Het komt niet heel professioneel en/of dankbaar over. En aan de comments te zien vonden meer mensen dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Doos is onbeschadigd hoor kweenie. Is mijn "Humor" doe ik met alle dozen bij een unboxing, hebben nooit een deuk of iets
Acts zijn geen excuus voor je vastgelopen plaat en posts die niemand boeien. Dan is je act gewoon slecht.quote:
Dima en vla zijn goede en leuke actsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Acts zijn geen excuus voor je vastgelopen plaat en posts die niemand boeien. Dan is je act gewoon slecht.
Viespeukquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:19 schreef Solotovski het volgende:
Vanavond mn jeans voor de eerste keer de was in, na 8 maanden
Spannend
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Het komt niet heel professioneel en/of dankbaar over. En aan de comments te zien vonden meer mensen dat.
Wat doe jij verder in het leven?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
Het is WEEEEEEEER voorlopig de laatste stream!
[ afbeelding ]_____
Echt
Oh maar aan het begin van de stream is het nog "ik ben morgen weer live, met mijn keyboard"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef Modus het volgende:
Het is WEEEEEEEER voorlopig de laatste stream!
[ afbeelding ]_____
Echt
Waar is die te zien danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie Britney docu al gezien?
#FREEBRITNEYquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben jullie Britney docu al gezien?
Wie ben jij nou weerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef KersenKiller het volgende:
@:VloggendeChipsZak
Weet je zeker dat je vanavond spinazie hebt gegeten? Ik zit net je stream terug te kijken en vanaf een paar minuten voor het eind zit je steeds heel zenuwachtig naar buiten te kijken en plotseling zeg je dat je stopt met streamen. Dat is al vaker gebeurd en toen was je betrapt met het stiekem bestellen van eten.
Oh maar dat ben ik ook. Alleen niet voor m'n eigen kanalenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh maar aan het begin van de stream is het nog "ik ben morgen weer live, met mijn keyboard"
Man man man
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef KersenKiller het volgende:
@:VloggendeChipsZak
Weet je zeker dat je vanavond spinazie hebt gegeten? Ik zit net je stream terug te kijken en vanaf een paar minuten voor het eind zit je steeds heel zenuwachtig naar buiten te kijken en plotseling zeg je dat je stopt met streamen. Dat is al vaker gebeurd en toen was je betrapt met het stiekem bestellen van eten.
Maar toch stug door blijven gaan hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.
Oh dacht op een streamingdienstquote:
Maar had je eten besteld of niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk steeds heel zenuwachtig naar buiten omdat het avond is en mijn streams een tijdje terug 's Avonds nou niet echt zorgden voor gezelligheid met onbetaalde bestellingen etc.
Gewoon piraat zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht op een streamingdienst
Zijn ze zo klein dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij die van jou is er in ieder geen twijfel dat ze echt zijn
@:chevycaprice zie deze grap
Vertelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh moet het voor jou nog even uitgelegd worden
Ben twee jaar weggeweest jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je @:scrupuleus na
Dat waren twee prachtige jarenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben twee jaar weggeweest ja
2 jaar maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben twee jaar weggeweest ja
Hou je bek modusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom of doe je @:scrupuleus na
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
Zo heb die feministen hier weer even op de plek gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |