Nou laten we niet overdrijvenquote:
matig dingquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou laten we niet overdrijven
Ah, de braadster heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Bedelen om views en delenquote:
Ja dat gaan we natuurlijk niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah, de braadster heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Bedelen om views en delen
Waarom is onze olijke vriend nu weer geband?
ik hoorde dat hij een weddenschap heeft afgesloten met de mods, 1 week een ban en als hij in die week alleen maar gezond eet krijgt hij vrijstelling voor 3 maal het K-woordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kan ik hier ook voor in aanmerking komen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik hoorde dat hij een weddenschap heeft afgesloten met de mods, 1 week een ban en als hij in die week alleen maar gezond eet krijgt hij vrijstelling voor 3 maal het K-woord
helaas staat daar een permban tegenover bij iets ongezonds dus na die pizza zien we hem nooit meer terug
ja maar dan mag je ook alleen maar vitaminepillen slikkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan ik hier ook voor in aanmerking komen?
Ohquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja maar dan mag je ook alleen maar vitaminepillen slikken
Misschien had hij nog meer lelijke dingen gezegd van vergelijkbare strekking zoals ik onlangs in KLB FB had gerapporteerd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien had hij nog meer lelijke dingen gezegd van vergelijkbare strekking zoals ik onlangs in KLB FB had gerapporteerd.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5
Namen modus namenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef Modus het volgende:
[..]Ik ken nog wel een Fokker die dit exact weet
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoeveel tr's zet jij gemiddeld per dag? Denk toch wel minimaal 5
Jij bent me er eentjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.
@Solotovskiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
Dus dat deed je wel? Dat is tegen de policyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb momenteel geen mods op het oog die ik wil stangen met TR's, dus minder dan 1.
Maar jij zit er wel geregeld naast maat.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:47 schreef Modus het volgende:
[..]Ik ken nog wel een Fokker die dit exact weet
Oke Braddiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Maar jij zit er wel geregeld naast maat.
Ja precies dit dus.quote:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
Het is WEEEEEEEER voorlopig de laatste stream!
[ afbeelding ]_____
Echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |