Magenta is het nieuwe blauwquote:
Gaat je niks aan, idioot.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben wel tevreden maat, met jou ook?
Het is je vergeven.quote:
Ja was het eerste dat in me opkwamquote:
Doe ik zo mijn best op mijn werk, krijg ik zo'n behandeling.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ja was het eerste dat in me opkwam
Mij is altijd verteld dat de mods die het bed delen met een (F)A zo'n kleurtje krijgen.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Waar heb jij dit kleurtje aan te danken?
Excuus. Ik zal het nog eens proberenquote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Doe ik zo mijn best op mijn werk, krijg ik zo'n behandeling.
Hi enige echte vriend van Fok, alles goed?quote:
Die zijn toch veel te stabiel voor haarquote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat de mods die het bed delen met een (F)A zo'n kleurtje krijgen.
@Erasmus weet jij hier iets van?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mij is altijd verteld dat de mods die het bed delen met een (F)A zo'n kleurtje krijgen.
jaquote:Op maandag 1 februari 2021 14:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hi enige echte vriend van Fok, alles goed?
Hee Chia,quote:
Liegen mensen vaak tegen jou?quote:Op maandag 1 februari 2021 14:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bedankt!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee Chia,
Ik zag dat ik een verjaardagstopic voor jou gemist had.
Gefeliciteerd!
Op het internet niet.quote:
Op internet wordt er ook zelden gelogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |