Ik zoek nog een leuke afkorting voor Kevin's kloon. Suggesties?quote:
Ja, ophoeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke afkorting voor Kevin's kloon. Suggesties?
Gaat het wel goedquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef Modus het volgende:
Zeker weer ff vergeten de mic uit te zetten, knalt er net weer zo'n boer uit vanuit de keuken![]()
Dit is toch goud vermaak
Dat is geen afkorting, mocht het je zijn ontgaan. Maar ik ga al, straks ga je me nog Brummetje noemen.quote:
Luister je ezg?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat is geen afkorting, mocht het je zijn ontgaan. Maar ik ga al, straks ga je me nog Brummetje noemen.
Ik heb geen idee wat dat is.quote:
Oh dacht mss wel gezien je usernamequote:
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletjequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht mss wel gezien je username
En nou ophoeren
Voetbal is emotiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletje
Een spelletje met twee balletjes dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Last je gemoedstoestand toch niet zo afhangen van een spelletje met een balletje
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een spelletje met twee balletjes dan?
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dacht mss wel gezien je username
En nou ophoeren
Ik ga alleen diep in je moederquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.
Wellicht jij bij m'n moeder ook hoor. Probeer het een keer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef Solotovski het volgende:
Nee grapje je bent van harte welkom hier
Kreeg meteen voicemailquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Wellicht bij m'n moeder ook hoor. Probeer het een keer.
Hey tardisquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Laat de naam je niet van de wijs brengen. Probeer zelf eens een beeld te vormen van iemand, in plaats van zo naar de oppervlakte te staren.
Als je jouw eigen nummer afschermt kun je blokkade omzeilen.quote:
De diversity is toch erg toegenomen, mooi om te zienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef Fugue het volgende:
Echt leuk die kloontjes die meteen in de sc komen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |