Wat let je hos tot je er bij neer valt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou best een dagje willen hossen maar helaas.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach hemel die Bolke toch. Dat was schijnbaar geen melk. Maar grote mensen bier
Er staat een paard in de gang...Jajaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hij waggelt helemaal! TJILP!"
:"De sjtal draaijt een bjeetje *hips* Mooooooooo!"
:"Owwwwww! Volgens mij gaat ie spugen hoor! TJILP!"
Ja daar heb je het. Hij is dronkent.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Hij waggelt helemaal! TJILP!"
:"De sjtal draaijt een bjeetje *hips* Mooooooooo!"
:"Owwwwww! Volgens mij gaat ie spugen hoor! TJILP!"
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Er staat een paard in de gang...Jajaaaa
Even een teil voor 'm halen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar heb je het. Hij is dronkent.
Tot begin maart iig dacht ik?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
tot wanneer duurt de avondklok? ik heb een week niet op het nieuws gelet
Tot 2 maart en dan word verder gekekenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:40 schreef Maanvis het volgende:
tot wanneer duurt de avondklok? ik heb een week niet op het nieuws gelet
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 2 maart en dan word verder gekeken
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 2 maart en dan word verder gekeken
Oh ja, tot sint juttemis kan ook, maar voorlopig wacht ik eerst maart afquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wordt het opnieuw bekeken, hij kan tot september verlengt worden.
Dat is nog niet bekend gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?
Niet te meten. De ene maatregel heeft weer effect op de andere, je kan dus nooit zeggen:"Deze maatregel leidt tot zoveel en zoveel minder corona."quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
oke hoeveel % corona is er nu minder dankzij die klok?
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet te meten. De ene maatregel heeft weer effect op de andere, je kan dus nooit zeggen:"Deze maatregel leidt tot zoveel en zoveel minder corona."
Maar als ik naar mezelf kijk, ik zie er idd minder mensen door.
Dan heeft het gelukkig een effectquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.
Die zijn carnaval vieren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me zijn er ook al minder mensen op de corona afdeling in het ziekenhuis waar hij werkt de laatste 2/3 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |