quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heyy DJMO ja toen ik TT zag dacht ik ook dat jij mij weer gekaapt het maar het bleek wippertje te zijn geweest
Hier net andersomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:55 schreef DJMO het volgende:
Forum is bij mij op desktop altijd traag. mobiel nergens last van
Normaal gesproken wel idd maar ze zitten nu overvol. Zeg niet nog eens zomaar dat ik lul.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gast.... je lult. Ik dacht: ik bel toch ff. Regio Den Haag woon je toch?
Storing gemeld cv + verwarming. Willekeurig gegoogled. 2e bedrijf van boven zoekresultaten.
Vanaaf kunnen ze er zijn.
Punt.
quote:
https://saricar.nl/contact/quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel idd maar ze zitten nu overvol. Zeg niet nog eens zomaar dat ik lul.
Ja hier ook verdorie, struikelde er over vanmiddagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:59 schreef aloa het volgende:
De tuin is bevroren hier achter, mijn tegels liggen weer los
Het was van de week ook op tv dat die bedrijven het razend druk hebben met al die kapotte ketels en dat mensen er rekening mee moeten houden dat ze niet kunnen komenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gast.... je lult. Ik dacht: ik bel toch ff. Regio Den Haag woon je toch?
Storing gemeld cv + verwarming. Willekeurig gegoogled. 2e bedrijf van boven zoekresultaten.
Vanaaf kunnen ze er zijn.
Punt.
Oppassen iddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook verdorie, struikelde er over vanmiddag
Lekker is dat he, heb je de boel voor een hoop centen laten bestraten ligt de hele boek weer losquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Oppassen iddik had het ook niet door.
Heb ik wel gehad, in de winter de ketel kapot. Kwamen ze de volgende dag. Ik had toen nog een elektrisch kacheltje voor noodgevallen gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was van de week ook op tv dat die bedrijven het razend druk hebben met al die kapotte ketels en dat mensen er rekening mee moeten houden dat ze niet kunnen komen
Heb dezelfde probs gemeld bij dat bedrijf. Ze kunnen vanavond komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was van de week ook op tv dat die bedrijven het razend druk hebben met al die kapotte ketels en dat mensen er rekening mee moeten houden dat ze niet kunnen komen
Vroeg naar bedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik wel gehad, in de winter de ketel kapot. Kwamen ze de volgende dag. Ik had toen nog een elektrisch kacheltje voor noodgevallen gelukkig
Daar heb ik ook kontakt mee gehad. Hun antwoordt was dat gezien de drukte nieuwe aanvragen niet in behandeling zal worden genomen. Flikker toch op met je google resultaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
https://saricar.nl/contact/
Succes ermee.
Ik heb het zelf gedaan jaren geleden. Even snel erin gestampt met het idee, om het later goed te doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker is dat he, heb je de boel voor een hoop centen laten bestraten ligt de hele boek weer los
Tsja, dat krijg je in deze tijd van het jaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook kontakt mee gehad. Hun antwoordt was dat gezien de drukte nieuwe aanvragen niet in behandeling zal worden genomen. Flikker toch op met je google resultaten.
Dan heb je gewoon een harde hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik kan een tegel met mijn voorhoofd in tweeën breken.
Beterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb dezelfde probs gemeld bij dat bedrijf. Ze kunnen vanavond komen.
Maar laat maar verder.
Eerst is het wel koud, maar als er eenmaal in ligt wordt het wel warmer ja.. maar zou blij als dat koude weer weg isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar is het lekker warm met dit weer![]()
Temperatuur daalt rap in huis met dit weer.
Ik heb ze gebeld mafkees!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook kontakt mee gehad. Hun antwoordt was dat gezien de drukte nieuwe aanvragen niet in behandeling zal worden genomen. Flikker toch op met je google resultaten.
Serieus?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld mafkees!
Melding: ik heb geen onderhoudscontract, verwarming en geen warm water. Wanneer kunnen jullie?
Antwoord: vanavond
Kolere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |