Sinds het invoeren van de eerste coronamaatregelen is influenza echt bijna van de kaart verdwenen. Vinnik niet erg, van een echte goede griep ben je ook zo een paar weken aan het bijkomen voordat je weer echt helemaal fit bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is zo maar vergeet die griepgolf niet dat kan ook niet mis zijn maar tot op heden.....maar is ook niet zo gek. Denk dat griep dit jaar te verwaarlozen is.
Bolken bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
Maar genoeg over corona, tijd om het over leuke dingen te gaan hebben!
Topperquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yessssss het gaat best redelijk. Vooral 's avonds moet ik me heel erg inhouden. Ik ga ook wat vroeger naar bed nu. Niet meer om 2 uur![]()
Maar ik rook niet!
Hoe bolk jij het liefst?quote:
@Haags is ook nog maar één keer verkouden geweest het afgelopen jaar.quote:
Ik liever overdreven, tot het vervelende aan toequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe bolk jij het liefst?
Ik mag graag gewoon het topic binnen komen vallen en dan "Bolluk" zeggen.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik liever overdreven, tot het vervelende aan toe
Af en toe is dat wel genot jaquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
TopperHet zijn idd die bepaalde momenten maar ook dat gaat weg echt!!! Volhouden en je komt erachter en je zou niet anders meer willen.
Zo werkt dat bij mij ook ja, als ik even geen tabak bij me heb wil ik meteen rokenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Er ligt ook nog steeds een pakje shag in een laatje. Als ik een maand niet gerookt heb dan geef ik het weg. Nu heb ik het gevoel dat als ik echt wil dat het dan gewoon kan. Dat werkt bij mij het best.
Helemaal goed! Je hebt talent hoor!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij ook ja, als ik even geen tabak bij me heb wil ik meteen roken
Heel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou dan ook in staat zijn om te gaan kopen. En als je helemaal de deur uit bent gegaan om te halen dan steek je er toch ook 1 op.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr zuigt stilletjes aan zijn vaper en zegt maar niks over rookverslaving
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Komt vanzelf. Laat je niet gek maken. Als je zo ver bent om te stoppen dan moet het uit jezelf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |