hangt er van af als het zoey thomas bondje werkt, wat ik wel betwijfel zit ie niet op t bankjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Precies dat. Reken er dan ook maar op dat Jerrel op de bank zit
Nah, de bewoners weten ook wel dat hij niet te vertrouwen is (behalve jill natuurlijk).. ik ga ervanuit dat hij gewoon bij de genomineerde zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben Jerrel nodig om de anderen er uit te spelen, Jerrel gaat voorlopig nergens heen
Yup die zijn helemaal uitgeteld van hun gekonkel en het onterrechte gemanipuleerde hm spelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:35 schreef Sestra666 het volgende:
ligt de rest al in bed ofzo?
ik ga echt niet naar de 3 thomassen luisteren
tijd voor andere dingen dan maar
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke 6, zoveel stemmen krijgen nick en michel echt niet
ook hier een probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een omgekeerde nominatie
Publiek beslist welke 2 eruit moet
De bewoners moeten stemmen.
voorbeeld tussen Jerrel en Zoey
Ben echt benieuwd naar Dinsdagavondquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoey, Thomas, Jill, Jerrel, Matt en Mike... enige factor kan dus zijn dat Jill niet op Nick wil stemmen en Zoey niet op Liese, als ze dus en groupe willen stemmen zullen ze dus op Julie of Naomi moeten gaan naast Michel. Bijkomende factor is dat ze Jerrel een ongeleid projectiel vinden, dus niet volledig mee kunnen nemen in die tactiek
Zoey heeft sowieso een probleem, want als ze met de ene groep meestemt weet de andere groep dat ze belazerd zijn en komt het dubbelspel uit voor de hele groep en vertrouwt niemand haar meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft de sleutel en ze beseft het niet denk ik, of toch wel misschien
wat zoey ook doet ze kan nooit goed doen, en heeft ze zelf gecreerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey heeft de sleutel en ze beseft het niet denk ik, of toch wel misschien
Voor mij niet. Zeker niet een puber die er na 6 weken inkomt en door manipulatie van productie verder komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zoals het er nu voorstaat hebben we twee groepen, die elkaar steeds meer gaan negeren. Er komt steeds meer verwijdering. Eén groep zou - als er niets in de weg wordt gelegd - de rest kunnen wegstemmen.
Er komt vast wat invloed van BB, die dat doorbreekt, zodat het om en om zou kunnen zijn.Maar: men is dan daar afhankelijk van, oftewel, extern bepaalt.
Hoe het ook loopt, zouden ze dit groepsgewijs wel leuk vinden? Ik kan me niet voorstellen dat dit ok voelt, het spel moet gespeeld, maar ik zou me er denk ik niet ok bij voelen. Ook niet als ik in het winnende team zou zitten.
Want...die vraag is vaker aan de orde geweest; wat is nu eigenlijk het spel spelen? Wie is een winnaar? Iemand die koste wat het kost genadeloos het hardste heeft gemanipuleerd?
Was mij al wel duidelijk hoor. Ze praat tegen iedereen met veel respect over Liese.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Kefke04 het volgende:
Zoey gaat het niet doen, op Liese stemmen![]()
![]()
om michel of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het mooi vinden als julie een fittie krijgt met liese
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
ik zou het mooi vinden als julie een fittie krijgt met liese
Thomas gaat echt niet op Jerrel stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick Jerrel
Jerrel
Michel Jerrel
Thomas Jerrel??
Mike
Matt
Zoey
Julie Jerrel
Jill
Liese Jerrel
Naomi Jerrel
mijn vermoeden jerrel word echt wel veel genoemd hoor
Precies, da's haar enige redding om niet ontmaskerd te worden. al zal haar stem op Michel ook wel uitlekken op die manier. Maar haar 2e stem kan maar beter een stem zijn op iemand die niet op de lijst komtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:40 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
wat zoey ook doet ze kan nooit goed doen, en heeft ze zelf gecreerd.
als ik haar was zou ik michel stemmen en 2e stem safe.
als jerrel michel op het bord staat gaat niemand verbaasd zijn
Er zijn meerdere factoren, zou me verbazen als ze echt allemaal op dezelfde 2 stemmen, er zijn nog een aantal dagen te gaan dus kans dat iemand van mening verandert door wat dan ook is aanwezigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
K5 heeft al een afspraak liggen voor Jerrel en Jill.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick Jerrel
Jerrel
Michel Jerrel
Thomas Jerrel??
Mike
Matt
Zoey
Julie Jerrel
Jill
Liese Jerrel
Naomi Jerrel
mijn vermoeden jerrel word echt wel veel genoemd hoor
Vond de slaapkamer wel leuke gesprekken hebben...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik jammer vindt is dat er 1 x per week gestemd wordt, nu gaat het werkelijk de hele week over het nomineren, echt leuke gesprekken krijg je hierdoor niet..
Ze hadden eigenlijk meteen na de exit van Pat moeten nomineren, en dan de uitslag niet meldenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Angelique61 het volgende:
Wat ik jammer vindt is dat er 1 x per week gestemd wordt, nu gaat het werkelijk de hele week over het nomineren, echt leuke gesprekken krijg je hierdoor niet..
Bedankt daarvoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Streamverslag bijgewerkt met gesprek van Thomas en Zoey ... het is wel game on
Dat klopt. Maar er zijn er meer. Ik kan geen dag streams kijken zonder dat het ergens over kaka gaat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:44 schreef Was-beer het volgende:
Zoey heeft echt een obsessie met stront
Maar dan komt iemand gestemd door het andere team op de bank...en loopt men de kans te verliezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, da's haar enige redding om niet ontmaskerd te worden. al zal haar stem op Michel ook wel uitlekken op die manier. Maar haar 2e stem kan maar beter een stem zijn op iemand die niet op de lijst komt
niet zoey haar probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Maar dan komt iemand gestemd door het andere team op de bank...en loopt men de kans te verliezen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er zijn er meer. Ik kan geen dag streams kijken zonder dat het ergens over kaka gaat.
ohh laat dit uitkomenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:47 schreef odie22 het volgende:
het ergste scenario is , dat als michel 6 stemmen heeft en jerrol en jill 5 stemmen, dan moet zoey kiezen wie er genomineerd moet blijven
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Fikkert2 het volgende:
Jill: iedereen heeft toch tieten
Thomas: tuurlijk
[ afbeelding ]
De club van 6 probeert ook een stemafspraak te maken, en Michel stond bovenaan de lijst, ook bij Thomasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaat
Als Zoey slim is, zet ze Jill tegenover Michel.quote:
`quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:50 schreef D. het volgende:
Mike mocht voelen bij Jill, maar hij durfde niet
WTF IS DEZEquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
WTF, zoey is haar reet nog even aan het vegen in de badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als Jill haar duimpje omhoog had gedaan had het gekundquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
`
Die is bang dat hij meteen in full-rape mode gaat als hij dat doet
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het resultaat heb ik maar even weggelaten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Michel heeft zoiezo 6 stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet niet of thomas matt en mike op michel stemmen. thomas traint nu met michel en ja matt en mike zijn zo nieuw geen idee welke kant op gaat
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel heeft zoiezo 6 stemmen.
Ik lig duidelijk weer achterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Waarom gooit ge mijn zaken in de groep"
Komt er een fittie aan?
Ich bin so schönquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt alsof ze er op kickt om dit met anderen te delenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef engine het volgende:
ZoeyDie praat daar wel echt teveel over
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vindt haar sowieso vies......Hoe kan het ook in godsnaam terwijl je thuis bent en niet onderweg je spijkerbroek onder het bloed zitten als je ongesteld bent geworden. Het komt niet gelijk met een emmer eruit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
WTF IS DEZE![]()
Zelfs Jerrel moet er van kokken. Da's dan wel weer mooi
Jawel, want als dat gebeurt, is ze met haar groepje de meerderheid kwijt. Met k4 kan ze dan niet meer aansluiten.quote:
als ik maar kan lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze denkt dat iemand dat wil weten
Oh ja, gooi er nog even emmers bloed tegenaan!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar sowieso vies......Hoe kan het ook in godsnaam terwijl je thuis bent en niet onderweg je spijkerbroek onder het bloed zitten als je ongesteld bent geworden. Het komt niet gelijk met een emmer eruit.
Ich bin Zoey's groene drol🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ich bin so schön
Ich bin so doll
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
kleuterkakapraat met olvarit spinaziepoep
Oke Big Brother, streamlock is INDERDAAD OOK goed, lol🤣🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef GayGuy het volgende:
Zoey, zum kotsen. Big brother, gooi er ffe een soundlock in, nu🤣🤣
Daarom ben ik al minder aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Biste het volgende:
Groepje van 6 in de woonkamer.
Groepje van 5 in de slaapkamer?
Gezellig samen wonen.
het is duidelijk hoe de kampen zijn verdeeld nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Biste het volgende:
Groepje van 6 in de woonkamer.
Groepje van 5 in de slaapkamer?
Gezellig samen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |