Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Over een paar maanden zit ik 10 jaar op FOK!
Op je profielquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.
Ik weet het ook niet hoor en het boeit mij niet ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.
geregistreerd op: donderdag 8 november 2012 @ 09:42quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor en het boeit mij niet ook.
hahaha thnx bijna 12 jaar dusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op je profiel
Nog een half jaartje en dan feest hahahaquote:
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrijequote:
CC was in een keer verdwenen he. Post ze nog wel ergens?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrije
Het doet mij altijd wel verdriet als er iemand van FOK! is overledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrije
Die heeft nog wel een tijd rondgehangen maar ik heb haar al een tijd niet meer gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
CC was in een keer verdwenen he. Post ze nog wel ergens?
Bij de laatste ronde van uto zag ik haar al niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die heeft nog wel een tijd rondgehangen maar ik heb haar al een tijd niet meer gezien.
Ja apart hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het doet mij altijd wel verdriet als er iemand van FOK! is overleden![]()
Toch een beetje een gemeenschap op zichzelf hier
Ja ik wist het wel. Vanaf dag 1 dat ze ziek was. Heb haar nog gesproken op de avond voor......quote:
Ja dat op "anoniem" gaan begrijp ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Er zijn ook een aantal users die ook hier in DTS hebben gepost die ik nog steeds erg mis.
Zo, spoorloos op #ANONIEM verdwenen
Met een paar zat in wel in een discordgroep maar daar ben ik ook uit geknikkerd op één of andere manier
Ik mis Mark nog regelmatig. Toen straks nog, toen we "BOLLUK!" ed gingen roepen. Als Mark er op dat soort momenten was wist je zeker dat het uit ging lopen op een potje 'speedbolken'. Waarvan de mods dan nooit begrepen dat 'speedbolken' iets compleet anders is dan 'spammen'.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Er zijn ook een aantal users die ook hier in DTS hebben gepost die ik nog steeds erg mis.
Zo, spoorloos op #ANONIEM verdwenen
Met een paar zat in wel in een discordgroep maar daar ben ik ook uit geknikkerd op één of andere manier
Vaak komen ze dan onder een andere terug.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat op "anoniem" gaan begrijp ik niet helemaal.
Nee, jammer is datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat op "anoniem" gaan begrijp ik niet helemaal.
Joh ik begrijp helemaal niets van dat bolken, hoe goed je kunt zijn hahaha weet ik veel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis Mark nog regelmatig. Toen straks nog, toen we "BOLLUK!" ed gingen roepen. Als Mark er op dat soort momenten was wist je zeker dat het uit ging lopen op een potje 'speedbolken'. Waarvan de mods dan nooit begrepen dat 'speedbolken' iets compleet anders is dan 'spammen'.![]()
In december destijds hele avonden smileys zitten posten met hem hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis Mark nog regelmatig. Toen straks nog, toen we "BOLLUK!" ed gingen roepen. Als Mark er op dat soort momenten was wist je zeker dat het uit ging lopen op een potje 'speedbolken'. Waarvan de mods dan nooit begrepen dat 'speedbolken' iets compleet anders is dan 'spammen'.![]()
Het was een goeie jongenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh ik begrijp helemaal niets van dat bolken, hoe goed je kunt zijn hahaha weet ik veel.
Mark was Mark, ach hij kwam altijd binnen met zijn dienblad met drank en hapjes en altijd die smiley 3x..net als Manu godver dat mag niet zo jong.....
Goede ouwe tijden met Markquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In december destijds hele avonden smileys zitten posten met hem hier
Ja inderdaad, dat deed Mark ten tijde van DGK al en Manu, wat een triest en naar verhaal was dat, 29 jaar en ineens weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh ik begrijp helemaal niets van dat bolken, hoe goed je kunt zijn hahaha weet ik veel.
Mark was Mark, ach hij kwam altijd binnen met zijn dienblad met drank en hapjes en altijd die smiley 3x..net als Manu godver dat mag niet zo jong.....
Sow dat zijn er idd veel!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen jaar 3 40+-users overleden, ik vind dat best heel veel.
Ken Manu niet maar wat jong zeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat deed Mark ten tijde van DGK al en Manu, wat een triest en naar verhaal was dat, 29 jaar en ineens weg.
Toen voelde zo goed als iedereen zich thuis in DTS, was ook bijna nooit echt gedonder toen op een paar fake accounts naquote:
Ja dat pffffquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat deed Mark ten tijde van DGK al en Manu, wat een triest en naar verhaal was dat, 29 jaar en ineens weg.
Heerlijk die smileyparadesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In december destijds hele avonden smileys zitten posten met hem hier
Het enige gezeik wat er toen was dat sommige echt botjes gebruikte om kampioen te wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen voelde zo goed als iedereen zich thuis in DTS, was ook bijna nooit echt gedonder toen op een paar fake accounts na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |