ik vind het allemaal best. lees de tt toch maar 1 keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
twijfel even of ik wel goeie woordkeuze heb gebruikt
alle kijkers die Thomas erin hebben gelaten,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Wel irritant dat Thomas nu een tweede leven heeft gekregen door de 3 nieuwelingen, terwijl zijn oude vertrouwelingen vertrokken op het moment dat ze in de minderheid waren
Wat bedoel je? Dat ze zelf zoveel mogelijk buiten schot blijft?!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Fikkert2 het volgende:
zoey is thomas zo hard aan het naaien
oh top had hem op pauze gezet maar dit is beterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
22:00
Thomas en Zoey praten bij.
Thomas : Stel dat ze unaniem beslissen op Jerrel en mij te stemmen, dan is dan 5-5. En wij op Michel en Nick, dat is dan ook 5. Dan heeft u de beslissende stem. Dus het is allemaal op 1 naam, of niet. Maar het moet. Of niks moet, maar..
Zoey : Anders worden we eruit gestemd, ik ook
Thomas : Ik weet het niet
Yep, thomas vindt het geen goed idee om nick erop te zetten en dat is juist het doel van zoeyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:08 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze zelf zoveel mogelijk buiten schot blijft?!
Had deel gemist, vandaar. Dank!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, thomas vindt het geen goed idee om nick erop te zetten en dat is juist het doel van zoey
Mag zoey kiezen als huismeester??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey gaat het niet doen, op Liese stemmen![]()
![]()
Mike is een gevaarlijke speler. Hij zal overal tussendoor glippen. Niet alleen zijn praatjes zijn zo, zijn spel zal ook zo zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
en thomas heeft zowaar door dat mike uiteindelijk niet te vertrouwen zal zijn. nu mss nog wel
precies een gehaaidequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike is een gevaarlijke speler. Hij zal overal tussendoor glippen. Niet alleen zijn praatjes zijn zo, zijn spel zal ook zo zijn
Alleen bij meer dan 2 genomineerden, dan moet/mag ze kiezen tussen nummer 2 en 3/4 (bij gelijk aantal stemmen dus)quote:
Hoezo niet blij??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill zit steeds te loeren naar thomas en jill, ze is niet blij
[ afbeelding ]
Hebben Nick en Michiel en k3 dit allemaal wel in de gaten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
ze hebben het in handen nu om Michel en Nick samen op de bank te krijgen, het zou wel eens de laatste kans kunnen zijn, 1 van die haantjes naar huis
Alsdat het groepje van k5 kan verbreken/irriteren of kapot maken heb ik er dat wel voor overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
Dus we zijn door Zoey verzekerd van nog een weekje Jerrel
Daar twijfel ik nog wel over. Hij gaat soms best ver in zijn uitspraken en verhalen, denk dat er wel bewoners zijn die dat door gaan hebben. Hele rare kerel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike is een gevaarlijke speler. Hij zal overal tussendoor glippen. Niet alleen zijn praatjes zijn zo, zijn spel zal ook zo zijn
Dus als k3 en Nick en Michel allemaal 2 dezelfde erop zetten bv Jill en Jerrel moet Zoey kiezen tussen die twee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Alleen bij meer dan 2 genomineerden, dan moet/mag ze kiezen tussen nummer 2 en 3/4
Nick is helemaal geen haantjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Hebben Nick en Michiel en k3 dit allemaal wel in de gaten?
Als ze met 6'en Nick en Michel stemmen maakt het niet uit wat kamp Michel/Nick stemt, dan zitten ze samen op de bankquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus als k3 en Nick en Michel allemaal 2 dezelfde erop zetten bv Jill en Jerrel moet Zoey kiezen tussen die twee.
Ik hoop het een beetjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Fikkert2 het volgende:
zoey is thomas zo hard aan het naaien
Dan gaat Michiel naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze met 6'en Nick en Michel stemmen maakt het niet uit wat kamp Michel/Nick stemt, dan zitten ze samen op de bank
Maar Zoey mag toch niet mee stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze met 6'en Nick en Michel stemmen maakt het niet uit wat kamp Michel/Nick stemt, dan zitten ze samen op de bank
waarom niet, huismeester stemt gewoon mee er kan enkel niet op haar gestemd wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Zoey mag toch niet mee stemmen.
ze mag wel stemmen, maar kan niet genomineerd worden, luxe positiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Zoey mag toch niet mee stemmen.
Oh dacht dat ze ook niet mochten stemmen....jammerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waarom niet, huismeester stemt gewoon mee er kan enkel niet op haar gestemd worden
maar ik verwacht nog wel een twist, een spel waar dubbele stemmen of zo te verdienen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze ook niet mochten stemmen....jammer
Ik dacht niet genomineerd worden maar ook niet stemmen. Vindt dat al luxe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze mag wel stemmen, maar kan niet genomineerd worden, luxe positie
Ligt aan waar de overige stemmen naartoe gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus als k3 en Nick en Michel allemaal 2 dezelfde erop zetten bv Jill en Jerrel moet Zoey kiezen tussen die twee.
Hopen op immuniteit of dubbel stem positiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:22 schreef Kefke04 het volgende:
em de vraag is natuurlijk wat zal de prijs van nick zijn
Ik vind het ergens ook wel jammer. Iedereen is ermee bezig. Thomas en Jill hielden zich eerst nog op de vlakte en speelden hun eigen spel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Streamverslag bijgewerkt met gesprek van Thomas en Zoey ... het is wel game on
Oh jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:22 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht een valentijnsboodschap van zijn vriendinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:22 schreef Kefke04 het volgende:
Nee, dan ben ik klaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Echt een klote scenario.
Dan missen we dus al deze leuke gesprekken en moeten we naar die kleuterklas kijken.
Tijdens het opstellen van het hm-spel hebben Naomi en Liese een spel gespeeld. Hoorde Liese zeggen dat ze 250 euro heeft verloren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
maar ik verwacht nog wel een twist, een spel waar dubbele stemmen of zo te verdienen zijn.
er is nog niets gebeurd met die 2 meisjes die 2 gisteren moesten kiezen
inderdaad ze zitten tegen een ontzettend sterk Belgisch blok + Michel, dus als ze nu niets afspreken gaan ze er achter elkaar uit, deze en volgende week hebben ze nog een kans als ze het slim spelen, daarna is het voorbijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel jammer. Iedereen is ermee bezig. Thomas en Jill hielden zich eerst nog op de vlakte en speelden hun eigen spel.
Maar goed. Ze moeten wel. Het is nu echt een schaakspel geworden.
"Welke bewoners moet erin blijven"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Mjelleke het volgende:
Big brother hoort dit natuurlijk ook hè. Dadelijk moet er positief gestemd worden met als in Utopia
oh dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Tijdens het opstellen van het hm-spel hebben Naomi en Liese een spel gespeeld. Hoorde Liese zeggen dat ze 250 euro heeft verloren.
of Ferrel stel je voorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel is de enige waardige NL finalist in mijn ogen.
Vreselijk dat dan 1 van die pubers in de finale zal staan.
wat is er mis met Jill in de finale?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel is de enige waardige NL finalist in mijn ogen.
Vreselijk dat dan 1 van die pubers in de finale zal staan.
Jill is net een kleuter van 5, de mensen zijn daar wel is klaar meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
wat is er mis met Jill in de finale?
Komt bijna op hetzelfde neer met al die afspraken, afspraken zouden verboden moeten worden op een gegeven moment... dan bij overtreding gelijk genomineerd als sanctiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"Welke bewoners moet erin blijven"
Diegene met 0 stemmen staan op de lijst.
vroeger 'schreven' we altijd woorden op de rug van een ander en die moest dan raden welk woord je schreef.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Komt bijna op hetzelfde neer met al die afspraken, afspraken zouden verboden moeten worden op een gegeven moment... dan bij overtreding gelijk genomineerd als sanctie
Het probleem is dat team nick/liese niet weet van het dubbelspel van Zoey en ze denken dat zoey aan hun kant staatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Nick slim is moet hij gaan praten met Mike.
Er moet 1 extra in dat bondje
Een omgekeerde nominatiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Komt bijna op hetzelfde neer met al die afspraken, afspraken zouden verboden moeten worden op een gegeven moment... dan bij overtreding gelijk genomineerd als sanctie
Alles!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
wat is er mis met Jill in de finale?
wat dacht jij hoe dat bij anderen gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alles!
Constant in de uitzending, privileges, spelaanpassingen.
grootste komediant is het op alle gebied, genoeg gezien van en met hemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Kefke04 het volgende:
Ferrel ligt heel de dag in bed, en nu komt hij te voorschijn
Precies dat. Reken er dan ook maar op dat Jerrel op de bank zitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
"Welke bewoners moet erin blijven"
Diegene met 0 stemmen staan op de lijst.
quote:
welke 6, zoveel stemmen krijgen nick en michel echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hangt er van af als het zoey thomas bondje werkt, wat ik wel betwijfel zit ie niet op t bankjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Precies dat. Reken er dan ook maar op dat Jerrel op de bank zit
Nah, de bewoners weten ook wel dat hij niet te vertrouwen is (behalve jill natuurlijk).. ik ga ervanuit dat hij gewoon bij de genomineerde zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben Jerrel nodig om de anderen er uit te spelen, Jerrel gaat voorlopig nergens heen
Yup die zijn helemaal uitgeteld van hun gekonkel en het onterrechte gemanipuleerde hm spelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
ligt de rest al in bed ofzo?
ik ga echt niet naar de 3 thomassen luisteren
tijd voor andere dingen dan maar
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke 6, zoveel stemmen krijgen nick en michel echt niet
ook hier een probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een omgekeerde nominatie
Publiek beslist welke 2 eruit moet
De bewoners moeten stemmen.
voorbeeld tussen Jerrel en Zoey
Ben echt benieuwd naar Dinsdagavondquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
Zoey heeft sowieso een probleem, want als ze met de ene groep meestemt weet de andere groep dat ze belazerd zijn en komt het dubbelspel uit voor de hele groep en vertrouwt niemand haar meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft de sleutel en ze beseft het niet denk ik, of toch wel misschien
wat zoey ook doet ze kan nooit goed doen, en heeft ze zelf gecreerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft de sleutel en ze beseft het niet denk ik, of toch wel misschien
Voor mij niet. Zeker niet een puber die er na 6 weken inkomt en door manipulatie van productie verder komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zoals het er nu voorstaat hebben we twee groepen, die elkaar steeds meer gaan negeren. Er komt steeds meer verwijdering. Eén groep zou - als er niets in de weg wordt gelegd - de rest kunnen wegstemmen.
Er komt vast wat invloed van BB, die dat doorbreekt, zodat het om en om zou kunnen zijn.Maar: men is dan daar afhankelijk van, oftewel, extern bepaalt.
Hoe het ook loopt, zouden ze dit groepsgewijs wel leuk vinden? Ik kan me niet voorstellen dat dit ok voelt, het spel moet gespeeld, maar ik zou me er denk ik niet ok bij voelen. Ook niet als ik in het winnende team zou zitten.
Want...die vraag is vaker aan de orde geweest; wat is nu eigenlijk het spel spelen? Wie is een winnaar? Iemand die koste wat het kost genadeloos het hardste heeft gemanipuleerd?
Was mij al wel duidelijk hoor. Ze praat tegen iedereen met veel respect over Liese.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey gaat het niet doen, op Liese stemmen![]()
![]()
om michel of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het mooi vinden als julie een fittie krijgt met liese
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het mooi vinden als julie een fittie krijgt met liese
Thomas gaat echt niet op Jerrel stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick Jerrel
Jerrel
Michel Jerrel
Thomas Jerrel??
Mike
Matt
Zoey
Julie Jerrel
Jill
Liese Jerrel
Naomi Jerrel
mijn vermoeden jerrel word echt wel veel genoemd hoor
Precies, da's haar enige redding om niet ontmaskerd te worden. al zal haar stem op Michel ook wel uitlekken op die manier. Maar haar 2e stem kan maar beter een stem zijn op iemand die niet op de lijst komtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
wat zoey ook doet ze kan nooit goed doen, en heeft ze zelf gecreerd.
als ik haar was zou ik michel stemmen en 2e stem safe.
als jerrel michel op het bord staat gaat niemand verbaasd zijn
Er zijn meerdere factoren, zou me verbazen als ze echt allemaal op dezelfde 2 stemmen, er zijn nog een aantal dagen te gaan dus kans dat iemand van mening verandert door wat dan ook is aanwezigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
K5 heeft al een afspraak liggen voor Jerrel en Jill.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick Jerrel
Jerrel
Michel Jerrel
Thomas Jerrel??
Mike
Matt
Zoey
Julie Jerrel
Jill
Liese Jerrel
Naomi Jerrel
mijn vermoeden jerrel word echt wel veel genoemd hoor
Vond de slaapkamer wel leuke gesprekken hebben...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik jammer vindt is dat er 1 x per week gestemd wordt, nu gaat het werkelijk de hele week over het nomineren, echt leuke gesprekken krijg je hierdoor niet..
Ze hadden eigenlijk meteen na de exit van Pat moeten nomineren, en dan de uitslag niet meldenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik jammer vindt is dat er 1 x per week gestemd wordt, nu gaat het werkelijk de hele week over het nomineren, echt leuke gesprekken krijg je hierdoor niet..
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Streamverslag bijgewerkt met gesprek van Thomas en Zoey ... het is wel game on
Dat klopt. Maar er zijn er meer. Ik kan geen dag streams kijken zonder dat het ergens over kaka gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Was-beer het volgende:
Zoey heeft echt een obsessie met stront
Maar dan komt iemand gestemd door het andere team op de bank...en loopt men de kans te verliezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, da's haar enige redding om niet ontmaskerd te worden. al zal haar stem op Michel ook wel uitlekken op die manier. Maar haar 2e stem kan maar beter een stem zijn op iemand die niet op de lijst komt
niet zoey haar probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Maar dan komt iemand gestemd door het andere team op de bank...en loopt men de kans te verliezen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er zijn er meer. Ik kan geen dag streams kijken zonder dat het ergens over kaka gaat.
ohh laat dit uitkomenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef odie22 het volgende:
het ergste scenario is , dat als michel 6 stemmen heeft en jerrol en jill 5 stemmen, dan moet zoey kiezen wie er genomineerd moet blijven
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill: iedereen heeft toch tieten
Thomas: tuurlijk
[ afbeelding ]
De club van 6 probeert ook een stemafspraak te maken, en Michel stond bovenaan de lijst, ook bij Thomasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaat
Als Zoey slim is, zet ze Jill tegenover Michel.quote:
`quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:50 schreef D. het volgende:
Mike mocht voelen bij Jill, maar hij durfde niet
WTF IS DEZEquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
WTF, zoey is haar reet nog even aan het vegen in de badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als Jill haar duimpje omhoog had gedaan had het gekundquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
`
Die is bang dat hij meteen in full-rape mode gaat als hij dat doet
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het resultaat heb ik maar even weggelaten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Michel heeft zoiezo 6 stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaat
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel heeft zoiezo 6 stemmen.
Ik lig duidelijk weer achterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Waarom gooit ge mijn zaken in de groep"
Komt er een fittie aan?
Ich bin so schönquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt alsof ze er op kickt om dit met anderen te delenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef engine het volgende:
ZoeyDie praat daar wel echt teveel over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vindt haar sowieso vies......Hoe kan het ook in godsnaam terwijl je thuis bent en niet onderweg je spijkerbroek onder het bloed zitten als je ongesteld bent geworden. Het komt niet gelijk met een emmer eruit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
WTF IS DEZE![]()
Zelfs Jerrel moet er van kokken. Da's dan wel weer mooi
Jawel, want als dat gebeurt, is ze met haar groepje de meerderheid kwijt. Met k4 kan ze dan niet meer aansluiten.quote:
als ik maar kan lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze denkt dat iemand dat wil weten
Oh ja, gooi er nog even emmers bloed tegenaan!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar sowieso vies......Hoe kan het ook in godsnaam terwijl je thuis bent en niet onderweg je spijkerbroek onder het bloed zitten als je ongesteld bent geworden. Het komt niet gelijk met een emmer eruit.
Ich bin Zoey's groene drol🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ich bin so schön
Ich bin so doll
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
kleuterkakapraat met olvarit spinaziepoep
Oke Big Brother, streamlock is INDERDAAD OOK goed, lol🤣🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef GayGuy het volgende:
Zoey, zum kotsen. Big brother, gooi er ffe een soundlock in, nu🤣🤣
Daarom ben ik al minder aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Biste het volgende:
Groepje van 6 in de woonkamer.
Groepje van 5 in de slaapkamer?
Gezellig samen wonen.
het is duidelijk hoe de kampen zijn verdeeld nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Biste het volgende:
Groepje van 6 in de woonkamer.
Groepje van 5 in de slaapkamer?
Gezellig samen wonen.
Ik zeker nietquote:
WTFquote:
Nee, die slapen nu....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:00 schreef BB-King het volgende:
Waarom niet gewoon het leuke beschaafde groepje laten zien?
Of zitten die een orgie te houden?
Lijkt me wel. Is echt zo'n simpel prefab ding.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:01 schreef bb-fan-1999 het volgende:
staat dat huis daar tijdelijk eigenlijk?
Die zijn maar gaan slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:00 schreef BB-King het volgende:
Waarom niet gewoon het leuke beschaafde groepje laten zien?
Of zitten die een orgie te houden?
Nou dat kan best hoor. Ze had het gehad over een spuitje die ze gehaald had (prikpil?) om niet meer ongesteld te worden. Als het een paar maanden gestopt is daardoor en het ‘begint’ ineens weer dan kan dat best hevig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar sowieso vies......Hoe kan het ook in godsnaam terwijl je thuis bent en niet onderweg je spijkerbroek onder het bloed zitten als je ongesteld bent geworden. Het komt niet gelijk met een emmer eruit.
Psychologisch advies voor Jerrel: Stop hem in een inrichting.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt wel een echte gevangenis met die prikkeldraad
[ afbeelding ]
het is wel heel erg vandaag vind ik. veel stream locks en geluid dat bijna een uur weg was. Gaat bergafwaarts met big brotherquote:
in een streamlock voorlopig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef zodeju het volgende:
Ten eerste ga je toch niet waar andere bij staan je reet afvegen.....![]()
En dan aan iedereen laten zien.... en er nog lang over door blijft praten.
Waar ben ik in beland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whaaa, nu pas.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in een streamlock voorlopig.
Mee eens. Makkelijker om Jerrel over de kantelen te duwen dan over dat hek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
een kasteel afhuren en overal camera's ophangen zou dat niet goedkoper zijn dan zo'n huis tijdelijk te bouwen?
"Big Brother Castle editions"
Zou wel tof zijn
ik net ook hahahahquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de tapes of clips teruggekeken hahahaha
Heel vergelijkingsfilmpjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, dan deze nog maar een keer:
[ twitter ]
Hoe weet jij nu hoe een echte gevangenis eruit zietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt wel een echte gevangenis met die prikkeldraad
[ afbeelding ]
Als we daar niet tegen kunnen kijken we zelf wel wegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey was aan het kotsen, vandaar de streamlock
Ik dacht eerst dat we er van werden ontzien, maar het is nu weer droefenisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef IkFok het volgende:
[..]
het is wel heel erg vandaag vind ik. veel stream locks en geluid dat bijna een uur weg was. Gaat bergafwaarts met big brother
Hij heeft natuurlijk een punt, deze BB komt op ontzettend veel punten amateuristisch overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja Matt ga maar lekker bijdehand doen met je stagiaires opmerking
De remsporen liggen inmiddels in de prullenbakquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
gaat ze nu zonder te douchen met groene remsporen in haar joggingpakje onder het het dekbed liggen broeien de hele nacht
documentaire gezienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu hoe een echte gevangenis eruit ziet
Het programma moet ook veel langer duren. Niet elke week stemmen. In Utopia werd er te weinig gestemd maar in BB is het echt overkill.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:11 schreef zodeju het volgende:
Slaapt die griezel nog steeds op die kamer.?
Dacht dat hij vanmiddag naar die andere zou gaan.
Een wattenschijfje geloof ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Liet Zoey net op een doekje haar groene stront zien?
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Liet Zoey net op een doekje haar groene stront zien?
Het moet wel over 100 dagen voorbij zijn hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het programma moet ook veel langer duren. Niet elke week stemmen. In Utopia werd er te weinig gestemd maar in BB is het echt overkill.
Neem een aspirientjequote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom zou Michel ergens anders gaan slapen?
Goor wijfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja.
En ze ging even later zelf over haar nek
Dan streamlock
Dat verbond van de 6 lijkt inderdaad vrij instabiel... die 5 anderen vertrouwen elkaar blindquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:15 schreef Fikkert2 het volgende:
kijk het begint nu al, ze vertrouwen elkaar niet, nu is het sjerrol en morgen weer iemand anders... die afspraken houden nooit stand tot de volgende stemronde
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee parkemed,maar erder poepen sonst wirkt niet
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Waarom zou Michel ergens anders gaan slapen?
Da's een potentiele glibber ja, maar hij lijkt in kamp Thomas te zitten vooralsnogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:18 schreef Flory het volgende:
Is het al zeker voor welke groep Mike gaat?
Vertrouw die gast voor geen meter namelijk.
morgen komt de black iron fist er inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
Het begint al op een BB slaapkamer te lijken zoals we gewend zijn
[ afbeelding ]
Niks is ooit zeker natuurlijk maar vooralsnog lijkt hij te neigen naar de Thomas/Jill kant.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:18 schreef Flory het volgende:
Let op Jill morgen sago en krijgt de andere groep de schuld van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verbond van de 6 lijkt inderdaad vrij instabiel... die 5 anderen vertrouwen elkaar blind
Zou wel een stunt zijn als ie stiekem met de andere groep meegaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:18 schreef Flory het volgende:
Tja, het is wel duidelijk waar die poep lucht vandaan komt, zoey veegt haar reet niet goed op de wcquote:
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Let op Jill morgen sago en krijgt de andere groep de schuld van.
Toch lief van BB, die gunt ze fluistertijd.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:18 schreef Ireth het volgende:
We mogen het gefluister niet meekrijgen
Groot verschil tussen beide slaapkamers.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
Het begint al op een BB slaapkamer te lijken zoals we gewend zijn
[ afbeelding ]
We zijn terug bij af...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef Benny het volgende:
Wel jammer dat er nu zo duidelijk 2 groepen zijn en/of beginnen te vormen
Weet Mike dat Zoey een potentieel dubbelspel speelt? Want die kan haar nog wel eens onder de bus gooien vandeweekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:20 schreef odie22 het volgende:
als mike slim is doet hij met K6 mee, anders is hij zelf de lul
Dat wilde BB kennelijk, want toen de groep samenkwam hebben ze er een stokje voor gestoken en 3 spelbrekers erin gegooidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:21 schreef Benny het volgende:
Wel jammer dat er nu zo duidelijk 2 groepen zijn en/of beginnen te vormen
BB is de sleutel, door vrijstellingen, niet mogen nomineren, immuum zijn enzquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ze g het jullie Mike en Zoey zijn de sleutelspelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |