Sinterklaas een TR gestuurd.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit jaar geen wensen.
Tot zover vandaag
Racisme goedkeurenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sinterklaas een TR gestuurd.
Dat zeggen racisten ook altijd!!!!quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Achter alles racisme zoeken
Ja godverquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zeggen racisten ook altijd!!!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Achter alles racisme zoeken
@Geerd @Wildersquote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Laten we Geerd Wilders vervolgen
Doe mij maar Nederlandse grammaticaquote:
Leugens..quote:Op dinsdag 26 januari 2021 22:09 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb dit jaar geen wensen.
Tot zover vandaag
Ut is my lefuhhh, ik bupaal et zellufquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zoals het gaat, boeit mij verder niks.
Ja opdonderenquote:Op woensdag 27 januari 2021 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ut is my lefuhhh, ik bupaal et zelluf
Joeee, de groetjesquote:
de week is doormidden, dus: jaquote:
Ik denk dat je haar veel bij kunt brengen maatquote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meid leef gewoon lekker van dag tot dag en niet van weekend naar weekend
Zaagmans is al geweest, joepiequote:
Oke, is goed.quote:Op woensdag 27 januari 2021 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Meid leef gewoon lekker van dag tot dag en niet van weekend naar weekend
Een oude hond kun je niets meer leren.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar veel bij kunt brengen maat
Honden zijn lief jij bent meer een katquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een oude hond kun je niets meer leren.
Eens, ik heb ERG lang nagedacht over mijn levensvisiequote:Op woensdag 27 januari 2021 12:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar veel bij kunt brengen maat
Ik leef zelf van race naar racequote:
Op naar de vrimiboquote:Op woensdag 27 januari 2021 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaagmans is al geweest, joepie
Nee, meer een cavia.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Honden zijn lief jij bent meer een kat
Sowieso is een winterslaap altijd een goed idee.quote:Op woensdag 27 januari 2021 12:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik leef zelf van race naar race
Dus ff in winterslaap tot 28 maart
Joecheiquote:
Dankequote:
Daar moet een piemel in?quote:
Is een mogelijkheidquote:
Ja, prima. Zitten goed, mooi geluid, geen getrut met verbinden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid
Bevallen je oordopjes?
Je was ambtenaar toch, stop met de moeitequote:Op woensdag 27 januari 2021 14:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
eerst helft van dat woord lukt aardig maar dat tweede moet ik nog onder de knie krijgen
wat is moeitequote:Op woensdag 27 januari 2021 14:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je was ambtenaar toch, stop met de moeite
Die lijkt me best vetquote:Op woensdag 27 januari 2021 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn god![]()
Kunnen we aub weer normale films gaan maken?
Wat ben ik dan?quote:Op woensdag 27 januari 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Dit is toch een kinderfilm.
Ik had gehoopt op een Purge dit jaar in de bios.quote:Op woensdag 27 januari 2021 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn god![]()
Kunnen we aub weer normale films gaan maken?
Heel 2021 wordt een Real Life Purgequote:Op woensdag 27 januari 2021 16:03 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een Purge dit jaar in de bios.
Vind het tegen vallen hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heel 2021 wordt een Real Life Purge
Bestormings van het Capitool waren was al een goede shit show, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt nog![]()
We zijn pas net begonnen met het jaar.
Lichamelijk wel, geestelijk nietquote:
Peter Pan syndroom?quote:Op woensdag 27 januari 2021 16:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lichamelijk wel, geestelijk niet
het leven heeft toch geen nut meer als je films over grote stevige apen die knokken met grote stevige reptielen kinderachtig vindtquote:Op woensdag 27 januari 2021 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Dit is toch een kinderfilm.
Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het leven heeft toch geen nut meer als je films over grote stevige apen die knokken met grote stevige reptielen kinderachtig vindt
nou jij blij dat andere mensen meer plezier hebben met filmsquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsjeblieft zegIk vind een cheetah die op een gazelle jaagt nog spannender.
Te koud om te wandelen? Zo ken ik er nog wel eenquote:
Nee want dan is er dus minder budget over voor kwaliteitsfilms van David Fincherquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nou jij blij dat andere mensen meer plezier hebben met films
die kan beter doorgaan met mindhunter dan met zijn saaie filmsquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want dan is er dus minder budget over voor kwaliteitsfilms van David Fincher
Om te werken.quote:Op woensdag 27 januari 2021 17:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Te koud om te wandelen? Zo ken ik er nog wel een
Mindhunter was wel echtquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:57 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die kan beter doorgaan met mindhunter dan met zijn saaie films
Pfoeeee idd. Maar seizoen 3 is nog helemaal niet zeker ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2021 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mindhunter was wel echt![]()
Maar Mank is ook goed.
Ik lees die troep echt niet hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
Net even mijn notes doorgelezen![]()
Wat een politiek correcte bullshit zeg
Ik wel, zodat ik daar lering uit kan trekkenquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik lees die troep echt niet hoor
Je laatste ban is al een tijdje geleden inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wel, zodat ik daar lering uit kan trekken
Al 2 weken ongquote:Op woensdag 27 januari 2021 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je laatste ban is al een tijdje geleden inderdaad
ik had 10 uur na het registreren van dit account al een permban, gelukkig viel het permgedeelte wegquote:
Waarom heb je je oude account opgegeven hermannquote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik had 10 uur na het registreren van dit account al een permban, gelukkig viel het permgedeelte weg
hier werd elke tweede post verwijderd en in VBL mocht alles, gelukkig verwijderen ze nu alleen elke derde postquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je je oude account opgegeven hermann
Je had ze nooit moeten laten winnen, bij jezelf moeten blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hier werd elke tweede post verwijderd en in VBL mocht alles, gelukkig verwijderen ze nu alleen elke derde post
een leven zonder FOK! was anders best primaquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je had ze nooit moeten laten winnen, bij jezelf moeten blijven.
Dat kan jij toch wel op eigen kracht; wegblijven. En tja hansie, die wispelturigheid zie je maar zelden bij een man.quote:Op woensdag 27 januari 2021 20:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een leven zonder FOK! was anders best prima
Hans vond het zo leuk dat hij twee keer anoniem is gegaan
sinds ze likes hebben geintroduceerd totaal niet meer, ik wil er minstens een miljoenquote:Op woensdag 27 januari 2021 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Dat kan jij toch wel op eigen kracht; wegblijven.
Ontzettende doerak ben jequote:Op woensdag 27 januari 2021 19:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik had 10 uur na het registreren van dit account al een permban, gelukkig viel het permgedeelte weg
quote:Op woensdag 27 januari 2021 21:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
sinds ze likes hebben geintroduceerd totaal niet meer, ik wil er minstens een miljoen
Gefeliciteerd met de komst van Martinquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
@:hetzalallemaalwel
[ afbeelding ]
En: LIVEquote:
Ja voor BradgeTV was dat 'omdat ik teveel hap' (alsof die 2 weken daartegen gaan helpen) en voor TheBradge omdat ie dan een nieuw plinkieplonkboard verwacht te hebben.quote:
Hij zou er goed aan doen om gewoon een jaar pauzen te nemen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja voor BradgeTV was dat 'omdat ik teveel hap' (alsof die 2 weken daartegen gaan helpen) en voor TheBradge omdat ie dan een nieuw plinkieplonkboard verwacht te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
BraddieOpDeWeg altijd goed voor de kijkcijfers. Hij zou beter zijn gaan rijden naar eigen zeggen.Hmm, ook vrij kansloos dus. Als ik verplicht was hem in dienst te nemen zou ik 'm in een magazijn zetten, maar in geen geval veldwerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een collega van tegen de 60, is nogal aan het gewicht, stinkt naar zweet, vindt zichzelf heel belangrijk voor het best eenvoudige werk dat hij doet, loopt mank en z'n vrouw heeft allerlei kwalen. Hij is wel goud waard, fixt het altijd en het werk is af. Werkmentaliteit en ook zeer gewaardeerd.
Zou Bradge vet (hihaho) aan het werk zetten en 'm uit eigen zak laten volvreten bij de McDonalds op een vrijdag. Als hij vrijdag al haalt natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:52 schreef Makrelis het volgende:
Highway-Bradge-TV wordt het dan. Kan 'ie al die wegmisbruikers vanuit een verhoogde cabine gaan filmen met commentaar erbij.
Ik verzin maar wat.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:54 schreef Modus het volgende:
BraddieOpDeWeg altijd goed voor de kijkcijfers. Hij zou beter zijn gaan rijden naar eigen zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed plan. Ik ga gelijk John de Mol bellenquote:Op donderdag 28 januari 2021 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een nieuw seizoen van "De Zeurchauffeur" is wat deze wereld nodig heeft!
-XOXO-
Niet dat ik weet. Met Wajong zal er wel íets van toezicht zijn lijkt me maar geen idee hoe en wat.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loopt hij niet bij de GGZ dan?
Mag hopen van wel eigenlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Met Wajong zal er wel íets van toezicht zijn lijkt me maar geen idee hoe en wat.
Waarom kijk je die zooi als je alleen maar fuckup comments hebt vuile tyfushondquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Met Wajong zal er wel íets van toezicht zijn lijkt me maar geen idee hoe en wat.
Rustag.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom kijk je die zooi als je alleen maar fuckup comments hebt vuile tyfushond
Ik ben er wel klaar mee maat.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee maat.
Laat braddie lekker zijn dingetje doen (hier), beperkt uiteraard, als hij dat wenst.
Maar aandachtsgeile nietsnutten als modus met al die denigrerende en verheven blikken kunnen van mijn part struikelen over 1001 legoblokjes.
Dit kloptquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]____
Ms kan je iets verder lezen dan alleen deze 3 posts, want ik heb het niet heel lang geleden nog min of meer voor hem opgenomen.
Door hem hier te plaatsen neem je het niet voor hem op, domme idiootquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]____
Ms kan je iets verder lezen dan alleen deze 3 posts, want ik heb het niet heel lang geleden nog min of meer voor hem opgenomen.
Hou je bekquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:56 schreef Makrelis het volgende:
Wel. Ik denk dat het wel meevalt met Modus, Scrupuleus.
Nu ben ik echt weg.
Wat zeg je dat mooi.quote:
SOWquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Laat braddie lekker zijn dingetje doen (hier), beperkt uiteraard, als hij dat wenst.
Maar aandachtsgeile nietsnutten als modus met al die denigrerende en verheven blikken kunnen van mijn part struikelen over 1001 legoblokjes.
Beperkt is hij zeker hahaatjesquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb in de wandelgangen gehoord dat Mr. Excelsheet de nieuwe mod wordt dus dat gaat nog de spuigaten uit lopen als de rest van de mods en admins fokusersKLB.xlsx kunnen inzienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:57 schreef Solotovski het volgende:
Wat lekker dat fugue geen KLB mod meer is
Ik denk dat ik maar gewoon mod moet wordenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heb in de wandelgangen gehoord dat Mr. Excelsheet de nieuwe mod wordt dus dat gaat nog de spuigaten uit lopen als de rest van de mods en admins fokusersKLB.xlsx kunnen inzien
Mod Fugue heeft toegang tot de alwetende database over alle kutusersquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heb in de wandelgangen gehoord dat Mr. Excelsheet de nieuwe mod wordt dus dat gaat nog de spuigaten uit lopen als de rest van de mods en admins fokusersKLB.xlsx kunnen inzien
Mantelzorgquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:54 schreef Makrelis het volgende:
Ik kan even niet reageren. Druk met mantelzorg en diner. Belangrijker dan FOK!.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Mod Fugue heeft toegang tot de alwetende database over alle kutusers
Wie staat er bovenaan?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Mod Fugue heeft toegang tot de alwetende database over alle kutusers
Moet ik verantwoording nemen voor mijn gedrag en zo. En dan kan ik niet meer zo actief stoken wat ik graag zo nu en dan doe.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Moet ik verantwoording nemen voor mijn gedrag en zo. En dan kan ik niet meer zo actief stoken wat ik graag zo nu en dan doe.
Jammer dat paul niet meer op ons had gereageerd in onzfbquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
Dat doet Haags al.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Ik zal het modereerschap wel op mij nemen, alles is toegestaan, the klburge
Denk dat de arme jongen zich in het nauw gedreven voelde. Ik vergeef het hem.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jammer dat paul niet meer op ons had gereageerd in onzfb
Toen k nog in de binnenstad woonde, trad hij een keer op op het plein.quote:
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:11 schreef Chia het volgende:
Als zwarte kan ik mods zich van hun kleurtje laten ontdoen door ze te laten schuimbekken vanwege bepaalde TR's en uiteindelijk te erg de fout in te laten gaan. Kan ik als blauwe echt niet maken natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?@SounddragonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaat het hier over de zeer gewaardeerde licht opvliegende SD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien was hij dronken. Dat is weleens vaker voorgekomen. https://www.dumpert.nl/item/7750171_636d2fd4quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toen k nog in de binnenstad woonde, trad hij een keer op op het plein.
WAT EEN KUTHERRIE
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?quote:
Link?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?
Met altijd dat licht passief agressieve toontje?
Nogal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Nogal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had alleen die kabeltrui gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet het broekdeel
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2021 17:39:35 ]
Welkom bij de club.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:46 schreef Modus het volgende:
Ik kreeg laatst ook al meteen een DM van hem omdat iets wat ik in 1 van de datingtopics had gepost hem niet aanstond.
Rot op met je kutstickertjes, lul.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:46 schreef Modus het volgende:
Ik kreeg laatst ook al meteen een DM van hem omdat iets wat ik in 1 van de datingtopics had gepost hem niet aanstond.
Ja iddquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:01 schreef Makrelis het volgende:
Maargoed, viel toch nog mee vandaag. Normaal is het vrijdags de hele dag vergaderen, wat ik totaal niet gewend ben, überhaubt kantoor niet, maar gelukkig vanmiddag toch nog een kijk-operatie op een olie-installatie.
Een collega zei dat hij die wekelijkse kantoordag de zwaarste dag van de week vindt en die gast doet best fysiek zwaar werk.quote:
T moet je liggen hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een collega zei dat hij die wekelijkse kantoordag de zwaarste dag van de week vindt en die gast doet best fysiek zwaar werk.
Smaken verschillen, wie had dat nou gedacht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een collega zei dat hij die wekelijkse kantoordag de zwaarste dag van de week vindt en die gast doet best fysiek zwaar werk.
was echt gezelligquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Die gisteren min of meer uit het niets een volkomen misplaatste rant over iemands smurfbroek postte, en daar ook nog eens iets te lang over doorging?
Met altijd dat licht passief agressieve toontje?
?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb een kijkoperatie in HPLC zijn olie operatie voor morgen staan.
Okequote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Bent u bekend met de term sounding?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bent u bekend met de term sounding?
Je moet kiezen, Soundos of sounding, wat kies je?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moet kiezen, Soundos of sounding, wat kies je?
Scheelt al een hoop als ze haar kakel houdtquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moet kiezen, Soundos of sounding, wat kies je?
Alsof jij niet weet wie Soundos isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)edb586&itok=j8SaYgPL
???
Ze komt me enigszins bekend voor, maar ik kijk geen tv dus zegt me niet zo veel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet wie Soundos is
Dat is genoeg, niemand verlangt van je dat je haar boven je bed hebt hangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze komt me enigszins bekend voor, maar ik kijk geen tv dus zegt me niet zo veel.
Zou niet meer kunnen slapenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is genoeg, niemand verlangt van je dat je haar boven je bed hebt hangen.
Omdat ze je hoofd op hol brengt zeker ahahquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou niet meer kunnen slapen
Zou constant denken dat mijn huis leeggeroofd werdquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat ze je hoofd op hol brengt zeker ahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou constant denken dat mijn huis leeggeroofd werd
Ik hou van dit soort grapjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je nog toen je over @Chloroform zei dat ze perfect zou zijn als ze niet zo inferieur was aan de blanke mens, die vond ik goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hou van dit soort grapjes
Ja van dat soort geintjes heb je achteraf meer last dan dat je er plezier uithaaltquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet je nog toen je over @:Chloroform zei dat ze perfect zou zijn als ze niet zo inferieur was aan de blanke mens, die vond ik goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who fucking cares
Doet Siswet dit ook? Of werkt dat alleen met penors?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bent u bekend met de term sounding?
Nee hoor, ook jij kan een breinaald in je plasbuis laten glijdenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Doet Siswet dit ook? Of werkt dat alleen met penors?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee hoor, ook jij kan een breinaald in je plasbuis laten glijden
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:58 schreef Modus het volgende:
Jij blijkbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who fucking cares
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Naaahquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga nou maar snel een braddievlog kijken
jij hebt echt obsessie met der braadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:31 schreef Modus het volgende:
VloggendeChipsZak
Het zal toch niet? Ook meteen weer in BB posten omdat ie toch geen kut te doen heeft?
KLB / Hele zak Lays strong Chili & lime leeg gevretenquote:
Moest wel lachen om het stukje dat hij dan geen leven zou hebbenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:59 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
jij hebt echt obsessie met der braad
Haha zijn vingers zijn letterlijk en figuurlijk vet daarom krijgt hij die zak niet open.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:02 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
KLB / Hele zak Lays strong Chili & lime leeg gevreten
daarom dus.zo slecht hoe ze het leven zuur maken van die jongen.
Ja, hier zal iedereen whiskey van rond de ¤75,- drinkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef gers het volgende:
Iemand nog een goede whiskey tip van rond de 75 euro, ik weet het skirre tijden
Jij niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier zal iedereen whiskey van rond de ¤75,- drinken
Jack Daniëlsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef gers het volgende:
Dalmore 15 YOquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef gers het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij vroeg naar whisky niet terpentine
iedereen hier verdiend toch 4,5 k netto per maand.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hier zal iedereen whiskey van rond de ¤75,- drinken
Kun je wel lekkere stony kopen of nie gersquote:Op zondag 31 januari 2021 11:46 schreef gers het volgende:
[..]
iedereen hier verdiend toch 4,5 k netto per maand.
Stone IJsland vriendquote:Op zondag 31 januari 2021 11:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kun je wel lekkere stony kopen of nie gers
Ben niet zo’n whisky type, eigenlijkquote:
O ja, uiteraardquote:Op zondag 31 januari 2021 11:46 schreef gers het volgende:
[..]
iedereen hier verdiend toch 4,5 k netto per maand.
quote:Op zondag 31 januari 2021 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo’n whisky type, eigenlijk
Jij wel dan ?quote:
Wat voor type ben jij?quote:Op zondag 31 januari 2021 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo’n whisky type, eigenlijk
Eentje die je chocola pikt als je even niet kijktquote:
Oh, dat mag.quote:Op maandag 1 februari 2021 08:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eentje die je chocola pikt als je even niet kijkt
er is een prima manier om te bewijzen dat je Braddie niet bent, log een week lang 8 uur 's ochtends inquote:Op maandag 1 februari 2021 00:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Waarom word hier nog steeds zo glashard beweerd dat ik @:Braddie ben? Want newsflash dat ben ik niet en na verwachting komt hij ook niet meer terug van wat ik heb gezien in dat afscheidstopic. Maar als ik als trouwe Braddie volger, heb zelfs een tijd in De Sneertjes op Discord gezeten, wordt verweten dat ik hem ben, dan is bij mij de kous af.
Ik voel me niet aangesproken dus hij moet het vast over jou hebben @HermieHermannquote:Op maandag 1 februari 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
Er is maar 1 ding dommer dan Braddie zijn; een braddie volger zijn..
Ik bedoelde eigenlijk @VloggendeChipsZakquote:Op maandag 1 februari 2021 09:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken dus hij moet het vast over jou hebben @:HermieHermann
Ik zie Haags hier nergens..quote:
is dit @Fugue ?quote:Op maandag 1 februari 2021 13:36 schreef scrupuleus het volgende:
een foto van het nieuwe blauw
[ afbeelding ]
Magenta is het nieuwe blauwquote:
Gaat je niks aan, idioot.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden maat, met jou ook?
Het is je vergeven.quote:
Ja was het eerste dat in me opkwamquote:
Doe ik zo mijn best op mijn werk, krijg ik zo'n behandeling.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja was het eerste dat in me opkwam
Mij is altijd verteld dat de mods die het bed delen met een (F)A zo'n kleurtje krijgen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Waar heb jij dit kleurtje aan te danken?
Excuus. Ik zal het nog eens proberenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Doe ik zo mijn best op mijn werk, krijg ik zo'n behandeling.
Hi enige echte vriend van Fok, alles goed?quote:
Die zijn toch veel te stabiel voor haarquote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat de mods die het bed delen met een (F)A zo'n kleurtje krijgen.
@Erasmus weet jij hier iets van?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat de mods die het bed delen met een (F)A zo'n kleurtje krijgen.
jaquote:Op maandag 1 februari 2021 14:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hi enige echte vriend van Fok, alles goed?
Hee Chia,quote:
Liegen mensen vaak tegen jou?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee Chia,
Ik zag dat ik een verjaardagstopic voor jou gemist had.
Gefeliciteerd!
Op het internet niet.quote:
Op internet wordt er ook zelden gelogen.quote:
Ze stond net huilend bij de deur omdat ik dikke voeten heb trouwens.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:17 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn moeder zegt altijd dat hij heel speciaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |