Het komt niet heel professioneel en/of dankbaar over. En aan de comments te zien vonden meer mensen dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Doos is onbeschadigd hoor kweenie. Is mijn "Humor" doe ik met alle dozen bij een unboxing, hebben nooit een deuk of iets
Acts zijn geen excuus voor je vastgelopen plaat en posts die niemand boeien. Dan is je act gewoon slecht.quote:
Dima en vla zijn goede en leuke actsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Acts zijn geen excuus voor je vastgelopen plaat en posts die niemand boeien. Dan is je act gewoon slecht.
Viespeukquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:19 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond mn jeans voor de eerste keer de was in, na 8 maanden
Spannend
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Het komt niet heel professioneel en/of dankbaar over. En aan de comments te zien vonden meer mensen dat.
Wat doe jij verder in het leven?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
Het is WEEEEEEEER voorlopig de laatste stream!
[ afbeelding ]_____
Echt
Oh maar aan het begin van de stream is het nog "ik ben morgen weer live, met mijn keyboard"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]_____
Echt
Waar is die te zien danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie Britney docu al gezien?
#FREEBRITNEYquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie Britney docu al gezien?
Wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef KersenKiller het volgende:
@:VloggendeChipsZak
Weet je zeker dat je vanavond spinazie hebt gegeten? Ik zit net je stream terug te kijken en vanaf een paar minuten voor het eind zit je steeds heel zenuwachtig naar buiten te kijken en plotseling zeg je dat je stopt met streamen. Dat is al vaker gebeurd en toen was je betrapt met het stiekem bestellen van eten.
Oh maar dat ben ik ook. Alleen niet voor m'n eigen kanalenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh maar aan het begin van de stream is het nog "ik ben morgen weer live, met mijn keyboard"
Man man man
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef KersenKiller het volgende:
@:VloggendeChipsZak
Weet je zeker dat je vanavond spinazie hebt gegeten? Ik zit net je stream terug te kijken en vanaf een paar minuten voor het eind zit je steeds heel zenuwachtig naar buiten te kijken en plotseling zeg je dat je stopt met streamen. Dat is al vaker gebeurd en toen was je betrapt met het stiekem bestellen van eten.
Maar toch stug door blijven gaan hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.
Oh dacht op een streamingdienstquote:
Maar had je eten besteld of niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.
Gewoon piraat zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht op een streamingdienst
Zijn ze zo klein dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij die van jou is er in ieder geen twijfel dat ze echt zijn
@:chevycaprice zie deze grap
Vertelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh moet het voor jou nog even uitgelegd worden
Ben twee jaar weggeweest jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je @:scrupuleus na
Dat waren twee prachtige jarenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben twee jaar weggeweest ja
2 jaar maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben twee jaar weggeweest ja
Hou je bek modusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je @:scrupuleus na
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
Zo heb die feministen hier weer even op de plek gezet
Je hebt nog steeds niets verteld verdommequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
Zo heb die feministen hier weer even op de plek gezet
Wat moet ik vertellen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niets verteld verdomme
Ben je op je plek gezet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
Oh waren dat al die quote alerts. Niet geklikt.
Nee had niet besteld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Maar had je eten besteld of niet?
Wat vind je trouwens van dat filmpje op YouTube waarin je betrapt wordt op het stiekem bestellen van eten? Beschamend?
is datismijnmening pre-op of post-op?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:27 schreef Chia het volgende:
Tag datismijnmening ook even. Dat wil hij/zij graag.
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh moet het voor jou nog even uitgelegd worden
bedoel je onze railingleuner?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Zag iig een uitwas van het patriarchaat, dus ik vermoed vooral woorden in de mond leggerij.
Geen ideequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is datismijnmening pre-op of post-op?
Prequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is datismijnmening pre-op of post-op?
wanneer ben je er voor uitgekomen?quote:
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee had niet besteld.
Dat filmpje waar in ik "Betrapt" word was een bezorger aan de deur met onbetaald eten, niet met een bestelling die ik zelf had geplaatst
Doe dit nu niet het is net een gremlinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
Boeit me nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het maakt natuurlijk toch niet uit wat ik zegWant mensen geloven toch liever in hun eigen idee i.p.v het echte verhaal hé?
___!
Twee jaar terug voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ben je er voor uitgekomen?
je bent gewoon niet bepaald een betrouwbare bronquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het maakt natuurlijk toch niet uit wat ik zegWant mensen geloven toch liever in hun eigen idee i.p.v het echte verhaal hé?
___!
good for you.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Twee jaar terug voor iedereen.
Heb echt zin in een sigaretquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb echt GODVERDOMME veel zin om te snuiven
gewoon doen. het is tenslotte carnavalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
Als je maar geen klein doorgefokt hondje neemt voor de aandachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef Solotovski het volgende:
Voor dat van de Jostiband dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik ook. Alleen niet voor m'n eigen kanalen
Misschien niet, maar als iemand iets vraagt en ik geef antwoord en het word in twijfel getrokken ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent gewoon niet bepaald een betrouwbare bron
Haaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor dat van de Jostiband dan?
hahaaaatjes
minder vaak liegen, dan word je ook minder vaak in twijfel getrokken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als iemand iets vraagt en ik geef antwoord en het word in twijfel getrokken ben ik er wel klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Net Swarm Crew deployed op m'n Kehra. Werkt 250% beter tegen die drones. Cadet Uhura as Captain, Cadet Scotty en T'Laan op de wings.
?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Net Swarm Crew deployed op m'n Kehra. Werkt 250% beter tegen die drones. Cadet Uhura as Captain, Cadet Scotty en T'Laan op de wings.
Wtfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Huhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik game weer wat sinds Corona. Star Trek Fleet Command. Op de phone. Is gratis en een leuke community.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:48 schreef Modus het volgende:
Wordt wel weer tijd voor een nieuw nu echt echt echt echt echt afscheidstopic.hahaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, zal vast codetaal zijn voor iets smerigs.quote:
Pas maar op voor als ik de Borg kan ga inzetten. Duurt nog wel even tho.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, zal vast codetaal zijn voor iets smerigs.
Ik ook niet, maar dat heb ik vakerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Vervelend 😔quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heb ik vaker
ja, maar ik zal er mee moeten leren levenquote:
Laat je jezelf toch weer verleiden makkerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, heb je je oprit e.d. al sneeuwvrij gemaakt?
Sterktequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zal er mee moeten leren leven
Dankje. Met jullie hulp kom ik er wel doorheenquote:
💪🏻💪🏻quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje. Met jullie hulp kom ik er wel doorheen
Was het goede of was het slechte bonjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:27 schreef Makrelis het volgende:
Rustag. Ik heb al bonje gehad vandaag op het werk.
Ik hoop dat het tot een positief resultaat leidt. Was best bizar. Om half vier had ik een schreeuwende teamleider en een uitvoerder/planner tegen me en het hele team, 8 mensen, was erbij. Hoe onprofessioneel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was het goede of was het slechte bonje
Waarom zoek je dan ruzie met zequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tot een positief resultaat leidt. Was best bizar. Om half vier had ik een schreeuwende teamleider en een uitvoerder/planner tegen me en het hele team, 8 mensen, was erbij. Hoe onprofessioneel.
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tot een positief resultaat leidt. Was best bizar. Om half vier had ik een schreeuwende teamleider en een uitvoerder/planner tegen me en het hele team, 8 mensen, was erbij. Hoe onprofessioneel.
Had ik maar een oprit om sneeuwvrij te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, heb je je oprit e.d. al sneeuwvrij gemaakt?
Alsof je de stoep rondom je huis wel hebt gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had ik maar een oprit om sneeuwvrij te maken
Het pad rondom mijn voordeur is zeker wel sneeuwvrij jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Alsof je de stoep rondom je huis wel hebt gedaan
Pics. Mits je dat zelf hebt gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het pad rondom mijn voordeur is zeker wel sneeuwvrij ja
Wat ga je stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zodat de thuisbezorgers je kunnen bereiken zeker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had 'm laatst gemaakt met alle partijen en toen stond Code Oranje bovenaan gevolgd door de SGP en de PVV, dus maar even inlezen in die 3 partijen en kijken bij welke ik mij het prettigst voelquote:
Wel zelf gedaan? Hier was de sneeuw zondag gelijk een beetje opgevroren. Pas toen iemand gestrooid had was er iets weg te vegen.quote:
Uiteraard vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zodat de thuisbezorgers je kunnen bereiken zeker?
Zout gestrooid en met kokend water aan de gang gegaan en een schepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel zelf gedaan? Hier was de sneeuw zondag gelijk een beetje opgevroren. Pas toen iemand gestrooid had was er iets weg te vegen.
Heb geen sneeuwschuiver oid namelijk.
Misschien handig om je iets meer te verdiepen in hun standpunten die jou direct aangaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had 'm laatst gemaakt met alle partijen en toen stond Code Oranje bovenaan gevolgd door de SGP en de PVV, dus maar even inlezen in die 3 partijen en kijken bij welke ik mij het prettigst voel
Dat ga ik ook doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien handig om je iets meer te verdiepen in hun standpunten die jou direct aangaan.
Ik niet. Zij met mij, omdat het dictatortjes zijn in mijn optiek. En die stang ik, dus zoek ik het wel een beetje op, maar ik laat me de les niet lezen.quote:
Wat een egocentric point of viewquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien handig om je iets meer te verdiepen in hun standpunten die jou direct aangaan.
En de samenleving dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Welke partij heeft dan als standpunt om wajongers in de oude wajong lekker te laten voor wat het is tot ze de pensioenleeftijd bereikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mijn straat doet ook helemaal niemand er iets aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:51 schreef Solotovski het volgende:
In mijn pauperstraat is niks gedaanhe le maal niks
Gelukkig ben ik een zeer behendige fietser
Denk je ook zo over moderatorsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik niet. Zij met mij, omdat het dictatortjes zijn in mijn optiek. En die stang ik, dus zoek ik het wel een beetje op, maar ik laat me de les niet lezen.
Ik had ergens bij1 hoog staan en die zijn wel een stuk losser mbt controle, participatie wet afschaffen ed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Welke partij heeft dan als standpunt om wajongers in de oude wajong lekker te laten voor wat het is tot ze de pensioenleeftijd bereiken
Dat is generaliserend in mijn optiek. Rugnummers moet ik hebben. Een 5 neerschieten en een 6 beschuitjes mee eten.quote:
@Amaranthaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:59 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is te generaliserend in mijn optiek. Rugnummers moet ik hebben. Een 5 neerschieten en een 6 beschuitjes mee eten.
Voor zover ik weet heeft de PVV niet zo’n uitgebreid partijprogramma dus grote kans daarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Welke partij heeft dan als standpunt om wajongers in de oude wajong lekker te laten voor wat het is tot ze de pensioenleeftijd bereiken
https://www.pvv.nl/images(...)gramma2021-Final.pdfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft de PVV niet zo’n uitgebreid partijprogramma dus grote kans daar
quote:Asielzoekers, gezinsmigranten en andere gelukzoekers weten precies waar ze verblijfsvergunningen, huizen en uitkeringen krijgen
Mehquote:We verlagen de huren, de btw op boodschappen, de energierekening en schaffen het eigen
risico af, zodat mensen meer in hun portemonnee krijgen en dus meer te besteden hebben.
Dat is goed voor consumenten, bedrijven, banen en de schatkist. Het mes snijdt aan vier
kanten! Meer consumptie betekent meer omzet voor bedrijven en meer banen, dus minder
werklozen en minder uitkeringen. Meer omzet betekent ook meer belastinginkomsten voor
de overheid. De PVV wil economisch uit de schulden groeien met lagere lasten.
Dit maakt hem niet populair bij zijn kiezers. Die lezen waarschijnlijk het partijprogramma niet, dus dan maakt het ook niet uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:06 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.pvv.nl/images(...)gramma2021-Final.pdf
[..]
[..]
Meh
Hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dit maakt hem niet populair bij zijn kiezers. Die lezen waarschijnlijk het partijprogramma niet, dus dan maakt het ook niet uit.
Minder asielzoekers wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dit maakt hem niet populair bij zijn kiezers. Die lezen waarschijnlijk het partijprogramma niet, dus dan maakt het ook niet uit.
alle Turken terug naar Marokkoquote:
@KingRoland heb deze post gerapporteerdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Alle Chinezen terug naar Japan.
Betrek me niet in jouw infantiele humorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:kingroland heb deze post gerapporteerd
Hoop dat @:ggmm ingrijpt
Forum admin, jij, hoe danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betrek me niet in jouw infantiele humor
Erdogan heeft liever dat je op Azarkan stemtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef Dimachaerus het volgende:
als crypto zo blijft doorknallen ga ik op vvd en mark rutte stemmen
Zoek je nog een feeder?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef doggy112 het volgende:
Wacht al een uur op mn pizza
Ben bang dat de bezorger is uitgegleden
Echt hequote:
https://www.dumpert.nl/item/8070783_054fffe7quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:41 schreef doggy112 het volgende:
Wacht al een uur op mn pizza
Ben bang dat de bezorger is uitgegleden
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/8070783_054fffe7
Pareltjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Chia het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/8070783_054fffe7
Muggen lekken me elke zomer prik en ik ben niet eens mod. Ik heb genoeg bloed gedoneerd.quote:
En wil je daar seksuele activities voor verrichten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:47 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Nee wel een sugardaddy die voor mij pizza’s en spullen koopt
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:36 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik gooi hem ook hier:
Deel deze video waar je dat kan/wil doen.
Dit is onacceptabel op elk denkbaar niveau.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:53 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
"Vrienden" van Jerrel vallen een meisje van 13 aan op Instagram en schelden haar verrot en dreigen met van alles..
Allemaal delen graag.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik ga 'm hier ook gewoon delen voor de DTSers die Big Brother kijken. Wil de video zo veel mogelijk delen en onder de aandacht brengen want wat Jerrel zijn vrienden allemaal uitkramen tegen een meisje van 13..
Klaarblijkelijk heeft hij het nodig om het contact met een blogger te personaliseren en deze belachelijk te maken om zich iets beter te voelen over zijn eigen miserabele bestaan.quote:
Laten we beginnen met modus.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Het lijkt voor iedereen, inclusief betreffende blogger, beter als we deze blogger compleet negeren.
Geen idee over wie je het hebtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Het lijkt voor iedereen, inclusief betreffende blogger, beter als we deze blogger compleet negeren.
Waren we maar allemaal zo gezegend.quote:
Welke blogger?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Komt het op neer jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk heeft hij het nodig om het contact met een blogger te personaliseren en deze belachelijk te maken om zich iets beter te voelen over zijn eigen miserabele bestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt ook overal genegeerd.quote:
Ik maak me ook wel lichtelijk zorgen om modusquote:
Hij kletst zelf ook niet gezellig met anderen. Is doorgaans alleen maar in zichzelf geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:14 schreef KersenKiller het volgende:
[..]
Hij wordt ook overal genegeerd.
Hij post zo ontzettend veel maar mensen reageren vrijwel alleen op hem in deze SC, en dat zijn niet echt mensen die gezellig met hem kletsen.
Bizar hoe veel mensen t ijs op gaanquote:
Als dat hier zou kunnen zou ik dit bijna wekelijks overwegenquote:
Nou laten we niet overdrijvenquote:
matig dingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou laten we niet overdrijven
Ah, de braadster heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Bedelen om views en delenquote:
Ja dat gaan we natuurlijk niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah, de braadster heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Bedelen om views en delen
Waarom is onze olijke vriend nu weer geband?
ik hoorde dat hij een weddenschap heeft afgesloten met de mods, 1 week een ban en als hij in die week alleen maar gezond eet krijgt hij vrijstelling voor 3 maal het K-woordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kan ik hier ook voor in aanmerking komen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik hoorde dat hij een weddenschap heeft afgesloten met de mods, 1 week een ban en als hij in die week alleen maar gezond eet krijgt hij vrijstelling voor 3 maal het K-woord
helaas staat daar een permban tegenover bij iets ongezonds dus na die pizza zien we hem nooit meer terug
ja maar dan mag je ook alleen maar vitaminepillen slikkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ik hier ook voor in aanmerking komen?
Ohquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja maar dan mag je ook alleen maar vitaminepillen slikken
Misschien had hij nog meer lelijke dingen gezegd van vergelijkbare strekking zoals ik onlangs in KLB FB had gerapporteerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien had hij nog meer lelijke dingen gezegd van vergelijkbare strekking zoals ik onlangs in KLB FB had gerapporteerd.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5
Namen modus namenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef Modus het volgende:
[..]Ik ken nog wel een Fokker die dit exact weet
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5
Jij bent me er eentjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.
@Solotovskiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
Dus dat deed je wel? Dat is tegen de policyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.
Maar jij zit er wel geregeld naast maat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef Modus het volgende:
[..]Ik ken nog wel een Fokker die dit exact weet
Oke Braddiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Maar jij zit er wel geregeld naast maat.
Ja precies dit dus.quote:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]_____
Echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek nog een leuke afkorting voor Kevin's kloon. Suggesties?quote:
Ja, ophoeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke afkorting voor Kevin's kloon. Suggesties?
Gaat het wel goedquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef Modus het volgende:
Zeker weer ff vergeten de mic uit te zetten, knalt er net weer zo'n boer uit vanuit de keuken![]()
Dit is toch goud vermaak
Dat is geen afkorting, mocht het je zijn ontgaan. Maar ik ga al, straks ga je me nog Brummetje noemen.quote:
Luister je ezg?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat is geen afkorting, mocht het je zijn ontgaan. Maar ik ga al, straks ga je me nog Brummetje noemen.
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Oh dacht mss wel gezien je usernamequote:
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht mss wel gezien je username
En nou ophoeren
Voetbal is emotiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletje
Een spelletje met twee balletjes dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletje
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een spelletje met twee balletjes dan?
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht mss wel gezien je username
En nou ophoeren
Ik ga alleen diep in je moederquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.
Wellicht jij bij m'n moeder ook hoor. Probeer het een keer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef Solotovski het volgende:
Nee grapje je bent van harte welkom hier
Kreeg meteen voicemailquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wellicht bij m'n moeder ook hoor. Probeer het een keer.
Hey tardisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.
Als je jouw eigen nummer afschermt kun je blokkade omzeilen.quote:
De diversity is toch erg toegenomen, mooi om te zienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef Fugue het volgende:
Echt leuk die kloontjes die meteen in de sc komen posten
Ah goeie bedankt maatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je jouw eigen nummer afschermt kun je blokkade omzeilen.
Dit klinkt een beetje allochtonicquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als je jouw eigen nummer afschermt kun je blokkade omzeilen.
Ik hou meer van wodka ginger ale maat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje allochtonic
Wodka cola lekker manquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik hou meer van wodka ginger ale maat.
de watquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De diversity is toch erg toegenomen, mooi om te zien
Met Ginger Ale en een strookje komkommer van een kaasschaaf, hoop ijs en een beetje limoen. Boh.quote:
Hzawquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik hou meer van wodka ginger ale maat.
Zit braddie er al tussen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef Fugue het volgende:
Echt leuk die kloontjes die meteen in de sc komen posten
Klinkt me als iets te veel moeite voor wat te drinkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Met Ginger Ale en een strookje komkommer van een kaasschaaf, hoop ijs en een beetje limoen. Boh.
Ik weet het niet maar braddie heeft een ban en nu duikt deze nieuwe op. Toeval? Ik dacht het nietquote:
Deze heeft een hoger niveauquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar braddie heeft een ban en nu duikt deze nieuwe op. Toeval? Ik dacht het niet
Dan nog maak ik het liever zelf dan er ergens 7 en een halve euro aan uit te geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Klinkt me als iets te veel moeite voor wat te drinken
Maar wel altijd eten bestellen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dan nog maak ik het liever zelf dan er ergens 7 en een halve euro aan uit te geven.
Inb4 grapje over iets anders in de mond leggenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Loop je weer woorden in monden te leggen
Verkeerde account @Fuguequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Loop je weer woorden in monden te leggen
Tuurlijk. Sun Lat Tong is mij echt te moeilijk man. Godenvoer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel altijd eten bestellen?
Wel eens gehad op festivals ja die zieke prijzenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dan nog maak ik het liever zelf dan er ergens 7 en een halve euro aan uit te geven.
Mocht ik willen. Ik heb wel de suggestie gekregen om mij arbeidsongeschikt te laten verklaren. Heb er wel oren naar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:44 schreef Fugue het volgende:
7 en een halve euro is ook veel geld als je alleen wajong krijgt
Als je braddie bent dan moet je nu optiefen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Sun Lat Tong is mij echt te moeilijk man. Godenvoer.
Alsof de echte Braddie Chinees spreektquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je braddie bent dan moet je nu optiefen.
Kom meeten, dan regelen we datquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mocht ik willen. Ik heb wel de suggestie gekregen om mij arbeidsongeschikt te laten verklaren. Heb er wel oren naar.
Je kunt toch wel een soepje maken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Sun Lat Tong is mij echt te moeilijk man. Godenvoer.
Onder de gordel deze.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom meeten, dan regelen we dat
cup a soupquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een soepje maken?
Als jij het goedkoper kan dan de lokale Chinees heb je zojuist een gat in de markt ontdekt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een soepje maken?
Welkom terug braddiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Mocht ik willen. Ik heb wel de suggestie gekregen om mij arbeidsongeschikt te laten verklaren. Heb er wel oren naar.
Die Chinezen zitten al in dat gatquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:47 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als jij het goedkoper kan dan de lokale Chinees heb je zojuist een gat in de markt ontdekt.
Bedankt lieverd.quote:
Trap ze het land uit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Chinezen zitten al in dat gat
Dankjewel. Fijn om weer terug te zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:58 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Hoi braddie, wat leuk je er weer bent
Limburg?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ho ho. Waar kwam Covid ook alweer vandaan?
een voetbalwedstrijd in Bergamoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij zei net in de stream dat hij ook na de ban niet meer terugkomt op Fok, "het is wel klaar zo".quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar braddie heeft een ban en nu duikt deze nieuwe op. Toeval? Ik dacht het niet
Sjienaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haha en dan sturen ze van die wetenschappers naar China, die wilden zeker eventjes op vakantie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een voetbalwedstrijd in Bergamo
Atalanta-Valenciaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een voetbalwedstrijd in Bergamo
Goed dat je anderen op onwaarheden betrapt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij zei net in de stream dat hij ook na de ban niet meer terugkomt op Fok, "het is wel klaar zo".
Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |