iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 19:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kom je echt niet, Dotteke?
vroeg Superbadeendje ontroerd
Toen smeedde hij een complotteke
en heeft hij haar ontvoerd
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey Jippie 😘Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bijna klaar met school?quote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Hoe is het met Jippie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, was te gevaarlijk / moeilijk om er naar toe te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was ook naar de opvang geweest natuurlijk.
Morgen weer ff kijken hoe het gaat.![]()
Mwau nog niet zo.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie foto van mini in de sneeuw gisteren 😍quote:Op maandag 8 februari 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, was te gevaarlijk / moeilijk om er naar toe te gaan.
Morgen weer ff kijken hoe het gaat.![]()
O ja natuurlijk. De sneeuw.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nope, was te gevaarlijk / moeilijk om er naar toe te gaan.
Morgen weer ff kijken hoe het gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedenavond skatsjes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fresh.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
De mini was toch ook een soort knikker? Misschien kan Mini-ToT meedoen aan Marble Mania
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hey lieffie. Onze dts kingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Zit te wachten op een afspraak. Maar zou pas over 4 weken zijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Was een leuk nachtje.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ging het toch missen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
FF![]()
Blij dat je hier nog steeds komt...![]()
En BB is geen zak aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zei je al. Heb je lekker geslapen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijk,ben net nog even buiten geweest,best wel lekker zonder die wind.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei je al. Heb je lekker geslapen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pfff dat duurt ook lang!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Zit te wachten op een afspraak. Maar zou pas over 4 weken zijn.![]()
Beter trance streams tochquote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging het toch missen.![]()
En BB is geen zak aan.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker even frisse neus. Ik zit opgesloten. Ik kan met de scootmobiel niet weg nuquote:Op maandag 8 februari 2021 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk,ben net nog even buiten geweest,best wel lekker zonder die wind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja echt he.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt wel.quote:
Er gebeurt amper wat zeker?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En BB is geen zak aan.It was a dark and stormy night.![]()
Ik heb het bij elkaar hooguit 8 minuten gezien en dan de eerte uitzending. Dus ik heb niets gemist.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En BB is geen zak aan.![]()
Echt een dooie boel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is echt de moeite niet om te volgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb het bij elkaar hooguit 8 minuten gezien en dan de eerte uitzending. Dus ik heb niets gemist.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die indruk kreeg ik al bij de eerste aflevering. Wel een gemiste kans voor RTL.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt de moeite niet om te volgen.![]()
Nog anderhalf jaar en dan ben ik klaar met schoolquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Febo weer nadrukkelijk aanwezig en ze kunnen nog niets spannends bedenkenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahaha![]()
![]()
Nu heb ik zin in een patatje oorlog
Ik kijk ook amper hoor. Ken niet eens de nieuwe.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Febo weer nadrukkelijk aanwezig en ze kunnen nog niets spannends bedenkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt,er kwam zelfs een verklaring van BB.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahaha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alsof je een frikandel door ene tunnel gooit.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb wel een heel speciale XXXXXL frikandel voor jequote:
Al helemaal geïntegreerdquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer eet een Limbo patatjesTrotste mama van Ambar
Aangezien hier in het noorden geen superieure friet word verkocht moet ik het doen met patatquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer eet een Limbo patatjes
Zeggen ze dat over jou?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je een frikandel door ene tunnel gooit.Uw ADH vitamine Worst
Oh? Las wel dat er vorige week 3 waren opgestapt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,er kwam zelfs een verklaring van BB.![]()
Gelukkig ben ik ook een muis. Dus technisch gezien is het niet vreemd gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel speciale XXXXXL frikandel voor jeTrotste mama van Ambar
Gewoon zelf de aardappelen snijden en friturenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aangezien hier in het noorden geen superieure friet word verkocht moet ik het doen met patat
Uw ADH vitamine Worst
Lekkerrrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zelf de aardappelen snijden en friturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook een muis. Dus technisch gezien is het niet vreemd gaanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Verse patat plukken uit het land en daarna dippen in een mayomeerUw ADH vitamine Worst
Lekker dikke frietenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zelf de aardappelen snijden en frituren
Dit is een waarheid als een Bolke! (quote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef Jippie het volgende:
Zeker, gaat niets boven verse friet/patat)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zij houdt meer van uitjesquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel speciale XXXXXL frikandel voor je
Ik las iets anders.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
HI Grrrrrrrr! Hoe gaat het met jou en de beestenstal?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is een waarheid als een Bolke! ()
![]()
Hey Grrrrrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is een waarheid als een Bolke! ()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ze zitten nu idd vooral op stal. Die sneeuw was even leuk gisteren maar nu vinden zet het maar koud spul en zijn ze er klaar meequote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Jippie het volgende:
H
[..]
I Grrrrrrrr! Hoe gaat het met jou en de beestenstal?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee niet van aviko. Zelf makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JZe hebben weer een mooi gedicht voor Dot gemaaktquote:Op maandag 8 februari 2021 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zitten nu idd vooral op stal. Die sneeuw was even leuk gisteren maar nu vinden zet het maar koud spul en zijn ze er klaar mee![]()
![]()
Is zo voorbijquote:Op maandag 8 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog anderhalf jaar en dan ben ik klaar met school
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Hoor net op de radio dat in Osnabruck 14 ouderen besmet zijn geraakt met de Britse coronavariant ondanks dat ze met Pfizer waren gevaccineerd![]()
![]()
Nou, een potje Terraforming Mars gespeeld, heb gewonnen, maar ik snap niet hoe ik heb gewonnen
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Frozen yoghurt maken tochquote:Op maandag 8 februari 2021 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zitten nu idd vooral op stal. Die sneeuw was even leuk gisteren maar nu vinden zet het maar koud spul en zijn ze er klaar meeUw ADH vitamine Worst
Toen sneeuwde het nog niet, nu zijn ze niet vooruit te brandenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:00 schreef Jippie het volgende:
J
[..]
Ze hebben weer een mooi gedicht voor Dot gemaakt
Dikke tieten zijn ook lekkerquote:
Duurt een aantal dagen voordat een prik effectief is toch?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:02 schreef Jippie het volgende:
Hoor net op de radio dat in Osnabruck 14 ouderen besmet zijn geraakt met de Britse coronavariant ondanks dat ze met Pfizer waren gevaccineerdUw ADH vitamine Worst
NoNog 3 weken te gaan voor de volgende keer dat Dot wintquote:Op maandag 8 februari 2021 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen sneeuwde het nog niet, nu zijn ze niet vooruit te branden![]()
![]()
Ja kan nog steeds he. Maar misschien waren ze al besmet voor ze die prik kregen?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:02 schreef Jippie het volgende:
Hoor net op de radio dat in Osnabruck 14 ouderen besmet zijn geraakt met de Britse coronavariant ondanks dat ze met Pfizer waren gevaccineerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geloof dat ze zelfde verzorgingshuis zaten, vind dat gewoon een flinke clusterquote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan nog steeds he. Maar misschien waren ze al besmet voor ze die prik kregen?![]()
Weken tot meer dan een maand geloof ik, nadat je er 2 gehad hebt. En zelfs dan zal geen enkel vaccin bij alles en iedereen 100% garantie geven dat je niet ziek wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Duurt een aantal dagen voordat een prik effectief is toch?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dat is het ook. Ellendig rot virus bah bah.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:04 schreef Jippie het volgende:
Geloof d
[..]
at ze zelfde verzorgingshuis zaten, vind dat gewoon een flinke clusterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NatNatuurlijk, 2 prikken! Dat heeft de nieuwslezer er niet bij gezegdquote:Op maandag 8 februari 2021 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weken tot meer dan een maand geloof ik, nadat je er 2 gehad hebt. En zelfs dan zal geen enkel vaccin bij alles en iedereen 100% garantie geven dat je niet ziek wordt.![]()
2 prikken is toch al lang bekend.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
https://www.tubantia.nl/p(...)er-onzeker~a5a586dc/Ik vind dit echt prachtigquote:Volgens minister Ferd Grapperhaus (Justitie, CDA) valt het aantal besmettingen ‘tegen’. ,,Daarom heeft het OMT ons geadviseerd toch door te gaan met de avondklok
Het werkt niet dus we verlengen het nog even met 3 weken. Echt dit beleid begint steeds belachelijker te worden.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja al vanaf het begin.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
2 prikken is toch al lang bekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga lekker op het Museumplein knuffelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
https://www.tubantia.nl/p(...)er-onzeker~a5a586dc/
[..]
Ik vind dit echt prachtig
Het werkt niet dus we verlengen het nog even met 3 weken. Echt dit beleid begint steeds belachelijker te worden.
Klop even aan daar in Den Haag en zeg het tegen ze.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Het werkt niet dus we verlengen het nog even met 3 weken. Echt dit beleid begint steeds belachelijker te worden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga lekker op het Museumplein knuffelen.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klop even aan daar in Den Haag en zeg het tegen ze.Het zou ze inderdaad eens duidelijk moeten worden daar met wat voor belachelijks ze bezig zijn momenteel.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klop even aan daar in Den Haag en zeg het tegen ze.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat kan 'ie doen, hij woont daar om de hoek.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klop even aan daar in Den Haag en zeg het tegen ze.It was a dark and stormy night.![]()
Ik heb ook mijn twijfels bij de avondklok, maar de tegenvallende cijfers komen door de opmars van de Britse variant.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Het werkt niet dus we verlengen het nog even met 3 weken. Echt dit beleid begint steeds belachelijker te worden.
En dan krijg je straks die Zuid-Afrikaanse die tegen het AZ-vaccin bestand is, en de Braziliaanse uiteraard ook nog.![]()
Komt haags voortaan hier alleen om boos te doen over de maatregelen?Uw ADH vitamine Worst
Nog meer redenen om het volk nog minstens jarenlang in lockdown te houdenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels bij de avondklok, maar de tegenvallende cijfers komen door de opmars van de Britse variant.
En dan krijg je straks die Zuid-Afrikaanse die tegen het AZ-vaccin bestand is, en de Braziliaanse uiteraard ook nog.
Wat gaan we er nog meer bij verzinnen?
Zonder wrijving geen glans![]()
Daar was nog helemaal niets over bekend. Dat is morgen pas 14 dagen. Wel ks duidelijk dat er minder contacten en bewegingen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels bij de avondklok, maar de tegenvallende cijfers komen door de opmars van de Britse variant.
En dan krijg je straks die Zuid-Afrikaanse die tegen het AZ-vaccin bestand is, en de Braziliaanse uiteraard ook nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je gelooft niet in die mutaties?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog meer redenen om het volk nog minstens jarenlang in lockdown te houden
Wat gaan we er nog meer bij verzinnen?![]()
Ja dat onderzoek heb ik ook gezien. Er waren vooral minder reisbewegingen na 21.00.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was nog helemaal niets over bekend. Dat is morgen pas 14 dagen. Wel ks duidelijk dat er minder contacten en bewegingen zijn.
Johdie heeft er voor gestudeerd hoor. CHAPEAU!
Zonder wrijving geen glans![]()
Kettingsloten aan deuren, verplicht vaccinepaspoort, verplichte sterilisatie voor iedereen die geen vaccin wil, brandende 5G zendmasten, totaalverbod op aluminium....quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog meer redenen om het volk nog minstens jarenlang in lockdown te houden
Wat gaan we er nog meer bij verzinnen?
Kan je er nog meer bij verzinnen?
I'm surrounded by morons!
Hij lijkt wel een kloon van Martijn Koops.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Komt haags voortaan hier alleen om boos te doen over de maatregelen?
Best een goed plan: een spin-off van het Dodetopicspel, gewoon in NWS. Het Bozetopicspel. Daar kunnen dan boos doen over al het nieuws.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Komt haags voortaan hier alleen om boos te doen over de maatregelen?
Ja, dat wel. Maar hij had niet gezegd of die ouderen volledig waren ingeëntquote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
2 prikken is toch al lang bekend.![]()
Ze zullen er vast zijn. Maar leg mij eens uit waarom zo´n beetje heel Europa begint met versoepelen en wij hier helemaal niks doen?quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Het is wel bekend dat het AZ-vaccin niet tegen die ZA variant werkt.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was nog helemaal niets over bekend. Dat is morgen pas 14 dagen. Wel ks duidelijk dat er minder contacten en bewegingen zijn.
Of bedoel je of het niet duidelijk is dat we straks ook met die versies te maken hebben? Er zijn al wat clusters ervan hier aangetroffen en het is vrij naïef te denken dat het echt niet meer hier naar toe gaat komen.![]()
Maar voor mij is het makkelijk praten, want heb er weinig last van. Is alleen kut dat je zowat niet meer kan reizen. Mijn ouders willen hun kleinkinderen ook wel weer eens zien enzo.I'm surrounded by morons!
Ja, want hij durft niet met de hooligans van ADO naar het binnenhof te trekken.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Komt haags voortaan hier alleen om boos te doen over de maatregelen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb je daar een gebrek aan?quote:I'm surrounded by morons!
Ja en de Britse variant begon al ZA trekken te krijgenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan krijg je straks die Zuid-Afrikaanse die tegen het AZ-vaccin bestand is, en de Braziliaanse uiteraard ook nog.![]()
![]()
Ach als dat alles is. Prima vol te houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:15 schreef Fogel het volgende:
Maar voor mij is het makkelijk praten, want heb er weinig last van. Is alleen kut dat je zowat niet meer kan reizen. Mijn ouders willen hun kleinkinderen ook wel weer eens zien enzo.Zonder wrijving geen glans![]()
Omdat we als een senieltje achter de feiten aan hobbelen met de vaccinaties.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Maar leg mij eens uit waarom zo´n beetje heel Europa begint met versoepelen en wij hier helemaal niks doen?![]()
Nee dit is wat rutte/ de jonge vanavond zei. Ze zijn nog voorzichtig juist door die mutaties.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat het AZ-vaccin niet tegen die ZA variant werkt.
Of bedoel je of het niet duidelijk is dat we straks ook met die versies te maken hebben? Er zijn al wat clusters ervan hier aangetroffen en het is vrij naïef te denken dat het echt niet meer hier naar toe gaat komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tinus?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een kloon van Martijn Koops.![]()
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.quote:Trotste mama van Ambar
Oh, ik meende dat ik dat juist gezegd had, sorry.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dit is wat rutte/ de jonge vanavond zei. Ze zijn nog voorzichtig juist door die mutaties.![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Best een goed plan: een spin-off van het Dodetopicspel, gewoon in NWS. Het Bozetopicspel. Daar kunnen dan boos doen over al het nieuws.en hoe worden de punten toegekend?
Uw ADH vitamine Worst
Ik ook hoor Fogel. Maar ik ga er van uit dat het omt weet wat ze doen. Rutten en de jingen krijgen advies van deskundige.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:15 schreef Fogel het volgende:
Maar voor mij is het makkelijk praten, want heb er weinig last van. Is alleen kut dat je zowat niet meer kan reizen. Mijn ouders willen hun kleinkinderen ook wel weer eens zien enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een sneeuw he?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.![]()
![]()
Die ja.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het werk vooralsnog niet zo goed.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.
Pandapuntenscore erbij pakken?I'm surrounded by morons!
Metersssss en koudddddquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat ons probleem?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en hoe worden de punten toegekend?
Die is te hoog.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het werk vooralsnog niet zo goed.
Pandapuntenscore erbij pakken?Trotste mama van Ambar
NietNiet, want nog bozer danquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.quote:I'm surrounded by morons!
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 puntquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.Trotste mama van Ambar
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 punt
En hoeveel krijg je voor vloeken?![]()
![]()
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 puntZonder wrijving geen glans![]()
Noever ben je met je winterjasje gekomen vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.![]()
![]()
Al kreeg ik een paar weken geleden wel het verzoek om bij iemand onder het bureau te kruipen
Trotste mama van Ambar
Ik vrees dat je ingesneeuwd en helemaal alleen de lockdown door moet komen helaas.quote:I'm surrounded by morons!
Valt mee, 'ingesneeuwd auto' s ' en vooral veel vrolijke mensen nogquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?![]()
Had de kat honger?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al kreeg ik een paar weken geleden wel het verzoek om bij iemand onder het bureau te kruipen![]()
Voering zit in elkaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Noe
[..]
ver ben je met je winterjasje gekomen vandaag?Trotste mama van Ambar
Tsja, dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?
En hoeveel krijg je voor vloeken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Laat ik het zo zeggen dat ik niet zat te springen om een eiwit shake op dat moment.quote:Trotste mama van Ambar
Ik zie hier in de straat nauwelijks mensen voorbij komen. Bij de bouw wordt ook niet gewerkt vandaag.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Valt mee, 'ingesneeuwd auto' s ' en vooral veel vrolijke mensen nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor herhalingen krijg je geen puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.Uw ADH vitamine Worst
0,0000000000000000000000001quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hoeveel punten zou je krijgen voor "Godverdomme, wat een kutsneeuw"?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jij zit duidelijk van A tot en met Z en van Z tot en met A in deze materie.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat het AZ-vaccin niet tegen die ZA variant werkt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik niet zat te springen om een eiwit shake op dat moment.![]()
![]()
En voor een permaban krijg je 450 puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor herhalingen krijg je geen punten
Fijn toch? Wie weet komt die eerdaags toch af.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Whehe ach je ziet wel eens wat op de Frontpage voorbij komen he!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk van A tot en met Z en van Z tot en met A in deze materie.![]()
![]()
Tot later Jippie 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je het mod beleid vergelijkt met een populaire politieke partij uit de jaren '30 in Duitsland krijg je dubbele punten!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En voor een permaban krijg je 450 puntenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je had 'm ook vanuit Australië kunnen importeren. Dan was het vervoering geweest.quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ja ik moet nu even wat hand naaiwerk verrichten.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch? Wie weet komt die eerdaags toch af.Trotste mama van Ambar
Mwahahaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik niet zat te springen om een eiwit shake op dat moment.![]()
Daar had ik dus altijd zo de pest aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik moet nu even wat hand naaiwerk verrichten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van dat [insert modje] graag wil dat de autochtone Nederlanders meer woonruimte krijgen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het mod beleid vergelijkt met een populaire politieke partij uit de jaren '30 in Duitsland krijg je dubbele punten!![]()
Ik heb ontdekt dat ik dat dus heerlijk ontspannend vindquote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik dus altijd zo de pest aan.Trotste mama van Ambar
Zoiets jaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Van dat [insert modje] graag wil dat de autochtone Nederlanders meer woonruimte krijgen bijvoorbeeld?
Dat zou dan ook niet terecht zijn. Het suggereert dat ze capabel zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het mod beleid vergelijkt met een populaire politieke partij uit de jaren '30 in Duitsland krijg je dubbele punten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Ja dat zei je laatst al. Alleen maar mooi toch.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik dat dus heerlijk ontspannend vindWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog even het volgende kwijt:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werk
Trotste mama van Ambar
Waar werk jij in godsnaam?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werkActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hij bood je geeneens promotie aan als je dit dagelijks zou doen?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werk
Wat een lul!![]()
![]()
Waarschijnlijk hier:quote:
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!quote:Deur van z'n BMW open, benen er uit, dame op de knieën tussen zijn benen naast de auto en zuigen maar!
![]()
![]()
Moest ze dat toevallig net op zak hebben!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelen![]()
![]()
De sadist in Dotteke komt naar bovenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Daarom vooraf laten betalen ipv achterafquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werkUw ADH vitamine Worst
Vast wel wat te vinden op haar werk 😉quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest ze dat toevallig net op zak hebben!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow werkt ze in een autogarage waar ze accuzuur op voorraad hebben of zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel wat te vinden op haar werk 😉![]()
![]()
Ze werkt dacht ik op een labquote:Op maandag 8 februari 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow werkt ze in een autogarage waar ze accuzuur op voorraad hebben of zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zij was bezig met een promotie / opslag.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!Deur van z'n BMW open, benen er uit, dame op de knieën tussen zijn benen naast de auto en zuigen maar!
It was a dark and stormy night.![]()
![]()
Bert en Ernie staat hier op en Ernie speelt met een badeendje, en direct pakt Mini-ToT zijn badeendje en gaat daar mee spelen!
![]()
![]()
Hallootjes
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
O jee je zou het maar tegen komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!Deur van z'n BMW open, benen er uit, dame op de knieën tussen zijn benen naast de auto en zuigen maar!
Hey Mrsl 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hi Dotquote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
ÓF het was een hoer; ze was wel erg sletterig gekleed. Aan de andere kant waren wel meer dames daar zo gekleed.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zij was bezig met een promotie / opslag.
Mijn team kreeg een uitbrander omdat er opvallend veel van ons op een bepaalde afdeling rondliepen als een medewerkster daar weer eens extreem sexy gekleed was!![]()
![]()
Net lekkere tomaatjes op
MrsL.quote:
FFquote:
ToTquote:
Hey you was der wellllquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Miss smileyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was even lasagne aan het maken,staat nu in de oven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O lekkerquote:Op maandag 8 februari 2021 20:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was even lasagna aan het maken,staat nu in de oven.
Je bent zelf lekker.quote:
Daar ben je de enige niet in.quote:
Is dat zo. Dank je. Ik zal dan zo eens een stukkie proeven.quote:
Ik ga binnenkort daar maar eens verandering in brengenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben je de enige niet in.
Uw ADH vitamine Worst
Ik zou eerst een ovenschaal moeten kopen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort daar maar eens verandering in brengen
Hebben ze wel bij ahquote:Op maandag 8 februari 2021 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou eerst een ovenschaal moeten kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh, niet bij de mijne.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb jij zo klein aheintje. Daarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand nog op zoek naar een nieuwe woning? https://nieuwbergen.com/nl/
Project ziet er wel geinig uit. Geen idee waarom ik dat als reclame krijg hier, maar ach.I'm surrounded by morons!
Billen goed gepoetst?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verwarring met Bergen in Noorwegen?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:00 schreef Fogel het volgende:
Iemand nog op zoek naar een nieuwe woning? https://nieuwbergen.com/nl/
Project ziet er wel geinig uit. Geen idee waarom ik dat als reclame krijg hier, maar ach.Uw ADH vitamine Worst
😉 je bent wel hard voor je zelf.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zolang je geen inzicht krijgt in de algoritmes, kom je er nooit achter. En ik kan me daarnaast niet voorstellen dat reclamealgoritmes "explainable" zijn. Want het boeit toch niks als je verkeerde reclames geeft, bij vele andre toepassingen is dat net iets anders.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verwarring met Bergen in Noorwegen?I'm surrounded by morons!
Hij stonk behoorlijk dus ik heb hem haags genoemdquote:
Zowel daar als Sletten.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ben je hier al geweest @:Fogel![]()
[ afbeelding ]I'm surrounded by morons!
Lekker allemaal gewillige hertkesquote:
Dat lukt wel bij konijntjuh hoor.quote:
Dat is correct en tevens juistquote:
En een stuk groter dan een puist 🤪quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een stuk groter dan een puist 🤪
Je hebt er wat bij die hebben er een briefje bij hangen..quote:
Deze puist niet uitdrukken moet nog wat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit en jou UI dan ik toch niet aan schudden 🤭quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er wat bij die hebben er een briefje bij hangen..
Deze puist niet uitdrukken moet nog wat worden
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2021 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1419 / +138 / +199 / 2334 / 2964
2. Mrsloveable / 510 / +25 / +39 / 1197 / 1564
3. Superbadeendje / 411 / +33 / +52 / 750 / 1077
4. FreshFruit / 342 / +87 / +210 / 476 / 614
5. Homijn / 336 / +68 / +2 / 363 / 475
6. mario390 / 301 / +24 / +15 / 398 / 631
7. DerRabbit / 284 / +19 / +13 / 497 / 657
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 321 / 469
9. ToT / 227 / +40 / +13 / 687 / 829
10. chufi / 213 / +11 / +22 / 160 / 262
11. Fogel / 179 / +3 / +8 / 247 / 327
12. PlymouthFury / 151 / +2 / +9 / 189 / 234
13. hemarookworst / 132 / +14 / +21 / 398 / 489
14. ChocoFan / 114 / +11 / +0 / 93 / 124
15. Straatverlichting / 95 / +24 / +1 / 150 / 218
16. mazaru / 94 / +16 / +3 / 305 / 347
17. DJMO / 91 / +15 / +9 / 250 / 336
18. gebrokenglas / 89 / +0 / +13 / 318 / 377
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 74 / +6 / +17 / 248 / 322SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Thanks Moni.
De fijnste parfum zit in het kleinste flesje ......quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie het kleine niet eert....quote:Op maandag 8 februari 2021 21:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De fijnste parfum zit in het kleinste flesje ......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah lekker, er staat een kerncentrale in Duitsland in de fik.
https://www.nordbayern.de(...)n-flammen-1.10824232![]()
Het beste zaad zit in de kleinste piemel.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Is een hele grote weert ;Yquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kon ik nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beste zaad zit in de kleinste piemel.
Tegenwoordig ook in een flesje:quote:Op maandag 8 februari 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beste zaad zit in de kleinste piemel.![]()
![]()
Iets voor Kluun.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook in een flesje:
[ afbeelding ]![]()
Ik bedenk hem hier ook ter plekke.quote:![]()
![]()
Maar goed, kerncentrale in de hens, ergens midden Duitsland. Beetje jammer?
Zal vast wel loslopen met allerlei beveiligingen, maar anders hebben we wel iets anders om ons druk over te maken dan corona.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:32 schreef ToT het volgende:
Ah lekker, er staat een kerncentrale in Duitsland in de fik.
[ afbeelding ]
https://www.nordbayern.de(...)n-flammen-1.10824232
Je moet ergens aan dood gaan 🤷🏼♀️quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
Zal vast wel loslopen met allerlei beveiligingen, maar anders hebben we wel iets anders om ons druk over te maken dan corona.Trotste mama van Ambar
En anders krijg je wel wat extra ledematen erbijquote:Op maandag 8 februari 2021 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet ergens aan dood gaan 🤷🏼♀️
Maar nu nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet ergens aan dood gaan 🤷🏼♀️“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KrHet is een energiecentrale volgens mij, geen kerncentrale.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
Zal vast wel loslopen met allerlei beveiligingen, maar anders hebben we wel iets anders om ons druk over te maken dan corona.Zonder wrijving geen glans![]()
Kerncentrales staan meestal aan de grens.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef Haags het volgende:
Kr
[..]
Het is een energiecentrale volgens mij, geen kerncentrale.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een extra tiet en clitoris graagquote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders krijg je wel wat extra ledematen erbij
Trotste mama van Ambar
Lekker dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
Zal vast wel loslopen met allerlei beveiligingen, maar anders hebben we wel iets anders om ons druk over te maken dan corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kernenergie is ook energie!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef Haags het volgende:
Kr
[..]
Het is een energiecentrale volgens mij, geen kerncentrale.
Maar idd, ik lees net ook dat iemand zegt dat het geen kerncentrale is.
Ik las iets over een oliebrand in die toren?![]()
Wat ga je daar mee doen dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een extra tiet en clitoris graag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt. Zal wel loslopen allemaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Kernenergie is ook energie!
Ik las iets over een oliebrand in die toren?Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een extra tiet en clitoris graagwat moet je daar mee
Is het geen oud nieuws, laatst hetzelfde bericht en het bleek een brand in een bijgebouw te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Kernenergie is ook energie!
Ik las iets over een oliebrand in die toren?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een extra tiet en clitoris graag
Deze zocht ik eigenlijk.quote:
Total Recal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey Homijn.quote:
Ik had eigenlijk niets anders verwacht.quote:
Jij weet het weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel de originele met Arnold.quote:
Soberso!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel de originele met Arnold.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ken hem dus niet
Zeker.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel de originele met Arnold.
Ik heb nog leuke herinneringen aan van toen ik naar de bios ging. De dvd is verdomd moeilijk te krijgen toen ik die wou hebben.quote:
Toen waren er nog heul geen dvd'squote:Op maandag 8 februari 2021 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog leuke herinneringen aan van toen ik naar de bios ging. De dvd is verdomd moeilijk te krijgen toen ik die wou hebben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Running man is ook goed.quote:
Die heb ik nog nooit gezien.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Toen niet. Maar ik wou alle goede films hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen waren er nog heul geen dvd'sActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ah oké op die manier.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen niet. Maar ik wou alle goede films hebben.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zowel het boek als de film.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een aanrader dan.quote:
Jij hebt toch dat boek?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Soul heeft het ergens ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je een beetje van Running man houdt...quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Het boek is vaak beter dan de film.quote:
Dan......quote:Op maandag 8 februari 2021 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je een beetje van Running man houdt...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: