quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:51 schreef Fikkert2 het volgende:
WTF, zoey is haar reet nog even aan het vegen in de badkamer![]()
![]()
![]()
![]()
Het resultaat heb ik maar even weggelaten![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vindt haar sowieso vies......Hoe kan het ook in godsnaam terwijl je thuis bent en niet onderweg je spijkerbroek onder het bloed zitten als je ongesteld bent geworden. Het komt niet gelijk met een emmer eruit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
WTF IS DEZE![]()
Zelfs Jerrel moet er van kokken. Da's dan wel weer mooi
Jawel, want als dat gebeurt, is ze met haar groepje de meerderheid kwijt. Met k4 kan ze dan niet meer aansluiten.quote:
als ik maar kan lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vraag me af waarom ze denkt dat iemand dat wil weten
Oh ja, gooi er nog even emmers bloed tegenaan!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar sowieso vies......Hoe kan het ook in godsnaam terwijl je thuis bent en niet onderweg je spijkerbroek onder het bloed zitten als je ongesteld bent geworden. Het komt niet gelijk met een emmer eruit.
Ich bin Zoey's groene drol🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ich bin so schön
Ich bin so doll
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef FOKoffieleut het volgende:
kleuterkakapraat met olvarit spinaziepoep
Oke Big Brother, streamlock is INDERDAAD OOK goed, lol🤣🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef GayGuy het volgende:
Zoey, zum kotsen. Big brother, gooi er ffe een soundlock in, nu🤣🤣
Daarom ben ik al minder aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Biste het volgende:
Groepje van 6 in de woonkamer.
Groepje van 5 in de slaapkamer?
Gezellig samen wonen.
het is duidelijk hoe de kampen zijn verdeeld nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:57 schreef Biste het volgende:
Groepje van 6 in de woonkamer.
Groepje van 5 in de slaapkamer?
Gezellig samen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |