedkeuring.
Heb je die auto gezien die het ijs op ging en er doorzakte. Wat een mallootquote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Neeeeeeeee je weet best dat dat heeel onhandig en sfeerverpestend is.
Als er maar iets te demonsteren isquote:
Dat kan toch ook via DM/PMquote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Vroeg @:aloa alleen om duidelijkheid. Hij noemde mij namelijk in zijn post. Was benieuwd wat hij precies bedoelde.
Ja precies, dat dacht ik dus ook van zijn post waarin hij mij noemde. Vandaar dat ik het even via hier vraag. Snapte?quote:
Westenarmer.quote:
Wil je weer elders gaan posten?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Vroeg @:aloa alleen om duidelijkheid. Hij noemde mij namelijk in zijn post. Was benieuwd wat hij precies bedoelde.
Mafkeesquote:
Normaal komen er minimaal 3 ziektes en 2 geslachtsdelen in de vraagstelling voor?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wil je weer elders gaan posten?
(dit is heeeeeel aardig voor mijn doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |