Alsof ik hier passief zit af te wachten totdat ze mij bellen? Alle cv monteurs en bedrijven draaien overuren. Ik ben al vanaf dinsdag bezig om er één te vinden die tijd heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zal ik een andere voor je bellen?
![]()
quote:
Gewoon dreigen met dat als ze niet binnen 30 voor je deur staat jij met een molotov cocktail bij hun huis aankomt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik hier passief zit af te wachten totdat ze mij bellen? Alle cv monteurs en bedrijven draaien overuren. Ik ben al vanaf dinsdag bezig om er één te vinden die tijd heeft.
Heb je dan geen onderhouds contract op die ketel? Met stickers erop dat ze elk jaar zijn nagelopen. Zo nee is het wel een beetje je eigen foutquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof ik hier passief zit af te wachten totdat ze mij bellen? Alle cv monteurs en bedrijven draaien overuren. Ik ben al vanaf dinsdag bezig om er één te vinden die tijd heeft.
Kolere... waar bleef jij dan? #rationalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dan geen onderhouds contract op die ketel? Met stickers erop dat ze elk jaar zijn nagelopen. Zo nee is het wel een beetje je eigen fout
Wel geprobeerd maar omdat ik een open ketel heb werden aanvragen afgewezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dan geen onderhouds contract op die ketel? Met stickers erop dat ze elk jaar zijn nagelopen. Zo nee is het wel een beetje je eigen fout
Niet hier, kinderachtig zootje. Maar Badeend is me wel wat dierbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Kolere... waar bleef jij dan? #rational
Heb je me gemist?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet hier, kinderachtig zootje. Maar Badeend is me wel wat dierbaar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hmz.. 2x waar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee nooitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz.. 2x waar.
Was jij niet banned of zo?
Soury geband....dat bestaat nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hmz.. 2x waar.
Was jij niet banned of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |