Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Over een paar maanden zit ik 10 jaar op FOK!
Op je profielquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.
Ik weet het ook niet hoor en het boeit mij niet ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lang ik op Fok! zit en ook niet waar ik dat zou kunnen zien. Best wel een tijd, dat wel.
geregistreerd op: donderdag 8 november 2012 @ 09:42quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet hoor en het boeit mij niet ook.
hahaha thnx bijna 12 jaar dusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op je profiel
Nog een half jaartje en dan feest hahahaquote:
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrijequote:
CC was in een keer verdwenen he. Post ze nog wel ergens?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrije
Het doet mij altijd wel verdriet als er iemand van FOK! is overledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahaha ik weet nog hoe driest ik binnenstapte, was ook een hechte kliek, niks meer van over. CC, Deis, Teun, Markvanrunssum, Coos, Peter6000 (helaas overleden(, Manu(helaas overleden) Bee Queen ( ook overleden) ehh Noek dacht ik Pietje Puk, Ger, en die vrouwelijke mod naam even kwijt, Marrije
Die heeft nog wel een tijd rondgehangen maar ik heb haar al een tijd niet meer gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
CC was in een keer verdwenen he. Post ze nog wel ergens?
Bij de laatste ronde van uto zag ik haar al niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die heeft nog wel een tijd rondgehangen maar ik heb haar al een tijd niet meer gezien.
Ja apart hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het doet mij altijd wel verdriet als er iemand van FOK! is overleden![]()
Toch een beetje een gemeenschap op zichzelf hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |