SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wat vind ik dit nu leuk, ik zou er een foto van kunnen maken en nu plaatsen want ik heb nl ook nog steeds een bijna nieuw pakje shag in mijn la liggen, heb er wel eens aan gesnuffeld, nu zo droog als wat maar het ligt er nog steeds.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Er ligt ook nog steeds een pakje shag in een laatje. Als ik een maand niet gerookt heb dan geef ik het weg. Nu heb ik het gevoel dat als ik echt wil dat het dan gewoon kan. Dat werkt bij mij het best.
Ook toen met de reden dat als ik zou willen.....om de druk van het moeten af te halen.
Deze methode is dus gelukt.![]()
quote::"Hallo haagse! TJILP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tong lime no seequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Haags heeft haat liefdes verhouding met DTSquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat vind ik dit nu leuk, ik zou er een foto van kunnen maken en nu plaatsen want ik heb nl ook nog steeds een bijna nieuw pakje shag in mijn la liggen, heb er wel eens aan gesnuffeld, nu zo droog als wat maar het ligt er nog steeds.
Ook toen met de reden dat als ik zou willen.....om de druk van het moeten af te halen.
Deze methode is dus gelukt.![]()
Kwestie van jezelf kennen denk ik
En misschien laat ik het ook wel gewoon liggen. Het ligt niet in de wegIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik rook dus al niet meer maar ben wel echt nog hooked on nicotine.
Maar stilletjes aan begin ik motivatie te krijgen om ook daar eens mee te gaan kappenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jij rookt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.![]()
Dat overkomt de besten wel eensquote:
Niet meer!quote:
Al 18 dagen, 2 uur en 20 minuten niet meer
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Logisch ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat overkomt de besten wel eens![]()
![]()
En nu volhoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet meer!
Al 18 dagen, 2 uur en 20 minuten niet meer![]()
![]()
Een broodje hamburger is eigenlijk net als seks. Als het goed is, is het ook echt goed, en als het niet goed is, is het nog steeds best lekker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat overkomt de besten wel eensZonder wrijving geen glans![]()
Deze was verdomt goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een broodje hamburger is eigenlijk net als seks. Als het goed is, is het ook echt goed, en als het niet goed is, is het nog steeds best lekker.![]()
![]()
Over een maandje of 2 houd je alleen nog de dagen bijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet meer!
Al 18 dagen, 2 uur en 20 minuten niet meer
Jij hebt ook gerookt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een maandje of 2 houd je alleen nog de dagen bij![]()
Jep, nu al dik anderhalf jaar rookvrij.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb zo'n app geïnstalleerd. Dat is wel motiverendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een maandje of 2 houd je alleen nog de dagen bij
Toen ik er mee begon was het ook echt een zielig surrogaat. Dat ik eigenlijk toch nog een peuk wilde. Maar na een jaar of wat begon dat steeds minder te worden. En nu helemaal niet meer. Laatste keer dat ik een peuk van iemand bietste (pre-corona was dat) vond ik 'm echt niet meer lekker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.
Nu weet ik ook wel dat ik er geen drie moet proberen, dan vind ik het waarschijnlijk weer fantastisch
Ik ook meerdere soorten geprobeerd, buiten het feit of dat wel zo gezond is hielp het mij niets, kreeg nog een paar rest pleisters van dochter, ook niet gedaan, gewoon cold turkeyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.![]()
![]()
Ik heb wel zo'n appilcatie op mijn gmail lopen die bijhoud hoeveel geld je al bespaard hebt door niet te roken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo'n app geïnstalleerd. Dat is wel motiverendOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik nu de jaren, Eerst dagen, toen weken toen maanden...en nu ....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een maandje of 2 houd je alleen nog de dagen bij![]()
Top.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, nu al dik anderhalf jaar rookvrij.
Ik nu bijna 13 jaar.![]()
Het is een bizarre verslaving. Als je eraan begint is het goor en dan toch doorgaan tot je niet meer zonder kan. Ik ben er al een keer vier jaar vanaf geweest en dan denk je dat 1 geen kwaad kan. En de 2e ook niet omdat de eerste toch niet lekker was. En voor je het weet koop je weer een pakje en kun je niet meer zonder.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik er mee begon was het ook echt een zielig surrogaat. Dat ik eigenlijk toch nog een peuk wilde. Maar na een jaar of wat begon dat steeds minder te worden. En nu helemaal niet meer. Laatste keer dat ik een peuk van iemand bietste (pre-corona was dat) vond ik 'm echt niet meer lekker.
Nu weet ik ook wel dat ik er geen drie moet proberen, dan vind ik het waarschijnlijk weer fantastischIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik houd het nu in maanden bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik nu de jaren, Eerst dagen, toen weken toen maanden...en nu ....Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo werkt datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een bizarre verslaving. Als je eraan begint is het goor en dan toch doorgaan tot je niet meer zonder kan. Ik ben er al een keer vier jaar vanaf geweest en dan denk je dat 1 geen kwaad kan. En de 2e ook niet omdat de eerste toch niet lekker was. En voor je het weet koop je weer een pakje en kun je niet meer zonder.![]()
![]()
Proost!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan pak ik er ook een.
~FEYENOORD~
Ik wacht op het verlossende bericht waarin staat dat mijn chick corona heeft. We weten het eigenlijk vrij zeker het hoeft alleen nog even bevestigd te worden.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Preachin' to the choir sisterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een bizarre verslaving. Als je eraan begint is het goor en dan toch doorgaan tot je niet meer zonder kan. Ik ben er al een keer vier jaar vanaf geweest en dan denk je dat 1 geen kwaad kan. En de 2e ook niet omdat de eerste toch niet lekker was. En voor je het weet koop je weer een pakje en kun je niet meer zonder.![]()
Ik ben denk ik wel een keer of vier meer dan een jaar, soms 2 ervan af geweest om dan er via de 'eentje kan wel' weer in terug te vallen.![]()
De term 'bizarre verslaving' dekt de lading wel goed ja."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wacht op het verlossende bericht waarin staat dat mijn chick corona heeft. We weten het eigenlijk vrij zeker het hoeft alleen nog even bevestigd te worden.![]()
Heeft ze veel last?~FEYENOORD~
Ik heb Bavaria.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wacht op het verlossende bericht waarin staat dat mijn chick corona heeft. We weten het eigenlijk vrij zeker het hoeft alleen nog even bevestigd te worden.
Dat is volgens mij ook gewoon de beste manierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ook meerdere soorten geprobeerd, buiten het feit of dat wel zo gezond is hielp het mij niets, kreeg nog een paar rest pleisters van dochter, ook niet gedaan, gewoon cold turkey
En hoe lang rookte je dan weer?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Preachin' to the choir sister![]()
Ik ben denk ik wel een keer of vier meer dan een jaar, soms 2 ervan af geweest om dan er via de 'eentje kan wel' weer in terug te vallen.![]()
De term 'bizarre verslaving' dekt de lading wel goed ja.![]()
Hoofdpijn, verkouden, hoesten en wat verhoging. Verder slaapt ze tering veelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is minder![]()
Heeft ze veel last?
Zonder wrijving geen glans![]()
Hopen dat het daar bij blijft danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoofdpijn, verkouden, hoesten en wat verhoging. Verder slaapt ze tering veel![]()
Ik slaap ook altijd hele dagen als ik ziek ben, zolang je slaapt heb je ook nergens last van
~FEYENOORD~
Beterschap voor je vriendinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoofdpijn, verkouden, hoesten en wat verhoging. Verder slaapt ze tering veelIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Alleen het wakker worden is zo beroerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen dat het daar bij blijft dan![]()
Ik slaap ook altijd hele dagen als ik ziek ben, zolang je slaapt heb je ook nergens last vanThanks!quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Dat duurde dan meestal ook weer een jaar, of twee.quote:
Er zat altijd een opbouw in. Je begint met die éne sigaret op het terras als je wat biertjes op hebt.
Dan vraag je er nog één aan je rokende vrienden die allemaal maar wat graag er weer een rookbuddy bij lijken te hebben. Dan ga je weer een pakje kopen, waarvan het de bedoeling is dat het weken mee gaat. Dat gaat dan een avond mee en opeens zit je op stapavonden en feestjes weer 2 pakjes weg te blaffen en rook je doordeweeks ook weer.
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Alleen het wakker worden is zo beroerd.
[..]
Thanks!![]()
~FEYENOORD~
Ik rookte echt als een ketter. Blij dat ik er af ben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat duurde dan meestal ook weer een jaar, of twee.
Er zat altijd een opbouw in. Je begint met die éne sigaret op het terras als je wat biertjes op hebt.
Dan vraag je er nog één aan je rokende vrienden die allemaal maar wat graag er weer een rookbuddy bij lijken te hebben. Dan ga je weer een pakje kopen, waarvan het de bedoeling is dat het weken mee gaat. Dat gaat dan een avond mee en opeens zit je op stapavonden en feestjes weer 2 pakjes weg te blaffen en rook je doordeweeks ook weer.
![]()
Is ook het beste om er zo snel mogelijk weer vanaf te zijn. Als ik een keer griep heb geef ik mezelf er ook 'aan over' tegenwoordig. Gewoon accepteren dat je ziek bent, nest in kruipen en zoveel mogelijk slapen. Wel jezelf als je wakker bent dwingen om enigszins fatsoenlijk te drinken en te eten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hopen dat het daar bij blijft dan![]()
Ik slaap ook altijd hele dagen als ik ziek ben, zolang je slaapt heb je ook nergens last van"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ook, nu nog van het vapen. Maar het scheelt echt al bakken met gewoon roken. Geen zere strot meer, geen half rokerskuchje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik rookte echt als een ketter. Blij dat ik er af ben."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ojaaaa goed dat je het zegt, ik was het alweer vergetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:30 schreef aloa het volgende:
[..]
IJzel![]()
Als ik iets haat, dan is het ijzel.zag het op het weerbericht en husband moet maandag toch ook weer naar Utrecht (Uden-Utrecht) Met dit soort weer vind ik het maar niets. Hij geeft er niet zoveel om, goede auto zegt hij.
![]()
Dat kan je wel aan een Nijn overlaten, krikken.quote:
Zoooo anders ik wel, vooral de laatste jaren. Achter de PC ging de een na de ander en heb ik mijn longen echt verkloot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik rookte echt als een ketter. Blij dat ik er af ben.![]()
Succes!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wacht op het verlossende bericht waarin staat dat mijn chick corona heeft. We weten het eigenlijk vrij zeker het hoeft alleen nog even bevestigd te worden.![]()
Vapen nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog van het vapen. Maar het scheelt echt al bakken met gewoon roken. Geen zere strot meer, geen half rokerskuchje.![]()
En ik heb er nu een, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~FEYENOORD~
Thanksquote:Het is wel tering zuur, ze heeft tijdelijk 3 kdv's onder haar hoede ipv 1. Heeft vorige week debiel veel moeten regelen voor de heropening, zijn 1 week open en BAM! Besmet.quote:
KOEKOEKZonder wrijving geen glans![]()
En zo is datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan een Nijn overlaten, krikken.
Ook niet proberen danquote:
Hoerige kutcoronaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het is wel tering zuur, ze heeft tijdelijk 3 kdv's onder haar hoede ipv 1. Heeft vorige week debiel veel moeten regelen voor de heropening, zijn 1 week open en BAM! Besmet.
KOEKOEK
Dus als ik ooit een lekke band met de auto heb, weet ik bij wie ik moet zijn.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is goed als je me eerst ophaaltquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ik ooit een lekke band met de auto heb, weet ik bij wie ik moet zijn.
Zo dat is zeker zuur zeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het is wel tering zuur, ze heeft tijdelijk 3 kdv's onder haar hoede ipv 1. Heeft vorige week debiel veel moeten regelen voor de heropening, zijn 1 week open en BAM! Besmet.
KOEKOEK![]()
Vandaag voor het eerst echt mega koud. Vanochtend om ong. 20.30 -8 gaf de temp in de auto aan en het was snijdend koud buiten.quote:
Loopt die man van mij zo op scheppen en zo blij te zijn met zijn standkachel in de auto vergeet hij hem aan te zetten toen hij de hond uit ging laten....een stijf bevroren auto![]()
![]()
Herkenbaar ja, alleen zit er in mijn VW Transporter van de werkgever ook een standkachel, heerlijk hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst echt mega koud. Vanochtend om ong. 20.30 -8 gaf de temp in de auto aan en het was snijdend koud buiten.
Loopt die man van mij zo op scheppen en zo blij te zijn met zijn standkachel in de auto vergeet hij hem aan te zetten toen hij de hond uit ging laten....een stijf bevroren auto
~FEYENOORD~
Dat hadden wij in november op een renovatieprojectquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
1 centrum moet compleet dicht komende week. 7 werknemers besmet"Kak, loodgietersploeg besmet. Kak, liftmonteurs besmet. Kak, uitvoerders besmet."
Dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden wij in november op een renovatieproject"Kak, loodgietersploeg besmet. Kak, liftmonteurs besmet. Kak, uitvoerders besmet."
![]()
Ja, dat is ruk danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden wij in november op een renovatieproject"Kak, loodgietersploeg besmet. Kak, liftmonteurs besmet. Kak, uitvoerders besmet."
Bij ons was het toeval, is geimporteerd uit Duitsland. Maar wel een heel fijne ervaring en dan gaat het ook nog mega vriezen, je verzint het niet hahahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, alleen zit er in mijn VW Transporter van de werkgever ook een standkachel, heerlijk hoor![]()
Ja mooi kut is dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans![]()
Wij zijn er ook pas na een half jaar achter gekomen dat het er op zat, ik kende dat hele systeem destijds nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij ons was het toeval, is geimporteerd uit Duitsland. Maar wel een heel fijne ervaring en dan gaat het ook nog mega vriezen, je verzint het niet hahahaha
~FEYENOORD~
Je moet wel scherp zijn om hier puntjes te pakkenquote:
Sharp as a knifequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel scherp zijn om hier puntjes te pakken![]()
En ook gewoon echt 20% van de bewoners van de flat corona. En dan maar vingertje wijzen: "JA DE MENSEN VAN DE AANNEMER!1!!" "NEE DE MENSEN VAN DE WONINGBOUW11!" "NEE, DIE BEWONERS HOUDEN GEWOON GEEN AFSTAND!1!!"quote:
Maar goed, dat was toch wel een lesje in hoe besmettelijk die shit is voor mij persoonlijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vraag me nu nog af van wie en hoe ik het opgelopen hebquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ook gewoon echt 20% van de bewoners van de flat corona. En dan maar vingertje wijzen: "JA DE MENSEN VAN DE AANNEMER!1!!" "NEE DE MENSEN VAN DE WONINGBOUW11!" "NEE, DIE BEWONERS HOUDEN GEWOON GEEN AFSTAND!1!!"
Maar goed, dat was toch wel een lesje in hoe besmettelijk die shit is voor mij persoonlijk.![]()
Kom je toch nooit achter.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel scherp zijn om hier puntjes te pakken
~FEYENOORD~
Nee precies. Heeft ook geen enkele zin om erover te speculeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me nu nog af van wie en hoe ik het opgelopen heb![]()
Kom je toch nooit achter."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee precies. Heeft ook geen enkele zin om erover te speculeren.![]()
![]()
Dat gevinger ook de hele tijd op de werkvloerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ook gewoon echt 20% van de bewoners van de flat corona. En dan maar vingertje wijzen: "JA DE MENSEN VAN DE AANNEMER!1!!" "NEE DE MENSEN VAN DE WONINGBOUW11!" "NEE, DIE BEWONERS HOUDEN GEWOON GEEN AFSTAND!1!!"
Maar goed, dat was toch wel een lesje in hoe besmettelijk die shit is voor mij persoonlijk.
Ik heb het koud, dus ik heb maar even een vestje aangetrokken
~FEYENOORD~
Normaal wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig hier, Dot is er ook al niet.![]()
Dot is keihard aan het rusten om morgen een snoeihard puntjes te pakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig hier, Dot is er ook al niet.
En nog steeds maar weinig puntenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig hier, Dot is er ook al niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Echt hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gevinger ook de hele tijd op de werkvloer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat is niet echt 1,5 meter proofquote:
@Limoentjuh is een schat van een meidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jaaaaaa! BRONG DE BELK!![]()
@:Limoentjuh
~FEYENOORD~
En bolken kan ze ook al.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:Limoentjuh is een schat van een meid"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Eensquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
@:Limoentjuh is een schat van een meidZonder wrijving geen glans![]()
Apart.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dot is er bijna altijd en zeker op vrijdagavond Voice avond.![]()
Dot meld zich 😉quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig hier, Dot is er ook al niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@Dotteke gaat gewoon op tijd slapen vandaag. Toch miljoen miljard punten voorsprong
Ah
Ik ga altijd op tijd slapen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:Dotteke gaat gewoon op tijd slapen vandaag. Toch miljoen miljard punten voorsprongWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoi. Vond de laatste twee niet zo heel veel aan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk deze verstandige gurl dan.quote:
Niet? ik vond ze wel goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi. Vond de laatste twee niet zo heel veel aan.![]()
Misschien omdat ik nummer niet bij hun vond passen. Vind het een prachtnummer maar klonk niet bij hun vond ik. Heb zelfs geluid zachter gezet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik met wedstrijden van PSV, dat ik ze uitzet omdat ze tegen vallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb VI uitgezet, valt best tegen
@:haags
@:Paul"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laatst moet Feyenoord tegen Heerenveen op een woensdag, heb niet eens gekeken, had daar helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met wedstrijden van PSV, dat ik ze uitzet omdat ze tegen vallen.
En terecht, achteraf
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met wedstrijden van PSV, dat ik ze uitzet omdat ze tegen vallen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat had ik met Ajax-PSV voor de beker deze woensdag. Was moe, dacht, fuck it, waarom zou ik me op gaan vreten voor de tv? Ik ga vroeg naar m'n nest nog wat netflix kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laatst moet Feyenoord tegen Heerenveen op een woensdag, heb niet eens gekeken, had daar helemaal geen zin in.
En terecht, achteraf
Precies dat jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had ik met Ajax-PSV voor de beker deze woensdag. Was moe, dacht, fuck it, waarom zou ik me op gaan vreten voor de tv? Ik ga vroeg naar m'n nest nog wat netflix kijken![]()
Ben wel een beetje klaar moet het voetbal zo, weinig aan de laatste tijd~FEYENOORD~
Netflix altijd beter dan voetbalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had ik met Ajax-PSV voor de beker deze woensdag. Was moe, dacht, fuck it, waarom zou ik me op gaan vreten voor de tv? Ik ga vroeg naar m'n nest nog wat netflix kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor wat sterkersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm eigenlijk niet zo'n biertjes weer.
~FEYENOORD~
Warme chocolademelk met rum.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm eigenlijk niet zo'n biertjes weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsss, je lijkt mijn vriendin welquote:![]()
~FEYENOORD~
Top vriendin heb je.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tsss, je lijkt mijn vriendin wel
Ik wil gewoon weer naar het stadion. Dan zit je je iig nog met 30.000 anderen kapot te ergeren. Beetje mauwen en zuipen met zijn allen. Nog ff uit eten naderhand. Van tevoren de kroeg de in, heb je nog een dagje uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies dat ja![]()
Ben wel een beetje klaar moet het voetbal zo, weinig aan de laatste tijd
Ja hij wilde romantisch doen. En was een leuke meid zei hij 🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha hij maakt er een beetje een act van Dot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ging al niet veel naar de Kuip maar ik herken het wel ja, lekker op zondag met mij maten in het café lekker voetbal kijken en zuipenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer naar het stadion. Dan zit je je iig nog met 30.000 anderen kapot te ergeren. Beetje mauwen en zuipen met zijn allen. Nog ff uit eten naderhand. Van tevoren de kroeg de in, heb je nog een dagje uit![]()
Klinkt ook alweer als een eeuwigheid geleden
~FEYENOORD~
Vond hem wel heel goed. Zij trouwens ook.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vandaag een mini-kruikje Schrobbelèr gekregen met de post van het werk, een Tilburgs kruidenlikeurtje waar menig man en vrouw kotsziek van wordt met carnaval, dadelijk maar eens open trekkenquote:
Had ik even gemist maar hij deed het leukquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij wilde romantisch doen. En was een leuke meid zei hij 🤣![]()
Toch? Lekker met de mannen. Goed fout zuipen vreten, kankeren op het voetbal en bulderlachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ging al niet veel naar de Kuip maar ik herken het wel ja, lekker op zondag met mij maten in het café lekker voetbal kijken en zuipen![]()
Klinkt ook alweer als een eeuwigheid geleden
Dat moest ik even opzoeken, ik ken dat natuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mini-kruikje Schrobbelèr gekregen met de post van het werk, een Tilburgs kruidenlikeurtje waar menig man en vrouw kotsziek van wordt met carnaval, dadelijk maar eens open trekken![]()
Maar klinkt niet zo verkeerd, hou wel van kruiden likeurtjes
~FEYENOORD~
Het ligt wel zwaar op de maagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken, ik ken dat natuurlijk niet![]()
Maar klinkt niet zo verkeerd, hou wel van kruiden likeurtjesHet is niet alleen door de alcohol dat er zoveel mensen ziek van worden. Maar dat maakt het ook weer een soort van sport
Ja. En hij is niet door.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik even gemist maar hij deed het leuk
Even lekker uit de sleur was dat altijd, ik mis sowieso sociaal contact buiten mijn omgeving om, ik ontmoet nooit leuke nieuwe mensen waar je heerlijk dom tegenaan kan lullenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch? Lekker met de mannen. Goed fout zuipen vreten, kankeren op het voetbal en bulderlachen~FEYENOORD~
Ja is lekker hè, ik hoor hier op de achtergrond dat dat hier ook de bedoeling is. het is lekker, stevig kruidendrankjes weer. Jagermeister, Schrobbeler noem maar op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mini-kruikje Schrobbelèr gekregen met de post van het werk, een Tilburgs kruidenlikeurtje waar menig man en vrouw kotsziek van wordt met carnaval, dadelijk maar eens open trekken![]()
Gelukkig kan ik wel wat hebben, misschien binnenkort ff kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ligt wel zwaar op de maagHet is niet alleen door de alcohol dat er zoveel mensen ziek van worden. Maar dat maakt het ook weer een soort van sport
~FEYENOORD~
Hop naar het volgende koppelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar zijn SBE Mrsl Aloa FF en ToT dan gebleven?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en een mooie warme stemquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn omgeving bestaat momenteel uit een paar collega's, mijn ouders, mijn zus en gezin en één maat waar ik zo eens in de twee weken langs ga. Voor de rest zie ik niemand in levende lijve.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Even lekker uit de sleur was dat altijd, ik mis sowieso sociaal contact buiten mijn omgeving om, ik ontmoet nooit leuke nieuwe mensen waar je heerlijk dom tegenaan kan lullen
We hebben de afgelopen 2 weken wel 2 videoborrels gedaan met een zooi maten. Beter dan niks maar toch heel anders dan in levende lijve weer eens een feestje bouwen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey vroeg mij net af waar je was 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huh, ik ben erquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:27 schreef Dotteke het volgende:
Waar zijn SBE Mrsl Aloa FF en ToT dan gebleven?![]()
![]()
Ik trek wel ff aan de belquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Veel plezier dan, geef iedereen van mij maar een rondje.![]()
![]()
Zie je er meer dan mij. Kom een keer, toevallig deze week twee keer bij de fysio. Verder kom ik nregens al maanden kinderen en kleinkinderen niet gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn omgeving bestaat momenteel uit een paar collega's, mijn ouders, mijn zus en gezin en één maat waar ik zo eens in de twee weken langs ga. Voor de rest zie ik niemand in levende lijve.
We hebben de afgelopen 2 weken wel 2 videoborrels gedaan met een zooi maten. Beter dan niks maar toch heel anders dan in levende lijve weer eens een feestje bouwen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is een enorme kut tijd om het maar zo eens te zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn omgeving bestaat momenteel uit een paar collega's, mijn ouders, mijn zus en gezin en één maat waar ik zo eens in de twee weken langs ga. Voor de rest zie ik niemand in levende lijve.
We hebben de afgelopen 2 weken wel 2 videoborrels gedaan met een zooi maten. Beter dan niks maar toch heel anders dan in levende lijve weer eens een feestje bouwen.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-02-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 2113 / +150 / +148 / 3664 / 4634
2. FreshFruit / 834 / +121 / +92 / 1349 / 1744
3. Mrsloveable / 659 / +6 / +21 / 1576 / 2048
4. Superbadeendje / 621 / +55 / +24 / 996 / 1463
5. DerRabbit / 423 / +8 / +20 / 840 / 1088
6. mario390 / 360 / +28 / +10 / 547 / 873
7. Homijn / 343 / +0 / +0 / 402 / 526
8. ToT / 330 / +36 / +25 / 1014 / 1215
9. Maanvis / 269 / +8 / +15 / 428 / 606
10. chufi / 241 / +18 / +0 / 200 / 317
11. PlymouthFury / 221 / +1 / +32 / 295 / 362
12. hemarookworst / 217 / +32 / +7 / 619 / 764
13. Fogel / 214 / +0 / +4 / 334 / 435
14. mazaru / 136 / +16 / +0 / 477 / 536
15. Straatverlichting / 126 / +5 / +16 / 201 / 291
16. DJMO / 124 / +8 / +4 / 356 / 480
17. ChocoFan / 114 / +0 / +0 / 93 / 124
18. gebrokenglas / 112 / +0 / +0 / 411 / 487
19. Paul / 104 / +2 / +42 / 409 / 475
20. devzero / 103 / +24 / +0 / 55 / 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je voelde natuurlijk dat ik het aan het tikken was 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh wacht, ik vergeet de bakken mensen waar ik voor het werk over de vloer/aan de deur kom![]()
Die ook voor 99% schijt aan de coronaregels blijken te hebben![]()
"Oh, dat mondkapje hoef je hier niet op te doen hoor."
Nr 21 in drie dagen 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nog 3 om @Moonlight voorbij te gaan.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Precies, ik kijk er naar uit wanneer alles weer kanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen 2 weken wel 2 videoborrels gedaan met een zooi maten. Beter dan niks maar toch heel anders dan in levende lijve weer eens een feestje bouwen.
~FEYENOORD~
jij als een echte bolker kunt datquote:
Gaat wel super snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten, dat helpt dan wel weer om de boel een beetje te relativeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, ik kijk er naar uit wanneer alles weer kan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is hij zeker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
jij als een echte bolker kunt datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Superbolkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
jij als een echte bolker kunt dat![]()
Ook deze twee vond ik niet zo denderend. Zat geen warmte in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat sowieso, dat maakt een platform als FOK! ook zo fijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten, dat helpt dan wel weer om de boel een beetje te relativeren.
Dit blijft gewoon zoals het altijd was
~FEYENOORD~
Alsof er geen corona is iddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat sowieso, dat maakt een platform als FOK! ook zo fijn.
Dit blijft gewoon zoals het altijd was
Over een paar maanden zit ik 10 jaar op FOK!
~FEYENOORD~
Wij waren die maatregelen al ver voorquote:
~FEYENOORD~
Lekker zolderkamerautisten op fok!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij waren die maatregelen al ver voor
Das niet helemaal waar. Was wel iemand hier die corona had alleen gelukkig niemand hier aangestoken 😛quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dat is het voordeel, dat is hier ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genotquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker zolderkamerautisten op fok!
~FEYENOORD~
Gelukkig zit ik lekker in de huiskamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb ook geen zolderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
Gelukkig zit ik lekker in de huiskamer![]()
![]()
![]()
~FEYENOORD~
Ik wel kom er alleen nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Over een paar maanden zit ik 10 jaar op FOK!![]()
Op je profielquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.
Ik weet het ook niet hoor en het boeit mij niet ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geregistreerd op: donderdag 8 november 2012 @ 09:42quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor en het boeit mij niet ook.~FEYENOORD~
hahaha thnx bijna 12 jaar dusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op je profiel
NNog een half jaartje en dan feest hahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SmileysWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
YessWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey lekker worstje 🍺Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrijequote:![]()
CC was in een keer verdwenen he. Post ze nog wel ergens?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, MarrijeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het doet mij altijd wel verdriet als er iemand van FOK! is overledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrije![]()
Toch een beetje een gemeenschap op zichzelf hier~FEYENOORD~
Beequeen 🥲 mis haar nog steeds.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft nog wel een tijd rondgehangen maar ik heb haar al een tijd niet meer gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
CC was in een keer verdwenen he. Post ze nog wel ergens?![]()
Bij de laatste ronde van uto zag ik haar al niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die heeft nog wel een tijd rondgehangen maar ik heb haar al een tijd niet meer gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja apart hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het doet mij altijd wel verdriet als er iemand van FOK! is overleden![]()
Toch een beetje een gemeenschap op zichzelf hier![]()
Er zijn ook een aantal users die ook hier in DTS hebben gepost die ik nog steeds erg mis.
Zo, spoorloos op #ANONIEM verdwenen
Met een paar zat in wel in een discordgroep maar daar ben ik ook uit geknikkerd op één of andere manier
~FEYENOORD~
Mooie stem dat jonge meisje zo zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wist het wel. Vanaf dag 1 dat ze ziek was. Heb haar nog gesproken op de avond voor......quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat op "anoniem" gaan begrijp ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Er zijn ook een aantal users die ook hier in DTS hebben gepost die ik nog steeds erg mis.
Met een paar zat in wel in een discordgroep maar daar ben ik ook uit geknikkerd op één of andere manier![]()
Ik mis Mark nog regelmatig. Toen straks nog, toen we "BOLLUK!" ed gingen roepen. Als Mark er op dat soort momenten was wist je zeker dat het uit ging lopen op een potje 'speedbolken'. Waarvan de mods dan nooit begrepen dat 'speedbolken' iets compleet anders is dan 'spammen'.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Met een paar zat in wel in een discordgroep maar daar ben ik ook uit geknikkerd op één of andere manier![]()
Vaak komen ze dan onder een andere terug.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat op "anoniem" gaan begrijp ik niet helemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, jammer is datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat op "anoniem" gaan begrijp ik niet helemaal.
~FEYENOORD~
Joh ik begrijp helemaal niets van dat bolken, hoe goed je kunt zijn hahaha weet ik veel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis Mark nog regelmatig. Toen straks nog, toen we "BOLLUK!" ed gingen roepen. Als Mark er op dat soort momenten was wist je zeker dat het uit ging lopen op een potje 'speedbolken'. Waarvan de mods dan nooit begrepen dat 'speedbolken' iets compleet anders is dan 'spammen'.![]()
Mark was Mark, ach hij kwam altijd binnen met zijn dienblad met drank en hapjes en altijd die smiley 3x..net als Manu godver dat mag niet zo jong.....![]()
In december destijds hele avonden smileys zitten posten met hem hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis Mark nog regelmatig. Toen straks nog, toen we "BOLLUK!" ed gingen roepen. Als Mark er op dat soort momenten was wist je zeker dat het uit ging lopen op een potje 'speedbolken'. Waarvan de mods dan nooit begrepen dat 'speedbolken' iets compleet anders is dan 'spammen'.![]()
~FEYENOORD~
Het was een goeie jongenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh ik begrijp helemaal niets van dat bolken, hoe goed je kunt zijn hahaha weet ik veel.
Mark was Mark, ach hij kwam altijd binnen met zijn dienblad met drank en hapjes en altijd die smiley 3x..net als Manu godver dat mag niet zo jong.....~FEYENOORD~
Goede ouwe tijden met Markquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In december destijds hele avonden smileys zitten posten met hem hier
Ja inderdaad, dat deed Mark ten tijde van DGK al en Manu, wat een triest en naar verhaal was dat, 29 jaar en ineens weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh ik begrijp helemaal niets van dat bolken, hoe goed je kunt zijn hahaha weet ik veel.
Mark was Mark, ach hij kwam altijd binnen met zijn dienblad met drank en hapjes en altijd die smiley 3x..net als Manu godver dat mag niet zo jong.....Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Afgelopen jaar 3 40+-users overleden, ik vind dat best heel veel.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik kende hem nauwelijks wel eens een avatar voor hem gemaakt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Sow dat zijn er idd veel!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen jaar 3 40+-users overleden, ik vind dat best heel veel.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ken Manu niet maar wat jong zeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat deed Mark ten tijde van DGK al en Manu, wat een triest en naar verhaal was dat, 29 jaar en ineens weg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toen voelde zo goed als iedereen zich thuis in DTS, was ook bijna nooit echt gedonder toen op een paar fake accounts naquote:
~FEYENOORD~
Ja dat pffffquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat deed Mark ten tijde van DGK al en Manu, wat een triest en naar verhaal was dat, 29 jaar en ineens weg.![]()
Heerlijk die smileyparadesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In december destijds hele avonden smileys zitten posten met hem hier
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het enige gezeik wat er toen was dat sommige echt botjes gebruikte om kampioen te wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen voelde zo goed als iedereen zich thuis in DTS, was ook bijna nooit echt gedonder toen op een paar fake accounts na
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: