SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
)(()@^@(*&$
Goed gedaan wippertje, alleen niet erg origineelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Volgende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:34 schreef Straatverlichting het volgende:
My god. Ik post wel weer wanneer de tienertjes wel kunnen stoeien met hun hormonen.
SBE: is die cv al gemaakt, of lul je uit je nek?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
O ook pas echt op vrijdag ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.
Hoe /koud/warm is het nu bij jou binnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo laat pas, moet zo lang nog in de kou zitten ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Of jij moet hem gezellig uitnodigenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo laat pas, moet zo lang nog in de kou zitten ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
15 graden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook pas echt op vrijdag ook.
Hoe /koud/warm is het nu bij jou binnen?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kan ik indd doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of jij moet hem gezellig uitnodigen
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Werkt Fok zo traag of is mijn internetkabel bevroren?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is niet echt comfortabelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ijsklontjes pissen.quote:
Als er maar geen ijspegels aan blijven hangenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las de TT en dacht bij mezelf huh? heb ik een topic in dts gekaapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die sla ik bij het deurkozijn er wel af.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als er maar geen ijspegels aan blijven hangen
Mini ijsklontjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beidequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Werkt Fok zo traag of is mijn internetkabel bevroren?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier niet traag momenteelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gast.... je lult. Ik dacht: ik bel toch ff. Regio Den Haag woon je toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ka er pas een installateur langs komen.
Storing gemeld cv + verwarming. Willekeurig gegoogled. 2e bedrijf van boven zoekresultaten.
Vanaaf kunnen ze er zijn.
Punt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Forum is bij mij op desktop altijd traag. mobiel nergens last vanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heyy DJMO ja toen ik TT zag dacht ik ook dat jij mij weer gekaapt het maar het bleek wippertje te zijn geweestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:50 schreef DJMO het volgende:
Ik las de TT en dacht bij mezelf huh? heb ik een topic in dts gekaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: