Zoooo anders ik wel, vooral de laatste jaren. Achter de PC ging de een na de ander en heb ik mijn longen echt verkloot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik rookte echt als een ketter. Blij dat ik er af ben.
Succes!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wacht op het verlossende bericht waarin staat dat mijn chick corona heeft. We weten het eigenlijk vrij zeker het hoeft alleen nog even bevestigd te worden.
Vapen nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, nu nog van het vapen. Maar het scheelt echt al bakken met gewoon roken. Geen zere strot meer, geen half rokerskuchje.
Thanksquote:
Het is wel tering zuur, ze heeft tijdelijk 3 kdv's onder haar hoede ipv 1. Heeft vorige week debiel veel moeten regelen voor de heropening, zijn 1 week open en BAM! Besmet.quote:
En zo is datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan een Nijn overlaten, krikken.
Ook niet proberen danquote:
Hoerige kutcoronaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het is wel tering zuur, ze heeft tijdelijk 3 kdv's onder haar hoede ipv 1. Heeft vorige week debiel veel moeten regelen voor de heropening, zijn 1 week open en BAM! Besmet.
KOEKOEK
Dus als ik ooit een lekke band met de auto heb, weet ik bij wie ik moet zijn.quote:
Is goed als je me eerst ophaaltquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ik ooit een lekke band met de auto heb, weet ik bij wie ik moet zijn.
Zo dat is zeker zuur zeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Het is wel tering zuur, ze heeft tijdelijk 3 kdv's onder haar hoede ipv 1. Heeft vorige week debiel veel moeten regelen voor de heropening, zijn 1 week open en BAM! Besmet.
KOEKOEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |