Vandaag voor het eerst echt mega koud. Vanochtend om ong. 20.30 -8 gaf de temp in de auto aan en het was snijdend koud buiten.quote:
Herkenbaar ja, alleen zit er in mijn VW Transporter van de werkgever ook een standkachel, heerlijk hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst echt mega koud. Vanochtend om ong. 20.30 -8 gaf de temp in de auto aan en het was snijdend koud buiten.
Loopt die man van mij zo op scheppen en zo blij te zijn met zijn standkachel in de auto vergeet hij hem aan te zetten toen hij de hond uit ging laten....een stijf bevroren auto
Dat hadden wij in november op een renovatieprojectquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
1 centrum moet compleet dicht komende week. 7 werknemers besmet
Dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden wij in november op een renovatieproject"Kak, loodgietersploeg besmet. Kak, liftmonteurs besmet. Kak, uitvoerders besmet."
Ja, dat is ruk danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden wij in november op een renovatieproject"Kak, loodgietersploeg besmet. Kak, liftmonteurs besmet. Kak, uitvoerders besmet."
Bij ons was het toeval, is geimporteerd uit Duitsland. Maar wel een heel fijne ervaring en dan gaat het ook nog mega vriezen, je verzint het niet hahahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, alleen zit er in mijn VW Transporter van de werkgever ook een standkachel, heerlijk hoor
Ja mooi kut is dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij zijn er ook pas na een half jaar achter gekomen dat het er op zat, ik kende dat hele systeem destijds nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij ons was het toeval, is geimporteerd uit Duitsland. Maar wel een heel fijne ervaring en dan gaat het ook nog mega vriezen, je verzint het niet hahahaha
Je moet wel scherp zijn om hier puntjes te pakkenquote:
Sharp as a knifequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel scherp zijn om hier puntjes te pakken
En ook gewoon echt 20% van de bewoners van de flat corona. En dan maar vingertje wijzen: "JA DE MENSEN VAN DE AANNEMER!1!!" "NEE DE MENSEN VAN DE WONINGBOUW11!" "NEE, DIE BEWONERS HOUDEN GEWOON GEEN AFSTAND!1!!"quote:
Ik vraag me nu nog af van wie en hoe ik het opgelopen hebquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ook gewoon echt 20% van de bewoners van de flat corona. En dan maar vingertje wijzen: "JA DE MENSEN VAN DE AANNEMER!1!!" "NEE DE MENSEN VAN DE WONINGBOUW11!" "NEE, DIE BEWONERS HOUDEN GEWOON GEEN AFSTAND!1!!"
Maar goed, dat was toch wel een lesje in hoe besmettelijk die shit is voor mij persoonlijk.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet wel scherp zijn om hier puntjes te pakken
Nee precies. Heeft ook geen enkele zin om erover te speculeren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me nu nog af van wie en hoe ik het opgelopen heb![]()
Kom je toch nooit achter.
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee precies. Heeft ook geen enkele zin om erover te speculeren.
Dat gevinger ook de hele tijd op de werkvloerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En ook gewoon echt 20% van de bewoners van de flat corona. En dan maar vingertje wijzen: "JA DE MENSEN VAN DE AANNEMER!1!!" "NEE DE MENSEN VAN DE WONINGBOUW11!" "NEE, DIE BEWONERS HOUDEN GEWOON GEEN AFSTAND!1!!"
Maar goed, dat was toch wel een lesje in hoe besmettelijk die shit is voor mij persoonlijk.
Normaal wel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig hier, Dot is er ook al niet.
Dot is keihard aan het rusten om morgen een snoeihard puntjes te pakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig hier, Dot is er ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |