Niks gewoonquote:
Wel fris bij SBE.quote:
SBE kan beter naar Mrsl gaan daar is het warmerquote:
Spetterende seks, krijgt hij het ook wel warm van. Heb je geen dekentje nodigquote:
Wel ja even 250 km reizen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SBE kan beter naar Mrsl gaan daar is het warmer
Jemig man, je moet er wel wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel ja even 250 km reizen.
Doe even normaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig man, je moet er wel wat voor over hebben
Wat moet ik met mijn lul in de lockdown oe oe oe oe
Das een liedje, ken je dat niet/ Ik moet er steeds om lachenquote:
I would walk 500 miles...quote:
Als dat geen keiharde noikseks wordquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mrsl en ik dollen al jaren.
IK kan er nog steeds om lachenquote:
Is toch humor van Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:34 schreef Straatverlichting het volgende:
My god. Ik post wel weer wanneer de tienertjes wel kunnen stoeien met hun hormonen.
SBE: is die cv al gemaakt, of lul je uit je nek?
Die tweede is echt geniale remixquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK kan er nog steeds om lachen
Ha ha Hij is wel grof eigenlijk
"Ik zou zeggen koester hem het is nog de enige vriend die je nog een hand mag geven en in je bek mag spugen"
Is steeds op de radio, ik lig steeds in een deunquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die tweede is echt geniale remix
quote:
Dames, hai.quote:
Door dat lekkere deuntje word hij juist briljantquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is steeds op de radio, ik lig steeds in een deun
EN is nog een lekker deuntje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |