Voor dat van de Jostiband dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Oh maar dat ben ik ook. Alleen niet voor m'n eigen kanalen
Misschien niet, maar als iemand iets vraagt en ik geef antwoord en het word in twijfel getrokken ben ik er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent gewoon niet bepaald een betrouwbare bron
Haaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor dat van de Jostiband dan?
hahaaaatjes
minder vaak liegen, dan word je ook minder vaak in twijfel getrokken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien niet, maar als iemand iets vraagt en ik geef antwoord en het word in twijfel getrokken ben ik er wel klaar mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Net Swarm Crew deployed op m'n Kehra. Werkt 250% beter tegen die drones. Cadet Uhura as Captain, Cadet Scotty en T'Laan op de wings.
?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Net Swarm Crew deployed op m'n Kehra. Werkt 250% beter tegen die drones. Cadet Uhura as Captain, Cadet Scotty en T'Laan op de wings.
Wtfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Huhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik game weer wat sinds Corona. Star Trek Fleet Command. Op de phone. Is gratis en een leuke community.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:48 schreef Modus het volgende:
Wordt wel weer tijd voor een nieuw nu echt echt echt echt echt afscheidstopic.hahaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja, zal vast codetaal zijn voor iets smerigs.quote:
Pas maar op voor als ik de Borg kan ga inzetten. Duurt nog wel even tho.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, zal vast codetaal zijn voor iets smerigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |