quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
WTF, zoey is haar reet nog even aan het vegen in de badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Het resultaat heb ik maar even weggelaten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Whaaa, nu pas.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in een streamlock voorlopig.
Mee eens. Makkelijker om Jerrel over de kantelen te duwen dan over dat hek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
een kasteel afhuren en overal camera's ophangen zou dat niet goedkoper zijn dan zo'n huis tijdelijk te bouwen?
"Big Brother Castle editions"
Zou wel tof zijn
ik net ook hahahahquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb de tapes of clips teruggekeken hahahaha
Heel vergelijkingsfilmpjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
Nou, dan deze nog maar een keer:
[ twitter ]
Hoe weet jij nu hoe een echte gevangenis eruit zietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt wel een echte gevangenis met die prikkeldraad
[ afbeelding ]
Als we daar niet tegen kunnen kijken we zelf wel wegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey was aan het kotsen, vandaar de streamlock
Ik dacht eerst dat we er van werden ontzien, maar het is nu weer droefenisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef IkFok het volgende:
[..]
het is wel heel erg vandaag vind ik. veel stream locks en geluid dat bijna een uur weg was. Gaat bergafwaarts met big brother
Hij heeft natuurlijk een punt, deze BB komt op ontzettend veel punten amateuristisch overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Ja Matt ga maar lekker bijdehand doen met je stagiaires opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |