Nou laten we niet overdrijvenquote:
matig dingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou laten we niet overdrijven
Ah, de braadster heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Bedelen om views en delenquote:
Ja dat gaan we natuurlijk niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah, de braadster heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Bedelen om views en delen
Waarom is onze olijke vriend nu weer geband?
ik hoorde dat hij een weddenschap heeft afgesloten met de mods, 1 week een ban en als hij in die week alleen maar gezond eet krijgt hij vrijstelling voor 3 maal het K-woordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kan ik hier ook voor in aanmerking komen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik hoorde dat hij een weddenschap heeft afgesloten met de mods, 1 week een ban en als hij in die week alleen maar gezond eet krijgt hij vrijstelling voor 3 maal het K-woord
helaas staat daar een permban tegenover bij iets ongezonds dus na die pizza zien we hem nooit meer terug
ja maar dan mag je ook alleen maar vitaminepillen slikkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ik hier ook voor in aanmerking komen?
Ohquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja maar dan mag je ook alleen maar vitaminepillen slikken
Misschien had hij nog meer lelijke dingen gezegd van vergelijkbare strekking zoals ik onlangs in KLB FB had gerapporteerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien had hij nog meer lelijke dingen gezegd van vergelijkbare strekking zoals ik onlangs in KLB FB had gerapporteerd.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5
Namen modus namenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef Modus het volgende:
[..]Ik ken nog wel een Fokker die dit exact weet
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5
Jij bent me er eentjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.
@Solotovskiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
Dus dat deed je wel? Dat is tegen de policyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.
Maar jij zit er wel geregeld naast maat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef Modus het volgende:
[..]Ik ken nog wel een Fokker die dit exact weet
Oke Braddiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Maar jij zit er wel geregeld naast maat.
Ja precies dit dus.quote:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
Het is WEEEEEEEER voorlopig de laatste stream!
[ afbeelding ]_____
Echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek nog een leuke afkorting voor Kevin's kloon. Suggesties?quote:
Ja, ophoeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke afkorting voor Kevin's kloon. Suggesties?
Gaat het wel goedquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef Modus het volgende:
Zeker weer ff vergeten de mic uit te zetten, knalt er net weer zo'n boer uit vanuit de keuken![]()
Dit is toch goud vermaak
Dat is geen afkorting, mocht het je zijn ontgaan. Maar ik ga al, straks ga je me nog Brummetje noemen.quote:
Luister je ezg?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat is geen afkorting, mocht het je zijn ontgaan. Maar ik ga al, straks ga je me nog Brummetje noemen.
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Oh dacht mss wel gezien je usernamequote:
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht mss wel gezien je username
En nou ophoeren
Voetbal is emotiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletje
Een spelletje met twee balletjes dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletje
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een spelletje met twee balletjes dan?
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht mss wel gezien je username
En nou ophoeren
Ik ga alleen diep in je moederquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.
Wellicht jij bij m'n moeder ook hoor. Probeer het een keer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef Solotovski het volgende:
Nee grapje je bent van harte welkom hier
Kreeg meteen voicemailquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wellicht bij m'n moeder ook hoor. Probeer het een keer.
Hey tardisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.
Als je jouw eigen nummer afschermt kun je blokkade omzeilen.quote:
De diversity is toch erg toegenomen, mooi om te zienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef Fugue het volgende:
Echt leuk die kloontjes die meteen in de sc komen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |