Mja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat overkomt de besten wel eens
Deze was verdomt goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een broodje hamburger is eigenlijk net als seks. Als het goed is, is het ook echt goed, en als het niet goed is, is het nog steeds best lekker.
Over een maandje of 2 houd je alleen nog de dagen bijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet meer!
Al 18 dagen, 2 uur en 20 minuten niet meer
Jij hebt ook gerookt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een maandje of 2 houd je alleen nog de dagen bij
Jep, nu al dik anderhalf jaar rookvrij.quote:
Ik heb zo'n app geïnstalleerd. Dat is wel motiverendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen ik er mee begon was het ook echt een zielig surrogaat. Dat ik eigenlijk toch nog een peuk wilde. Maar na een jaar of wat begon dat steeds minder te worden. En nu helemaal niet meer. Laatste keer dat ik een peuk van iemand bietste (pre-corona was dat) vond ik 'm echt niet meer lekker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.
Ik ook meerdere soorten geprobeerd, buiten het feit of dat wel zo gezond is hielp het mij niets, kreeg nog een paar rest pleisters van dochter, ook niet gedaan, gewoon cold turkeyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vapen hielp bij mij niet. Ik heb hier een stuk of vier verschillende vapers in een kastje liggen. Maar de hele dag aan dat ding lurken vond ik bloedirritant en heel onbevredigend waardoor ik toch weer ging roken. Je houdt er ook je rookgewoonte mee in stand.
Ik heb wel zo'n appilcatie op mijn gmail lopen die bijhoud hoeveel geld je al bespaard hebt door niet te roken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb zo'n app geïnstalleerd. Dat is wel motiverend
Ik nu de jaren, Eerst dagen, toen weken toen maanden...en nu ....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, nu al dik anderhalf jaar rookvrij.
Het is een bizarre verslaving. Als je eraan begint is het goor en dan toch doorgaan tot je niet meer zonder kan. Ik ben er al een keer vier jaar vanaf geweest en dan denk je dat 1 geen kwaad kan. En de 2e ook niet omdat de eerste toch niet lekker was. En voor je het weet koop je weer een pakje en kun je niet meer zonder.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik er mee begon was het ook echt een zielig surrogaat. Dat ik eigenlijk toch nog een peuk wilde. Maar na een jaar of wat begon dat steeds minder te worden. En nu helemaal niet meer. Laatste keer dat ik een peuk van iemand bietste (pre-corona was dat) vond ik 'm echt niet meer lekker.
Nu weet ik ook wel dat ik er geen drie moet proberen, dan vind ik het waarschijnlijk weer fantastisch
Ik houd het nu in maanden bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik nu de jaren, Eerst dagen, toen weken toen maanden...en nu ....
Zo werkt datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een bizarre verslaving. Als je eraan begint is het goor en dan toch doorgaan tot je niet meer zonder kan. Ik ben er al een keer vier jaar vanaf geweest en dan denk je dat 1 geen kwaad kan. En de 2e ook niet omdat de eerste toch niet lekker was. En voor je het weet koop je weer een pakje en kun je niet meer zonder.
Proost!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nog even wachten en dan pak ik er ook een.
Ik wacht op het verlossende bericht waarin staat dat mijn chick corona heeft. We weten het eigenlijk vrij zeker het hoeft alleen nog even bevestigd te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |