SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
)(()@^@(*&$
Goed gedaan wippertje, alleen niet erg origineelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:34 schreef Straatverlichting het volgende:
My god. Ik post wel weer wanneer de tienertjes wel kunnen stoeien met hun hormonen.
SBE: is die cv al gemaakt, of lul je uit je nek?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
O ook pas echt op vrijdag ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.
Hoe /koud/warm is het nu bij jou binnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo laat pas, moet zo lang nog in de kou zitten ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Of jij moet hem gezellig uitnodigenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo laat pas, moet zo lang nog in de kou zitten ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
15 graden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook pas echt op vrijdag ook.
Hoe /koud/warm is het nu bij jou binnen?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kan ik indd doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of jij moet hem gezellig uitnodigen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Werkt Fok zo traag of is mijn internetkabel bevroren?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is niet echt comfortabelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ijsklontjes pissen.quote:
Als er maar geen ijspegels aan blijven hangenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las de TT en dacht bij mezelf huh? heb ik een topic in dts gekaapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die sla ik bij het deurkozijn er wel af.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er maar geen ijspegels aan blijven hangen
Mini ijsklontjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beidequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Werkt Fok zo traag of is mijn internetkabel bevroren?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier niet traag momenteelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gast.... je lult. Ik dacht: ik bel toch ff. Regio Den Haag woon je toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.
Storing gemeld cv + verwarming. Willekeurig gegoogled. 2e bedrijf van boven zoekresultaten.
Vanaaf kunnen ze er zijn.
Punt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Forum is bij mij op desktop altijd traag. mobiel nergens last vanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heyy DJMO ja toen ik TT zag dacht ik ook dat jij mij weer gekaapt het maar het bleek wippertje te zijn geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:50 schreef DJMO het volgende:
Ik las de TT en dacht bij mezelf huh? heb ik een topic in dts gekaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyy DJMO ja toen ik TT zag dacht ik ook dat jij mij weer gekaapt het maar het bleek wippertje te zijn geweest
Hier net andersomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
Forum is bij mij op desktop altijd traag. mobiel nergens last vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal gesproken wel idd maar ze zitten nu overvol. Zeg niet nog eens zomaar dat ik lul.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gast.... je lult. Ik dacht: ik bel toch ff. Regio Den Haag woon je toch?
Storing gemeld cv + verwarming. Willekeurig gegoogled. 2e bedrijf van boven zoekresultaten.
Punt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:he did't
https://saricar.nl/contact/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel idd maar ze zitten nu overvol. Zeg niet nog eens zomaar dat ik lul.
Succes ermee.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja hier ook verdorie, struikelde er over vanmiddagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:59 schreef aloa het volgende:
De tuin is bevroren hier achter, mijn tegels liggen weer losWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was van de week ook op tv dat die bedrijven het razend druk hebben met al die kapotte ketels en dat mensen er rekening mee moeten houden dat ze niet kunnen komenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gast.... je lult. Ik dacht: ik bel toch ff. Regio Den Haag woon je toch?
Punt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oppassen iddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook verdorie, struikelde er over vanmiddagik had het ook niet door.
![]()
Lekker is dat he, heb je de boel voor een hoop centen laten bestraten ligt de hele boek weer losquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Oppassen iddik had het ook niet door.
Heb ik wel gehad, in de winter de ketel kapot. Kwamen ze de volgende dag. Ik had toen nog een elektrisch kacheltje voor noodgevallen gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was van de week ook op tv dat die bedrijven het razend druk hebben met al die kapotte ketels en dat mensen er rekening mee moeten houden dat ze niet kunnen komen![]()
![]()
Heb dezelfde probs gemeld bij dat bedrijf. Ze kunnen vanavond komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was van de week ook op tv dat die bedrijven het razend druk hebben met al die kapotte ketels en dat mensen er rekening mee moeten houden dat ze niet kunnen komen
Maar laat maar verder.* Contra principia negantem disputari non potest *
Vroeg naar bedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik wel gehad, in de winter de ketel kapot. Kwamen ze de volgende dag. Ik had toen nog een elektrisch kacheltje voor noodgevallen gelukkig
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daar heb ik ook kontakt mee gehad. Hun antwoordt was dat gezien de drukte nieuwe aanvragen niet in behandeling zal worden genomen. Flikker toch op met je google resultaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://saricar.nl/contact/
Succes ermee.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb het zelf gedaan jaren geleden. Even snel erin gestampt met het idee, om het later goed te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat he, heb je de boel voor een hoop centen laten bestraten ligt de hele boek weer los
Maar een klein gedeelte ligt niet op genoeg zand, kan zijn dat het daardoor komt.![]()
Tsja, dat krijg je in deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook kontakt mee gehad. Hun antwoordt was dat gezien de drukte nieuwe aanvragen niet in behandeling zal worden genomen. Flikker toch op met je google resultaten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan heb je gewoon een harde hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kan een tegel met mijn voorhoofd in tweeën breken.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Beterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb dezelfde probs gemeld bij dat bedrijf. Ze kunnen vanavond komen.
Maar laat maar verder.Met deze kou zonder kachel is ook niks.
![]()
Eerst is het wel koud, maar als er eenmaal in ligt wordt het wel warmer ja.. maar zou blij als dat koude weer weg isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar is het lekker warm met dit weer![]()
Temperatuur daalt rap in huis met dit weer.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb ze gebeld mafkees!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook kontakt mee gehad. Hun antwoordt was dat gezien de drukte nieuwe aanvragen niet in behandeling zal worden genomen. Flikker toch op met je google resultaten.
Melding: ik heb geen onderhoudscontract, verwarming en geen warm water. Wanneer kunnen jullie?
Antwoord: vanavond
Kolere
* Contra principia negantem disputari non potest *
Serieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld mafkees!
Melding: ik heb geen onderhoudscontract, verwarming en geen warm water. Wanneer kunnen jullie?
KolereOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mag van mij wel blijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst is het wel koud, maar als er eenmaal in ligt wordt het wel warmer ja.. maar zou blij als dat koude weer weg is![]()
![]()
Had t een jaar of 7 geleden. Kooouuuddd. Ook alles plat. Gelukkig diezelfde avond monteur aan huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
BeterMet deze kou zonder kachel is ook niks.
![]()
Nog een biertje mee gedronken... lol.. mafkees was dat. Maar wel gefixt.
Ja, ik wil ook weten hoe snel ik geholpen kan worden (en ja.. heb een onderhoudscontract).quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik heb net een nieuwe. Jaar of 3 denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Had t een jaar of 7 geleden. Kooouuuddd. Ook alles plat. Gelukkig diezelfde avond monteur aan huis![]()
Nog een biertje mee gedronken... lol.. mafkees was dat. Maar wel gefixt.
En net alles nog laten controleren...![]()
niet mijn boljenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe. Jaar of 3 denk ik.
En net alles nog laten controleren...Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Heb je de reviews over dat bedrijf gelezen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld mafkees!
KolereActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja ik ook. Jaartje of 4.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe. Jaar of 3 denk ik.
En net alles nog laten controleren...* Contra principia negantem disputari non potest *
STFUquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik ben het een keer met je eensquote:![]()
![]()
quote:
quote:
Dat kan. Maar hier is het goed gelegd en heb er ook last van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gedaan jaren geleden. Even snel erin gestampt met het idee, om het later goed te doen.
Maar een klein gedeelte ligt niet op genoeg zand, kan zijn dat het daardoor komt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vraag me af of je er sowieso wat aan kan doen.?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan. Maar hier is het goed gelegd en heb er ook last van.![]()
In cement leggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er sowieso wat aan kan doen.?![]()
Zo even gehaktballen van gister opwarmen
LekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grijp je puntjesquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Komt zo wel weer. Etenstijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gehaktballen al weer op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ga je niet de sc in? Het is wat ééntonigquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Koud is ook lekker op brood.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
saricar reviews:quote:Ik heb in totaal ¤700 euro moeten betalen voor 30min onderhoud aan 2 CV ketels. Toen ik belde (omdat ze al weken lang niet reageerde op mijn mailtjes), om te zeggen dat ik de factuur wel erg hoog vond, was het enige dat ze konden zeggen we hebben u al “korting” gegeven. Nooit meer voor onderhoud naar dit bedrijf!quote:84,50 voor rijkosten...
Kosten van het kamerthermostaat 2x de verkoopwaarde...quote:Deze hond is een oplichter. Voor 10min vraagt hij meer dan 450 euro en gelijk pinnen he. Wij belde vrijdag want hij is zogenaamd altijd bereikbaar maar niet in het weekend dan, dus ik zat met me gezin hele weekend zonder stroom en warm …quote:Avond voor de afgesproken dag heeft de "loodgieter" afgebeld. Komt afspraak niet na. Na second opinion had de monteur achteraf een veel te hoge prijs doorberekend. Niet betrouwbaar, niet aan te radenquote:Heel slechte ervaring mee. Afspraak mee gemaakt maar kwamen niet opdagen. Gebeld en situatie uitgelegd en mij werd beloofd dat men terug zou bellen maar dat is nooit gebeurd. Daarna 10 x geprobeerd hen weer te bellen maar er werd niet meer opgenomen. Heel onprofessioneel!!quote:SLECHT! Wat een amateurs!! Binnen 10 min weg op locatie en stellen iets vast wat niet klopt. 200¤ weg voor NIKS! En slechte bijdehante service aan de telefoon.quote:Kloteservice: Ook bij ons niet op komen dagen. Zelfs na twee keer nabellen konden ze niet vertellen dat het niet ging lukken, lekker voor niks een middag thuis geweest. We zoeken een ander.quote:slecht bereikbaar, eigenlijk gewoon niet. Peperdure rekening en uiterst onbeschoft te woord gestaan afgelopen weekend.
Doen als je ze te pakken krijgt beloftes om terug te bellen maar dat gebeurt nooit. Indien je hierover begint dat flikkert de monteur de hoorn erop. Bel je terug dan vindt hij dat nog normaal gedrag ook
wat een stumperquote:heel erg duur! Bijna 300 euro per uur wordt er gerekend voor simpel vervangen van cv ketel. Ook communicatie is moeizaam.quote:Twee keer voor niks twee uur extra vrij genomen van mijn werk. Eerste keer stond de man in de file. Tweede keer zou hij aangebeld hebben en zou ik de bel dus niet gehoord hebben. Bel me dan op! Nog met het hoofdkantoor gebeld maar doe konden ook niks voor mij doen. Ik zoek wel een ander!quote:Wat een slecht bedrijf. Hoge rekeningen, slechte service en onvriendelijke monteur.quote:tering tent. 600,- betaald voor een e8 melding dat nooit goed is gekomen. 1 dag na werkzaamheden gelijk al de e8 melding teruggekomen. binnen 4 weken 3x langs geweest ben ik nog steeds bij het begin. dag 600,-. mijn advies.... NIET DOEN!!!!!!quote:Rekent veel te veel: voorrijkosten 99 euro, arbeidsloon 120 euro. Reageert vervolgens niet op mailtje. VRAAG DIT BEDRIJF NIET OM EEN KLUS TE KOMEN DOEN. Je wordt afgezet!!quote:Let op dit bedrijf. Het is een oplichting!!!!! Ik heb voor een normale onderhoud die maximaal 20 minuten duurt 316¤ betaald. Vervolgens een andere CV monteur is dit veel te hoog.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik had ze van de week op een cracker gedaan, was ook lekker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koud is vaak nog lekkerder vind ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze van de week op een cracker gedaan, was ook lekker.![]()
![]()
En ik moet in dit bedrijf vertrouwen hebben?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat klinkt niet hoopvol.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
saricar reviews:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje mayo of mosterd erbij mmmmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal ik een andere voor je bellen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik moet in dit bedrijf vertrouwen hebben?
![]()
Nou dan. Ze komen langs en dan hebben ze het juiste spieraalschroef onderdeel niet, dat gaat in bestelling. Succes met Picobello BVquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
saricar reviews:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Iedereen is een kutlultrut
En dat is?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tjaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee. Een liedje dus?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mrsl heeft hem wel 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof ik hier passief zit af te wachten totdat ze mij bellen? Alle cv monteurs en bedrijven draaien overuren. Ik ben al vanaf dinsdag bezig om er één te vinden die tijd heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zal ik een andere voor je bellen?
quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Gewoon dreigen met dat als ze niet binnen 30 voor je deur staat jij met een molotov cocktail bij hun huis aankomt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik hier passief zit af te wachten totdat ze mij bellen? Alle cv monteurs en bedrijven draaien overuren. Ik ben al vanaf dinsdag bezig om er één te vinden die tijd heeft.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb je dan geen onderhouds contract op die ketel? Met stickers erop dat ze elk jaar zijn nagelopen. Zo nee is het wel een beetje je eigen foutquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik hier passief zit af te wachten totdat ze mij bellen? Alle cv monteurs en bedrijven draaien overuren. Ik ben al vanaf dinsdag bezig om er één te vinden die tijd heeft.Iedereen is een kutlultrut
Kolere... waar bleef jij dan? #rationalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dan geen onderhouds contract op die ketel? Met stickers erop dat ze elk jaar zijn nagelopen. Zo nee is het wel een beetje je eigen fout* Contra principia negantem disputari non potest *
Als je geen onderhoudscontract hebt of het in de service van je huurbaas zit is het idd beetje je eigen schuld.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wel geprobeerd maar omdat ik een open ketel heb werden aanvragen afgewezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dan geen onderhouds contract op die ketel? Met stickers erop dat ze elk jaar zijn nagelopen. Zo nee is het wel een beetje je eigen foutActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet hier, kinderachtig zootje. Maar Badeend is me wel wat dierbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kolere... waar bleef jij dan? #rationalIedereen is een kutlultrut
Heb je me gemist?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hier, kinderachtig zootje. Maar Badeend is me wel wat dierbaarWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hier, kinderachtig zootje. Maar Badeend is me wel wat dierbaar![]()
![]()
Hmz.. 2x waar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hier, kinderachtig zootje. Maar Badeend is me wel wat dierbaar
Was jij niet banned of zo?* Contra principia negantem disputari non potest *
Welnee nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz.. 2x waar.
Was jij niet banned of zo?Iedereen is een kutlultrut
Soury geband....dat bestaat nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz.. 2x waar.
Was jij niet banned of zo?![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie haar net bij de buren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Herr Freshquote:
Sinnestrieltsje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
[ Bericht 19% gewijzigd door Paul op 12-02-2021 18:58:04 (lief doen) ]Iedereen is een kutlultrut
Ik had liever dat mijn koelkast stuk was. Dan kon ik de inhoud buiten zetten.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Diten je gedrag is zo dom, je snapt het niet eens met je mamma en je domme gezeik. Het kan dat je een geestelijke beperking hebt. In dat geval sorry en succes
[ Bericht 2% gewijzigd door Paul op 12-02-2021 18:57:52 (lief doen) ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar het is hier dan ook onzinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Diten je gedrag is zo dom, je snapt het niet eens met je mamma en je domme gezeik. Het kan dat je een geestelijke beperking hebt. In dat geval sorry en succes
![]()
Heb ik ook lang over gedaan![]()
![]()
Dat is wel handig iddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had liever dat mijn koelkast stuk was. Dan kon ik de inhoud buiten zetten.![]()
![]()
Dus dit is Soury.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soury is ook best wel tof.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wit of bruin?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamburgers![]()
En die doe ik op een bolletje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker dat had ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamburgers![]()
En die doe ik op een bolletje
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:
Barbaar.quote:
VolkorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker ite.quote:
Principessa.quote:
Waar is die Hasselboinkquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:
Waarom vraag je mij dat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Omdat ze lepeltje lepeltje met je was hier. Askim ???!!!quote:Iedereen is een kutlultrut
Is dat zo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ze lepeltje lepeltje met je was hier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee klopt Askimquote:
Iedereen is een kutlultrut
Jij bent mijn birtanem.quote:
Hoezo vermoeiend?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ja dat was dat gezeik.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:![]()
![]()
![]()
Wat ben je ook een geweldig kutwijf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je schaatsen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hele week gewerkt. Moet je ook weer aan wennen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal wel druk zijn morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, ik schaats niet.
Maar een bevroren IJsselmeer is gewoon prachtig om te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Deisyy🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mensen hebben gewoon schijt aan de regels.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DansmariekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer idd, alsof er geen corona meer is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mensen hebben gewoon schijt aan de regels.![]()
![]()
Zo zie je hoe egoïstisch mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer idd, alsof er geen corona meer is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die mensen gun ik wel dat ze stevig ziek worden van corona.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Jammer idd, alsof er geen corona meer is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En wordt steeds erger helaas.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je hoe egoïstisch mensen zijn.![]()
Nadeel is dan dat ze er weer andere er jn mee sleurenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mensen gun ik wel dat ze stevig ziek worden van corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het nadeel ervan idd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nadeel is dan dat ze er weer andere er jn mee sleurenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je hoe egoïstisch mensen zijn.
Die is zo dom dat ze vanzelf arrogant word omdat ze gewoon niets snaptquote:
Meen je niet? ze was laatst een clip aan het op nemen met 60 mensen.Deze heeft schijt aan alles.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was wel wat triest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? ze was laatst een clip aan het op nemen met 60 mensen.Deze heeft schijt aan alles.
Van die 60 man heb ik niet meegekregen![]()
![]()
HET IS WEER CARNAVAL!!!1!!!!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze kwam er nog goed onderuit ook nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je niet? ze was laatst een clip aan het op nemen met 60 mensen.Deze heeft schijt aan alles.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Het was wel wat triest.
Van die 60 man heb ik niet meegekregen
Slik,arm beestje.quote:
Alaaf alaaf alaaf 🍺quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie. Arm fogeltjuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote::"Bwahaha! Bolke (
) heeft net allemaal van die gele melk met schuim erop gedronken en nu doet ie helemaal mal! TJILP!"
:" *hips* *burp* Mooooooooooooo!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Anderhalve meter bier ipv afstandquote:![]()
Kijk, deze panter snapt hetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anderhalve meter bier ipv afstand![]()
Zou best een dagje willen hossen maar helaas.quote:
Ach hemel die Bolke toch. Dat was schijnbaar geen melk. Maar grote mensen bierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha! Bolke (
) heeft net allemaal van die gele melk met schuim erop gedronken en nu doet ie helemaal mal! TJILP!"
:" *hips* *burp* Mooooooooooooo!"
Gewoon lekker thuis hossenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou best een dagje willen hossen maar helaas.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat let je hos tot je er bij neer valt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou best een dagje willen hossen maar helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach hemel die Bolke toch. Dat was schijnbaar geen melk. Maar grote mensen bier:"Hij waggelt helemaal! TJILP!"
:"De sjtal draaijt een bjeetje *hips* Mooooooooo!"
:"Owwwwww! Volgens mij gaat ie spugen hoor! TJILP!"
Er staat een paard in de gang...Jajaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hij waggelt helemaal! TJILP!"
![]()
Ja daar heb je het. Hij is dronkent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hij waggelt helemaal! TJILP!"
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang...Jajaaaa:"Da's helemaal mal! Een paard hoort in de wei! TJILP!"
Even een teil voor 'm halen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar heb je het. Hij is dronkent.
tot wanneer duurt de avondklok? ik heb een week niet op het nieuws gelet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Straks gaat bolke zingen, weet je wat ik zie als ik gedronken heb. Allemaal mensjes, zoveel mensjes om mij heenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot begin maart iig dacht ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
tot wanneer duurt de avondklok? ik heb een week niet op het nieuws gelet"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Tot 2 maart en dan word verder gekekenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
tot wanneer duurt de avondklok? ik heb een week niet op het nieuws geletWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 2 maart en dan word verder gekekenoke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 2 maart en dan word verder gekekenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Oh ja, tot sint juttemis kan ook, maar voorlopig wacht ik eerst maart afquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.![]()
![]()
Dat is nog niet bekend gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te meten. De ene maatregel heeft weer effect op de andere, je kan dus nooit zeggen:"Deze maatregel leidt tot zoveel en zoveel minder corona."quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?
Maar als ik naar mezelf kijk, ik zie er idd minder mensen door."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te meten. De ene maatregel heeft weer effect op de andere, je kan dus nooit zeggen:"Deze maatregel leidt tot zoveel en zoveel minder corona."
Maar als ik naar mezelf kijk, ik zie er idd minder mensen door.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan heeft het gelukkig een effectquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Die zijn carnaval vieren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vorig jaar kon je nog gewoon carnaval vierenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Geen zorgen, ik ben er!
Goedenavond
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Morgen zal het wel weer razenddruk worden met schaatsersIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
BOA's op het ijs genotquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef mazaru het volgende:
Morgen zal het wel weer razenddruk worden met schaatsers~FEYENOORD~
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef mazaru het volgende:
Vorig jaar kon je nog gewoon carnaval vieren
Ja maar de ellende lag al op de loer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef mazaru het volgende:
Vorig jaar kon je nog gewoon carnaval vieren![]()
Ik ook sinds kerst 2019 geen verkoudheidsklachten gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.~FEYENOORD~
Hahaha ja daar had ik het vandaag ook nog over Normaal ben ik ook wel een paar keer per jaar verkouden. Nu al een jaar geen verstopte neus meer gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.
Ik heb vorig jaar geen carnaval kunnen vieren door werk en studiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.
De 40+ meet was ook nog net op tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef mazaru het volgende:
Vorig jaar kon je nog gewoon carnaval vierenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja toen begon de ellendequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar de ellende lag al op de loer.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook sinds kerst 2019 geen verkoudheidsklachten gehad.Het werkt dus wel, dat handen wassen, afstand houden en niet aan je gezicht zitten en allesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha ja daar had ik het vandaag ook nog over Normaal ben ik ook wel een paar keer per jaar verkouden. Nu al een jaar geen verstopte neus meer gehad.
Er is ook opvallend weinig griep tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Het werkt dus wel, dat handen wassen, afstand houden en niet aan je gezicht zitten en alles
Het werkt allemaal perfect, behalve tegen corona
~FEYENOORD~
Ja maar als ik het voor het kiezen had....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Het werkt dus wel, dat handen wassen, afstand houden en niet aan je gezicht zitten en alles
Ik zou het echt niet meer weten en wil dat ook graag zo houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na carnaval vorig jaar was ik voor het laatst verkouden. Nu dankzij de coronamaatregelen nog een week of twee volhouden en dan ben ik een fucking jaar niet verkouden of griep gehad. Dat is echt mijn hele leven nog niet gebeurd.![]()
Corona is ook een stuk besmettelijker dan griep en normale verkoudheid.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er is ook opvallend weinig griep tot nu toe.
Het werkt allemaal perfect, behalve tegen corona"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja precies, daarom zijn die maatregelen perfect voor griep enzquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Corona is ook een stuk besmettelijker dan griep en normale verkoudheid.
~FEYENOORD~
Normaal ben ik echt tig keer per herfst/winterseizoen wel verkouden. Meestal niet erg, maar wel echt verkouden. Nu is het alleen soms een snotterige neus door de kou.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet meer weten en wil dat ook graag zo houden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik normaal tussen de 3 en 6 keer per jaar ofzoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal ben ik echt tig keer per herfst/winterseizoen wel verkouden. Meestal niet erg, maar wel echt verkouden. Nu is het alleen soms een snotterige neus door de kou.~FEYENOORD~
Dat is zo maar vergeet die griepgolf niet dat kan ook niet mis zijn maar tot op heden.....maar is ook niet zo gek. Denk dat griep dit jaar te verwaarlozen is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Corona is ook een stuk besmettelijker dan griep en normale verkoudheid.![]()
Ik denk niet dat het besmettelijker is maar wel gevaarlijker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Corona is ook een stuk besmettelijker dan griep en normale verkoudheid.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Yessssss het gaat best redelijk. Vooral 's avonds moet ik me heel erg inhouden. Ik ga ook wat vroeger naar bed nu. Niet meer om 2 uurquote:![]()
Maar ik rook niet!
Maar genoeg over corona, tijd om het over leuke dingen te gaan hebben!
~FEYENOORD~
Sinds het invoeren van de eerste coronamaatregelen is influenza echt bijna van de kaart verdwenen. Vinnik niet erg, van een echte goede griep ben je ook zo een paar weken aan het bijkomen voordat je weer echt helemaal fit bent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is zo maar vergeet die griepgolf niet dat kan ook niet mis zijn maar tot op heden.....maar is ook niet zo gek. Denk dat griep dit jaar te verwaarlozen is."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolken bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
Maar genoeg over corona, tijd om het over leuke dingen te gaan hebben!
Topperquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yessssss het gaat best redelijk. Vooral 's avonds moet ik me heel erg inhouden. Ik ga ook wat vroeger naar bed nu. Niet meer om 2 uur![]()
Maar ik rook niet!Het zijn idd die bepaalde momenten maar ook dat gaat weg echt!!! Volhouden en je komt erachter en je zou niet anders meer willen.
![]()
Hoe bolk jij het liefst?quote:
Ik mag graag gewoon het topic binnen komen vallen en dan "Bolluk" zeggen.
@Haags is ook nog maar één keer verkouden geweest het afgelopen jaar.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik liever overdreven, tot het vervelende aan toequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe bolk jij het liefst?
Ik mag graag gewoon het topic binnen komen vallen en dan "Bolluk" zeggen.
~FEYENOORD~
Mooi toch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik liever overdreven, tot het vervelende aan toe
Af en toe is dat wel genot jaquote:![]()
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
TopperHet zijn idd die bepaalde momenten maar ook dat gaat weg echt!!! Volhouden en je komt erachter en je zou niet anders meer willen.
![]()
Er ligt ook nog steeds een pakje shag in een laatje. Als ik een maand niet gerookt heb dan geef ik het weg. Nu heb ik het gevoel dat als ik echt wil dat het dan gewoon kan. Dat werkt bij mij het best.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zo werkt dat bij mij ook ja, als ik even geen tabak bij me heb wil ik meteen rokenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Er ligt ook nog steeds een pakje shag in een laatje. Als ik een maand niet gerookt heb dan geef ik het weg. Nu heb ik het gevoel dat als ik echt wil dat het dan gewoon kan. Dat werkt bij mij het best.
~FEYENOORD~
Helemaal goed! Je hebt talent hoor!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij mij ook ja, als ik even geen tabak bij me heb wil ik meteen rokenIk zou dan ook in staat zijn om te gaan kopen. En als je helemaal de deur uit bent gegaan om te halen dan steek je er toch ook 1 op.
Heel herkenbaar jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou dan ook in staat zijn om te gaan kopen. En als je helemaal de deur uit bent gegaan om te halen dan steek je er toch ook 1 op.
~FEYENOORD~
* Grrrrrrrr zuigt stilletjes aan zijn vaper en zegt maar niks over rookverslaving
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
* Grrrrrrrr zuigt stilletjes aan zijn vaper en zegt maar niks over rookverslavingKomt vanzelf. Laat je niet gek maken. Als je zo ver bent om te stoppen dan moet het uit jezelf komen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Komt vanzelf. Laat je niet gek maken. Als je zo ver bent om te stoppen dan moet het uit jezelf komen.
~FEYENOORD~
Nou ja, ik rook dus al niet meer maar ben wel echt nog hooked on nicotine.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Komt vanzelf. Laat je niet gek maken. Als je zo ver bent om te stoppen dan moet het uit jezelf komen.
Maar stilletjes aan begin ik motivatie te krijgen om ook daar eens mee te gaan kappen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: