Hoi hoi. Vond de laatste twee niet zo heel veel aan.quote:
Kijk deze verstandige gurl dan.quote:
Niet? ik vond ze wel goed hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi. Vond de laatste twee niet zo heel veel aan.
Misschien omdat ik nummer niet bij hun vond passen. Vind het een prachtnummer maar klonk niet bij hun vond ik. Heb zelfs geluid zachter gezet.quote:
Dat heb ik met wedstrijden van PSV, dat ik ze uitzet omdat ze tegen vallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb VI uitgezet, valt best tegen
@:haags
@:Paul
Laatst moet Feyenoord tegen Heerenveen op een woensdag, heb niet eens gekeken, had daar helemaal geen zin in.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met wedstrijden van PSV, dat ik ze uitzet omdat ze tegen vallen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met wedstrijden van PSV, dat ik ze uitzet omdat ze tegen vallen.
Dat had ik met Ajax-PSV voor de beker deze woensdag. Was moe, dacht, fuck it, waarom zou ik me op gaan vreten voor de tv? Ik ga vroeg naar m'n nest nog wat netflix kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Laatst moet Feyenoord tegen Heerenveen op een woensdag, heb niet eens gekeken, had daar helemaal geen zin in.
En terecht, achteraf
Precies dat jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had ik met Ajax-PSV voor de beker deze woensdag. Was moe, dacht, fuck it, waarom zou ik me op gaan vreten voor de tv? Ik ga vroeg naar m'n nest nog wat netflix kijken
Netflix altijd beter dan voetbalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had ik met Ajax-PSV voor de beker deze woensdag. Was moe, dacht, fuck it, waarom zou ik me op gaan vreten voor de tv? Ik ga vroeg naar m'n nest nog wat netflix kijken
Tijd voor wat sterkersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm eigenlijk niet zo'n biertjes weer.
Warme chocolademelk met rum.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
hmmm eigenlijk niet zo'n biertjes weer.
Tsss, je lijkt mijn vriendin welquote:
Top vriendin heb je.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tsss, je lijkt mijn vriendin wel![]()
Ik wil gewoon weer naar het stadion. Dan zit je je iig nog met 30.000 anderen kapot te ergeren. Beetje mauwen en zuipen met zijn allen. Nog ff uit eten naderhand. Van tevoren de kroeg de in, heb je nog een dagje uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies dat ja![]()
Ben wel een beetje klaar moet het voetbal zo, weinig aan de laatste tijd
Ja hij wilde romantisch doen. En was een leuke meid zei hij 🤣quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
hahaha hij maakt er een beetje een act van Dot.
Ik ging al niet veel naar de Kuip maar ik herken het wel ja, lekker op zondag met mij maten in het café lekker voetbal kijken en zuipenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer naar het stadion. Dan zit je je iig nog met 30.000 anderen kapot te ergeren. Beetje mauwen en zuipen met zijn allen. Nog ff uit eten naderhand. Van tevoren de kroeg de in, heb je nog een dagje uit
Ik heb vandaag een mini-kruikje Schrobbelèr gekregen met de post van het werk, een Tilburgs kruidenlikeurtje waar menig man en vrouw kotsziek van wordt met carnaval, dadelijk maar eens open trekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |