ik vind het allemaal best. lees de tt toch maar 1 keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Joyce-43 het volgende:
twijfel even of ik wel goeie woordkeuze heb gebruikt
alle kijkers die Thomas erin hebben gelaten,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Wel irritant dat Thomas nu een tweede leven heeft gekregen door de 3 nieuwelingen, terwijl zijn oude vertrouwelingen vertrokken op het moment dat ze in de minderheid waren
Wat bedoel je? Dat ze zelf zoveel mogelijk buiten schot blijft?!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Fikkert2 het volgende:
zoey is thomas zo hard aan het naaien
oh top had hem op pauze gezet maar dit is beterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
22:00
Thomas en Zoey praten bij.
Thomas : Stel dat ze unaniem beslissen op Jerrel en mij te stemmen, dan is dan 5-5. En wij op Michel en Nick, dat is dan ook 5. Dan heeft u de beslissende stem. Dus het is allemaal op 1 naam, of niet. Maar het moet. Of niks moet, maar..
Zoey : Anders worden we eruit gestemd, ik ook
Thomas : Ik weet het niet
Yep, thomas vindt het geen goed idee om nick erop te zetten en dat is juist het doel van zoeyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:08 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat ze zelf zoveel mogelijk buiten schot blijft?!
Had deel gemist, vandaar. Dank!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, thomas vindt het geen goed idee om nick erop te zetten en dat is juist het doel van zoey
Mag zoey kiezen als huismeester??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey gaat het niet doen, op Liese stemmen![]()
![]()
Mike is een gevaarlijke speler. Hij zal overal tussendoor glippen. Niet alleen zijn praatjes zijn zo, zijn spel zal ook zo zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef suzi1 het volgende:
en thomas heeft zowaar door dat mike uiteindelijk niet te vertrouwen zal zijn. nu mss nog wel
precies een gehaaidequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike is een gevaarlijke speler. Hij zal overal tussendoor glippen. Niet alleen zijn praatjes zijn zo, zijn spel zal ook zo zijn
Alleen bij meer dan 2 genomineerden, dan moet/mag ze kiezen tussen nummer 2 en 3/4 (bij gelijk aantal stemmen dus)quote:
Hoezo niet blij??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill zit steeds te loeren naar thomas en jill, ze is niet blij
[ afbeelding ]
Hebben Nick en Michiel en k3 dit allemaal wel in de gaten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
ze hebben het in handen nu om Michel en Nick samen op de bank te krijgen, het zou wel eens de laatste kans kunnen zijn, 1 van die haantjes naar huis
Alsdat het groepje van k5 kan verbreken/irriteren of kapot maken heb ik er dat wel voor overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
Dus we zijn door Zoey verzekerd van nog een weekje Jerrel
Daar twijfel ik nog wel over. Hij gaat soms best ver in zijn uitspraken en verhalen, denk dat er wel bewoners zijn die dat door gaan hebben. Hele rare kerel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike is een gevaarlijke speler. Hij zal overal tussendoor glippen. Niet alleen zijn praatjes zijn zo, zijn spel zal ook zo zijn
Dus als k3 en Nick en Michel allemaal 2 dezelfde erop zetten bv Jill en Jerrel moet Zoey kiezen tussen die twee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:13 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Alleen bij meer dan 2 genomineerden, dan moet/mag ze kiezen tussen nummer 2 en 3/4
Nick is helemaal geen haantjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Hebben Nick en Michiel en k3 dit allemaal wel in de gaten?
Als ze met 6'en Nick en Michel stemmen maakt het niet uit wat kamp Michel/Nick stemt, dan zitten ze samen op de bankquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus als k3 en Nick en Michel allemaal 2 dezelfde erop zetten bv Jill en Jerrel moet Zoey kiezen tussen die twee.
Ik hoop het een beetjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Fikkert2 het volgende:
zoey is thomas zo hard aan het naaien
Dan gaat Michiel naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze met 6'en Nick en Michel stemmen maakt het niet uit wat kamp Michel/Nick stemt, dan zitten ze samen op de bank
Maar Zoey mag toch niet mee stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze met 6'en Nick en Michel stemmen maakt het niet uit wat kamp Michel/Nick stemt, dan zitten ze samen op de bank
waarom niet, huismeester stemt gewoon mee er kan enkel niet op haar gestemd wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Zoey mag toch niet mee stemmen.
ze mag wel stemmen, maar kan niet genomineerd worden, luxe positiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar Zoey mag toch niet mee stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |