Dat is het nadeel ervan idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat ze er weer andere er jn mee sleuren
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je hoe egoïstisch mensen zijn.
Die is zo dom dat ze vanzelf arrogant word omdat ze gewoon niets snaptquote:
Meen je niet? ze was laatst een clip aan het op nemen met 60 mensen.Deze heeft schijt aan alles.quote:
Het was wel wat triest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? ze was laatst een clip aan het op nemen met 60 mensen.Deze heeft schijt aan alles.
Ze kwam er nog goed onderuit ook nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? ze was laatst een clip aan het op nemen met 60 mensen.Deze heeft schijt aan alles.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Het was wel wat triest.
Van die 60 man heb ik niet meegekregen
Slik,arm beestje.quote:
Alaaf alaaf alaaf 🍺quote:
A gossie. Arm fogeltjuhquote:
quote:
Anderhalve meter bier ipv afstandquote:
Kijk, deze panter snapt hetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anderhalve meter bier ipv afstand![]()
Zou best een dagje willen hossen maar helaas.quote:
Ach hemel die Bolke toch. Dat was schijnbaar geen melk. Maar grote mensen bierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha! Bolke (
) heeft net allemaal van die gele melk met schuim erop gedronken en nu doet ie helemaal mal! TJILP!"
:" *hips* *burp* Mooooooooooooo!"
Gewoon lekker thuis hossenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou best een dagje willen hossen maar helaas.
Wat let je hos tot je er bij neer valt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou best een dagje willen hossen maar helaas.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach hemel die Bolke toch. Dat was schijnbaar geen melk. Maar grote mensen bier
Er staat een paard in de gang...Jajaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hij waggelt helemaal! TJILP!"
:"De sjtal draaijt een bjeetje *hips* Mooooooooo!"
:"Owwwwww! Volgens mij gaat ie spugen hoor! TJILP!"
Ja daar heb je het. Hij is dronkent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hij waggelt helemaal! TJILP!"
:"De sjtal draaijt een bjeetje *hips* Mooooooooo!"
:"Owwwwww! Volgens mij gaat ie spugen hoor! TJILP!"
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang...Jajaaaa
Even een teil voor 'm halen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar heb je het. Hij is dronkent.
Tot begin maart iig dacht ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
tot wanneer duurt de avondklok? ik heb een week niet op het nieuws gelet
Tot 2 maart en dan word verder gekekenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
tot wanneer duurt de avondklok? ik heb een week niet op het nieuws gelet
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 2 maart en dan word verder gekeken
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 2 maart en dan word verder gekeken
Oh ja, tot sint juttemis kan ook, maar voorlopig wacht ik eerst maart afquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.
Dat is nog niet bekend gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?
Niet te meten. De ene maatregel heeft weer effect op de andere, je kan dus nooit zeggen:"Deze maatregel leidt tot zoveel en zoveel minder corona."quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te meten. De ene maatregel heeft weer effect op de andere, je kan dus nooit zeggen:"Deze maatregel leidt tot zoveel en zoveel minder corona."
Maar als ik naar mezelf kijk, ik zie er idd minder mensen door.
Dan heeft het gelukkig een effectquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.
Die zijn carnaval vieren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.
BOA's op het ijs genotquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef mazaru het volgende:
Morgen zal het wel weer razenddruk worden met schaatsers
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef mazaru het volgende:
Vorig jaar kon je nog gewoon carnaval vieren
Ja maar de ellende lag al op de loer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef mazaru het volgende:
Ik ook sinds kerst 2019 geen verkoudheidsklachten gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.
Hahaha ja daar had ik het vandaag ook nog over Normaal ben ik ook wel een paar keer per jaar verkouden. Nu al een jaar geen verstopte neus meer gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.
Ik heb vorig jaar geen carnaval kunnen vieren door werk en studiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De 40+ meet was ook nog net op tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef mazaru het volgende:
Ja toen begon de ellendequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar de ellende lag al op de loer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook sinds kerst 2019 geen verkoudheidsklachten gehad.
Het werkt dus wel, dat handen wassen, afstand houden en niet aan je gezicht zitten en allesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha ja daar had ik het vandaag ook nog over Normaal ben ik ook wel een paar keer per jaar verkouden. Nu al een jaar geen verstopte neus meer gehad.
Er is ook opvallend weinig griep tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Het werkt dus wel, dat handen wassen, afstand houden en niet aan je gezicht zitten en alles
Ja maar als ik het voor het kiezen had....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Het werkt dus wel, dat handen wassen, afstand houden en niet aan je gezicht zitten en alles
Ik zou het echt niet meer weten en wil dat ook graag zo houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Corona is ook een stuk besmettelijker dan griep en normale verkoudheid.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is ook opvallend weinig griep tot nu toe.
Het werkt allemaal perfect, behalve tegen corona
Ja precies, daarom zijn die maatregelen perfect voor griep enzquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Corona is ook een stuk besmettelijker dan griep en normale verkoudheid.
Normaal ben ik echt tig keer per herfst/winterseizoen wel verkouden. Meestal niet erg, maar wel echt verkouden. Nu is het alleen soms een snotterige neus door de kou.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten en wil dat ook graag zo houden.
Ik normaal tussen de 3 en 6 keer per jaar ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal ben ik echt tig keer per herfst/winterseizoen wel verkouden. Meestal niet erg, maar wel echt verkouden. Nu is het alleen soms een snotterige neus door de kou.
Dat is zo maar vergeet die griepgolf niet dat kan ook niet mis zijn maar tot op heden.....maar is ook niet zo gek. Denk dat griep dit jaar te verwaarlozen is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het besmettelijker is maar wel gevaarlijker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yessssss het gaat best redelijk. Vooral 's avonds moet ik me heel erg inhouden. Ik ga ook wat vroeger naar bed nu. Niet meer om 2 uurquote:
Sinds het invoeren van de eerste coronamaatregelen is influenza echt bijna van de kaart verdwenen. Vinnik niet erg, van een echte goede griep ben je ook zo een paar weken aan het bijkomen voordat je weer echt helemaal fit bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is zo maar vergeet die griepgolf niet dat kan ook niet mis zijn maar tot op heden.....maar is ook niet zo gek. Denk dat griep dit jaar te verwaarlozen is.
Bolken bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
Maar genoeg over corona, tijd om het over leuke dingen te gaan hebben!
Topperquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yessssss het gaat best redelijk. Vooral 's avonds moet ik me heel erg inhouden. Ik ga ook wat vroeger naar bed nu. Niet meer om 2 uur![]()
Maar ik rook niet!
Hoe bolk jij het liefst?quote:
@Haags is ook nog maar één keer verkouden geweest het afgelopen jaar.quote:
Ik liever overdreven, tot het vervelende aan toequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe bolk jij het liefst?
Ik mag graag gewoon het topic binnen komen vallen en dan "Bolluk" zeggen.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik liever overdreven, tot het vervelende aan toe
Af en toe is dat wel genot jaquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
TopperHet zijn idd die bepaalde momenten maar ook dat gaat weg echt!!! Volhouden en je komt erachter en je zou niet anders meer willen.
Zo werkt dat bij mij ook ja, als ik even geen tabak bij me heb wil ik meteen rokenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Er ligt ook nog steeds een pakje shag in een laatje. Als ik een maand niet gerookt heb dan geef ik het weg. Nu heb ik het gevoel dat als ik echt wil dat het dan gewoon kan. Dat werkt bij mij het best.
Helemaal goed! Je hebt talent hoor!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij ook ja, als ik even geen tabak bij me heb wil ik meteen roken
Heel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou dan ook in staat zijn om te gaan kopen. En als je helemaal de deur uit bent gegaan om te halen dan steek je er toch ook 1 op.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr zuigt stilletjes aan zijn vaper en zegt maar niks over rookverslaving
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Komt vanzelf. Laat je niet gek maken. Als je zo ver bent om te stoppen dan moet het uit jezelf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |