hangt er van af als het zoey thomas bondje werkt, wat ik wel betwijfel zit ie niet op t bankjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Precies dat. Reken er dan ook maar op dat Jerrel op de bank zit
Nah, de bewoners weten ook wel dat hij niet te vertrouwen is (behalve jill natuurlijk).. ik ga ervanuit dat hij gewoon bij de genomineerde zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben Jerrel nodig om de anderen er uit te spelen, Jerrel gaat voorlopig nergens heen
Yup die zijn helemaal uitgeteld van hun gekonkel en het onterrechte gemanipuleerde hm spelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
ligt de rest al in bed ofzo?
ik ga echt niet naar de 3 thomassen luisteren
tijd voor andere dingen dan maar
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke 6, zoveel stemmen krijgen nick en michel echt niet
ook hier een probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een omgekeerde nominatie
Publiek beslist welke 2 eruit moet
De bewoners moeten stemmen.
voorbeeld tussen Jerrel en Zoey
Ben echt benieuwd naar Dinsdagavondquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
Zoey heeft sowieso een probleem, want als ze met de ene groep meestemt weet de andere groep dat ze belazerd zijn en komt het dubbelspel uit voor de hele groep en vertrouwt niemand haar meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft de sleutel en ze beseft het niet denk ik, of toch wel misschien
wat zoey ook doet ze kan nooit goed doen, en heeft ze zelf gecreerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft de sleutel en ze beseft het niet denk ik, of toch wel misschien
Voor mij niet. Zeker niet een puber die er na 6 weken inkomt en door manipulatie van productie verder komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zoals het er nu voorstaat hebben we twee groepen, die elkaar steeds meer gaan negeren. Er komt steeds meer verwijdering. Eén groep zou - als er niets in de weg wordt gelegd - de rest kunnen wegstemmen.
Er komt vast wat invloed van BB, die dat doorbreekt, zodat het om en om zou kunnen zijn.Maar: men is dan daar afhankelijk van, oftewel, extern bepaalt.
Hoe het ook loopt, zouden ze dit groepsgewijs wel leuk vinden? Ik kan me niet voorstellen dat dit ok voelt, het spel moet gespeeld, maar ik zou me er denk ik niet ok bij voelen. Ook niet als ik in het winnende team zou zitten.
Want...die vraag is vaker aan de orde geweest; wat is nu eigenlijk het spel spelen? Wie is een winnaar? Iemand die koste wat het kost genadeloos het hardste heeft gemanipuleerd?
Was mij al wel duidelijk hoor. Ze praat tegen iedereen met veel respect over Liese.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey gaat het niet doen, op Liese stemmen![]()
![]()
om michel of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het mooi vinden als julie een fittie krijgt met liese
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het mooi vinden als julie een fittie krijgt met liese
Thomas gaat echt niet op Jerrel stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick Jerrel
Jerrel
Michel Jerrel
Thomas Jerrel??
Mike
Matt
Zoey
Julie Jerrel
Jill
Liese Jerrel
Naomi Jerrel
mijn vermoeden jerrel word echt wel veel genoemd hoor
Precies, da's haar enige redding om niet ontmaskerd te worden. al zal haar stem op Michel ook wel uitlekken op die manier. Maar haar 2e stem kan maar beter een stem zijn op iemand die niet op de lijst komtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
wat zoey ook doet ze kan nooit goed doen, en heeft ze zelf gecreerd.
als ik haar was zou ik michel stemmen en 2e stem safe.
als jerrel michel op het bord staat gaat niemand verbaasd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |