Ja. Zit te wachten op een afspraak. Maar zou pas over 4 weken zijn.quote:
quote:
Ik ging het toch missen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
FF![]()
Blij dat je hier nog steeds komt...
Dat zei je al. Heb je lekker geslapen.quote:
Heerlijk,ben net nog even buiten geweest,best wel lekker zonder die wind.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei je al. Heb je lekker geslapen.
Pfff dat duurt ook lang!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Zit te wachten op een afspraak. Maar zou pas over 4 weken zijn.
Beter trance streams tochquote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging het toch missen.![]()
En BB is geen zak aan.
Lekker even frisse neus. Ik zit opgesloten. Ik kan met de scootmobiel niet weg nuquote:Op maandag 8 februari 2021 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heerlijk,ben net nog even buiten geweest,best wel lekker zonder die wind.
Ja echt he.quote:
Echt wel.quote:
Er gebeurt amper wat zeker?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En BB is geen zak aan.
Ik heb het bij elkaar hooguit 8 minuten gezien en dan de eerte uitzending. Dus ik heb niets gemist.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En BB is geen zak aan.
Echt een dooie boel.quote:
Het is echt de moeite niet om te volgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb het bij elkaar hooguit 8 minuten gezien en dan de eerte uitzending. Dus ik heb niets gemist.
Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahahaquote:
Die indruk kreeg ik al bij de eerste aflevering. Wel een gemiste kans voor RTL.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt de moeite niet om te volgen.
Nog anderhalf jaar en dan ben ik klaar met schoolquote:
Febo weer nadrukkelijk aanwezig en ze kunnen nog niets spannends bedenkenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahaha
Ik kijk ook amper hoor. Ken niet eens de nieuwe.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Febo weer nadrukkelijk aanwezig en ze kunnen nog niets spannends bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |