Oh dacht dat ze ook niet mochten stemmen....jammerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
waarom niet, huismeester stemt gewoon mee er kan enkel niet op haar gestemd worden
maar ik verwacht nog wel een twist, een spel waar dubbele stemmen of zo te verdienen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze ook niet mochten stemmen....jammer
Ik dacht niet genomineerd worden maar ook niet stemmen. Vindt dat al luxe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ze mag wel stemmen, maar kan niet genomineerd worden, luxe positie
Ligt aan waar de overige stemmen naartoe gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus als k3 en Nick en Michel allemaal 2 dezelfde erop zetten bv Jill en Jerrel moet Zoey kiezen tussen die twee.
Hopen op immuniteit of dubbel stem positiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:22 schreef Kefke04 het volgende:
em de vraag is natuurlijk wat zal de prijs van nick zijn
Ik vind het ergens ook wel jammer. Iedereen is ermee bezig. Thomas en Jill hielden zich eerst nog op de vlakte en speelden hun eigen spel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Streamverslag bijgewerkt met gesprek van Thomas en Zoey ... het is wel game on
Oh jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:22 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht een valentijnsboodschap van zijn vriendinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:22 schreef Kefke04 het volgende:
Nee, dan ben ik klaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Echt een klote scenario.
Dan missen we dus al deze leuke gesprekken en moeten we naar die kleuterklas kijken.
Tijdens het opstellen van het hm-spel hebben Naomi en Liese een spel gespeeld. Hoorde Liese zeggen dat ze 250 euro heeft verloren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
maar ik verwacht nog wel een twist, een spel waar dubbele stemmen of zo te verdienen zijn.
er is nog niets gebeurd met die 2 meisjes die 2 gisteren moesten kiezen
inderdaad ze zitten tegen een ontzettend sterk Belgisch blok + Michel, dus als ze nu niets afspreken gaan ze er achter elkaar uit, deze en volgende week hebben ze nog een kans als ze het slim spelen, daarna is het voorbijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel jammer. Iedereen is ermee bezig. Thomas en Jill hielden zich eerst nog op de vlakte en speelden hun eigen spel.
Maar goed. Ze moeten wel. Het is nu echt een schaakspel geworden.
"Welke bewoners moet erin blijven"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Mjelleke het volgende:
Big brother hoort dit natuurlijk ook hè. Dadelijk moet er positief gestemd worden met als in Utopia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |