Vandaag voor het eerst echt mega koud. Vanochtend om ong. 20.30 -8 gaf de temp in de auto aan en het was snijdend koud buiten.quote:
Herkenbaar ja, alleen zit er in mijn VW Transporter van de werkgever ook een standkachel, heerlijk hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst echt mega koud. Vanochtend om ong. 20.30 -8 gaf de temp in de auto aan en het was snijdend koud buiten.
Loopt die man van mij zo op scheppen en zo blij te zijn met zijn standkachel in de auto vergeet hij hem aan te zetten toen hij de hond uit ging laten....een stijf bevroren auto
Dat hadden wij in november op een renovatieprojectquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
1 centrum moet compleet dicht komende week. 7 werknemers besmet
Dat schiet niet op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden wij in november op een renovatieproject"Kak, loodgietersploeg besmet. Kak, liftmonteurs besmet. Kak, uitvoerders besmet."
Ja, dat is ruk danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden wij in november op een renovatieproject"Kak, loodgietersploeg besmet. Kak, liftmonteurs besmet. Kak, uitvoerders besmet."
Bij ons was het toeval, is geimporteerd uit Duitsland. Maar wel een heel fijne ervaring en dan gaat het ook nog mega vriezen, je verzint het niet hahahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, alleen zit er in mijn VW Transporter van de werkgever ook een standkachel, heerlijk hoor
Ja mooi kut is dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |