Er zijn meerdere factoren, zou me verbazen als ze echt allemaal op dezelfde 2 stemmen, er zijn nog een aantal dagen te gaan dus kans dat iemand van mening verandert door wat dan ook is aanwezigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
K5 heeft al een afspraak liggen voor Jerrel en Jill.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick Jerrel
Jerrel
Michel Jerrel
Thomas Jerrel??
Mike
Matt
Zoey
Julie Jerrel
Jill
Liese Jerrel
Naomi Jerrel
mijn vermoeden jerrel word echt wel veel genoemd hoor
Vond de slaapkamer wel leuke gesprekken hebben...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik jammer vindt is dat er 1 x per week gestemd wordt, nu gaat het werkelijk de hele week over het nomineren, echt leuke gesprekken krijg je hierdoor niet..
Ze hadden eigenlijk meteen na de exit van Pat moeten nomineren, en dan de uitslag niet meldenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik jammer vindt is dat er 1 x per week gestemd wordt, nu gaat het werkelijk de hele week over het nomineren, echt leuke gesprekken krijg je hierdoor niet..
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Streamverslag bijgewerkt met gesprek van Thomas en Zoey ... het is wel game on
Dat klopt. Maar er zijn er meer. Ik kan geen dag streams kijken zonder dat het ergens over kaka gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Was-beer het volgende:
Zoey heeft echt een obsessie met stront
Maar dan komt iemand gestemd door het andere team op de bank...en loopt men de kans te verliezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, da's haar enige redding om niet ontmaskerd te worden. al zal haar stem op Michel ook wel uitlekken op die manier. Maar haar 2e stem kan maar beter een stem zijn op iemand die niet op de lijst komt
niet zoey haar probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Maar dan komt iemand gestemd door het andere team op de bank...en loopt men de kans te verliezen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er zijn er meer. Ik kan geen dag streams kijken zonder dat het ergens over kaka gaat.
ohh laat dit uitkomenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef odie22 het volgende:
het ergste scenario is , dat als michel 6 stemmen heeft en jerrol en jill 5 stemmen, dan moet zoey kiezen wie er genomineerd moet blijven
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill: iedereen heeft toch tieten
Thomas: tuurlijk
[ afbeelding ]
De club van 6 probeert ook een stemafspraak te maken, en Michel stond bovenaan de lijst, ook bij Thomasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaat
Als Zoey slim is, zet ze Jill tegenover Michel.quote:
`quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:50 schreef D. het volgende:
Mike mocht voelen bij Jill, maar hij durfde niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |