Had t een jaar of 7 geleden. Kooouuuddd. Ook alles plat. Gelukkig diezelfde avond monteur aan huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
BeterMet deze kou zonder kachel is ook niks.
Ja, ik wil ook weten hoe snel ik geholpen kan worden (en ja.. heb een onderhoudscontract).quote:
Ik heb net een nieuwe. Jaar of 3 denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Had t een jaar of 7 geleden. Kooouuuddd. Ook alles plat. Gelukkig diezelfde avond monteur aan huis![]()
Nog een biertje mee gedronken... lol.. mafkees was dat. Maar wel gefixt.
niet mijn boljenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe. Jaar of 3 denk ik.
En net alles nog laten controleren...
Heb je de reviews over dat bedrijf gelezen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik heb ze gebeld mafkees!
Melding: ik heb geen onderhoudscontract, verwarming en geen warm water. Wanneer kunnen jullie?
Antwoord: vanavond
Kolere
Ja ik ook. Jaartje of 4.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb net een nieuwe. Jaar of 3 denk ik.
En net alles nog laten controleren...
STFUquote:
Ik ben het een keer met je eensquote:
quote:
quote:
Dat kan. Maar hier is het goed gelegd en heb er ook last van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gedaan jaren geleden. Even snel erin gestampt met het idee, om het later goed te doen.
Maar een klein gedeelte ligt niet op genoeg zand, kan zijn dat het daardoor komt.
Ik vraag me af of je er sowieso wat aan kan doen.?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan. Maar hier is het goed gelegd en heb er ook last van.
In cement leggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er sowieso wat aan kan doen.?
Grijp je puntjesquote:
Gehaktballen al weer op.quote:
Waarom ga je niet de sc in? Het is wat ééntonigquote:
Koud is ook lekker op brood.quote:
quote:Ik heb in totaal ¤700 euro moeten betalen voor 30min onderhoud aan 2 CV ketels. Toen ik belde (omdat ze al weken lang niet reageerde op mijn mailtjes), om te zeggen dat ik de factuur wel erg hoog vond, was het enige dat ze konden zeggen we hebben u al “korting” gegeven. Nooit meer voor onderhoud naar dit bedrijf!
quote:84,50 voor rijkosten...
Kosten van het kamerthermostaat 2x de verkoopwaarde...
quote:Deze hond is een oplichter. Voor 10min vraagt hij meer dan 450 euro en gelijk pinnen he. Wij belde vrijdag want hij is zogenaamd altijd bereikbaar maar niet in het weekend dan, dus ik zat met me gezin hele weekend zonder stroom en warm …
quote:Avond voor de afgesproken dag heeft de "loodgieter" afgebeld. Komt afspraak niet na. Na second opinion had de monteur achteraf een veel te hoge prijs doorberekend. Niet betrouwbaar, niet aan te raden
quote:Heel slechte ervaring mee. Afspraak mee gemaakt maar kwamen niet opdagen. Gebeld en situatie uitgelegd en mij werd beloofd dat men terug zou bellen maar dat is nooit gebeurd. Daarna 10 x geprobeerd hen weer te bellen maar er werd niet meer opgenomen. Heel onprofessioneel!!
quote:SLECHT! Wat een amateurs!! Binnen 10 min weg op locatie en stellen iets vast wat niet klopt. 200¤ weg voor NIKS! En slechte bijdehante service aan de telefoon.
quote:Kloteservice: Ook bij ons niet op komen dagen. Zelfs na twee keer nabellen konden ze niet vertellen dat het niet ging lukken, lekker voor niks een middag thuis geweest. We zoeken een ander.
quote:slecht bereikbaar, eigenlijk gewoon niet. Peperdure rekening en uiterst onbeschoft te woord gestaan afgelopen weekend.
Doen als je ze te pakken krijgt beloftes om terug te bellen maar dat gebeurt nooit. Indien je hierover begint dat flikkert de monteur de hoorn erop. Bel je terug dan vindt hij dat nog normaal gedrag ook
wat een stumper
quote:heel erg duur! Bijna 300 euro per uur wordt er gerekend voor simpel vervangen van cv ketel. Ook communicatie is moeizaam.
quote:Twee keer voor niks twee uur extra vrij genomen van mijn werk. Eerste keer stond de man in de file. Tweede keer zou hij aangebeld hebben en zou ik de bel dus niet gehoord hebben. Bel me dan op! Nog met het hoofdkantoor gebeld maar doe konden ook niks voor mij doen. Ik zoek wel een ander!
quote:Wat een slecht bedrijf. Hoge rekeningen, slechte service en onvriendelijke monteur.
quote:tering tent. 600,- betaald voor een e8 melding dat nooit goed is gekomen. 1 dag na werkzaamheden gelijk al de e8 melding teruggekomen. binnen 4 weken 3x langs geweest ben ik nog steeds bij het begin. dag 600,-. mijn advies.... NIET DOEN!!!!!!
quote:Rekent veel te veel: voorrijkosten 99 euro, arbeidsloon 120 euro. Reageert vervolgens niet op mailtje. VRAAG DIT BEDRIJF NIET OM EEN KLUS TE KOMEN DOEN. Je wordt afgezet!!
quote:Let op dit bedrijf. Het is een oplichting!!!!! Ik heb voor een normale onderhoud die maximaal 20 minuten duurt 316¤ betaald. Vervolgens een andere CV monteur is dit veel te hoog.
Ik had ze van de week op een cracker gedaan, was ook lekker.quote:
Koud is vaak nog lekkerder vind ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ze van de week op een cracker gedaan, was ook lekker.
Dat klinkt niet hoopvol.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
saricar reviews:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Beetje mayo of mosterd erbij mmmmquote:
Zal ik een andere voor je bellen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
En ik moet in dit bedrijf vertrouwen hebben?
Nou dan. Ze komen langs en dan hebben ze het juiste spieraalschroef onderdeel niet, dat gaat in bestelling. Succes met Picobello BVquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
saricar reviews:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]