SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Wat vind ik dit nu leuk, ik zou er een foto van kunnen maken en nu plaatsen want ik heb nl ook nog steeds een bijna nieuw pakje shag in mijn la liggen, heb er wel eens aan gesnuffeld, nu zo droog als wat maar het ligt er nog steeds.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Er ligt ook nog steeds een pakje shag in een laatje. Als ik een maand niet gerookt heb dan geef ik het weg. Nu heb ik het gevoel dat als ik echt wil dat het dan gewoon kan. Dat werkt bij mij het best.
Ook toen met de reden dat als ik zou willen.....om de druk van het moeten af te halen.
Deze methode is dus gelukt.![]()
quote::"Hallo haagse! TJILP!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tong lime no seequote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Haags heeft haat liefdes verhouding met DTSquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat vind ik dit nu leuk, ik zou er een foto van kunnen maken en nu plaatsen want ik heb nl ook nog steeds een bijna nieuw pakje shag in mijn la liggen, heb er wel eens aan gesnuffeld, nu zo droog als wat maar het ligt er nog steeds.
Ook toen met de reden dat als ik zou willen.....om de druk van het moeten af te halen.
Deze methode is dus gelukt.![]()
Kwestie van jezelf kennen denk ik
En misschien laat ik het ook wel gewoon liggen. Het ligt niet in de wegIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik rook dus al niet meer maar ben wel echt nog hooked on nicotine.
Maar stilletjes aan begin ik motivatie te krijgen om ook daar eens mee te gaan kappenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jij rookt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.![]()
Dat overkomt de besten wel eensquote:
Niet meer!quote:
Al 18 dagen, 2 uur en 20 minuten niet meer
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Logisch ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat overkomt de besten wel eens![]()
![]()
En nu volhoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet meer!
Al 18 dagen, 2 uur en 20 minuten niet meer![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: