Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahahaquote:
Die indruk kreeg ik al bij de eerste aflevering. Wel een gemiste kans voor RTL.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is echt de moeite niet om te volgen.
Nog anderhalf jaar en dan ben ik klaar met schoolquote:
Febo weer nadrukkelijk aanwezig en ze kunnen nog niets spannends bedenkenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahaha
Ik kijk ook amper hoor. Ken niet eens de nieuwe.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
Febo weer nadrukkelijk aanwezig en ze kunnen nog niets spannends bedenken
Klopt,er kwam zelfs een verklaring van BB.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat er al veel bij de febo geklaagd was door streamers over Jerrel hahaha
Ik heb wel een heel speciale XXXXXL frikandel voor jequote:
Al helemaal geïntegreerdquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer eet een Limbo patatjes
Aangezien hier in het noorden geen superieure friet word verkocht moet ik het doen met patatquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sinds wanneer eet een Limbo patatjes
Zeggen ze dat over jou?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Alsof je een frikandel door ene tunnel gooit.
Oh? Las wel dat er vorige week 3 waren opgestapt.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,er kwam zelfs een verklaring van BB.
Gelukkig ben ik ook een muis. Dus technisch gezien is het niet vreemd gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel speciale XXXXXL frikandel voor je
Gewoon zelf de aardappelen snijden en friturenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aangezien hier in het noorden geen superieure friet word verkocht moet ik het doen met patat
Lekkerrrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zelf de aardappelen snijden en frituren
Precies!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook een muis. Dus technisch gezien is het niet vreemd gaan
Lekker dikke frietenquote:Op maandag 8 februari 2021 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon zelf de aardappelen snijden en frituren
Dit is een waarheid als een Bolke! (quote:Op maandag 8 februari 2021 19:56 schreef Jippie het volgende:
Zeker, gaat niets boven verse friet/patat
Zij houdt meer van uitjesquote:Op maandag 8 februari 2021 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel een heel speciale XXXXXL frikandel voor je
Ik las iets anders.quote:
I Grrrrrrrr! Hoe gaat het met jou en de beestenstal?quote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is een waarheid als een Bolke! ()
Hey Grrrrrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is een waarheid als een Bolke! ()
quote:
Ze zitten nu idd vooral op stal. Die sneeuw was even leuk gisteren maar nu vinden zet het maar koud spul en zijn ze er klaar meequote:Op maandag 8 februari 2021 19:58 schreef Jippie het volgende:
H
[..]
I Grrrrrrrr! Hoe gaat het met jou en de beestenstal?
ee niet van aviko. Zelf makenquote:
Ze hebben weer een mooi gedicht voor Dot gemaaktquote:Op maandag 8 februari 2021 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zitten nu idd vooral op stal. Die sneeuw was even leuk gisteren maar nu vinden zet het maar koud spul en zijn ze er klaar mee
Is zo voorbijquote:Op maandag 8 februari 2021 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog anderhalf jaar en dan ben ik klaar met school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |