Ik heb ook mijn twijfels bij de avondklok, maar de tegenvallende cijfers komen door de opmars van de Britse variant.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Haags het volgende:
https://www.tubantia.nl/p(...)er-onzeker~a5a586dc/
[..]
Ik vind dit echt prachtig
Het werkt niet dus we verlengen het nog even met 3 weken. Echt dit beleid begint steeds belachelijker te worden.
Nog meer redenen om het volk nog minstens jarenlang in lockdown te houdenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels bij de avondklok, maar de tegenvallende cijfers komen door de opmars van de Britse variant.
En dan krijg je straks die Zuid-Afrikaanse die tegen het AZ-vaccin bestand is, en de Braziliaanse uiteraard ook nog.
Daar was nog helemaal niets over bekend. Dat is morgen pas 14 dagen. Wel ks duidelijk dat er minder contacten en bewegingen zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn twijfels bij de avondklok, maar de tegenvallende cijfers komen door de opmars van de Britse variant.
En dan krijg je straks die Zuid-Afrikaanse die tegen het AZ-vaccin bestand is, en de Braziliaanse uiteraard ook nog.
Je gelooft niet in die mutaties?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog meer redenen om het volk nog minstens jarenlang in lockdown te houden
Wat gaan we er nog meer bij verzinnen?
Ja dat onderzoek heb ik ook gezien. Er waren vooral minder reisbewegingen na 21.00.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was nog helemaal niets over bekend. Dat is morgen pas 14 dagen. Wel ks duidelijk dat er minder contacten en bewegingen zijn.
Kettingsloten aan deuren, verplicht vaccinepaspoort, verplichte sterilisatie voor iedereen die geen vaccin wil, brandende 5G zendmasten, totaalverbod op aluminium....quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Nog meer redenen om het volk nog minstens jarenlang in lockdown te houden
Wat gaan we er nog meer bij verzinnen?
Hij lijkt wel een kloon van Martijn Koops.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Komt haags voortaan hier alleen om boos te doen over de maatregelen?
Best een goed plan: een spin-off van het Dodetopicspel, gewoon in NWS. Het Bozetopicspel. Daar kunnen dan boos doen over al het nieuws.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ja, dat wel. Maar hij had niet gezegd of die ouderen volledig waren ingeëntquote:Op maandag 8 februari 2021 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
2 prikken is toch al lang bekend.
Ze zullen er vast zijn. Maar leg mij eens uit waarom zo´n beetje heel Europa begint met versoepelen en wij hier helemaal niks doen?quote:
Het is wel bekend dat het AZ-vaccin niet tegen die ZA variant werkt.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was nog helemaal niets over bekend. Dat is morgen pas 14 dagen. Wel ks duidelijk dat er minder contacten en bewegingen zijn.
Ja, want hij durft niet met de hooligans van ADO naar het binnenhof te trekken.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je daar een gebrek aan?quote:
Ja en de Britse variant begon al ZA trekken te krijgenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach als dat alles is. Prima vol te houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:15 schreef Fogel het volgende:
Maar voor mij is het makkelijk praten, want heb er weinig last van. Is alleen kut dat je zowat niet meer kan reizen. Mijn ouders willen hun kleinkinderen ook wel weer eens zien enzo.
Omdat we als een senieltje achter de feiten aan hobbelen met de vaccinaties.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zullen er vast zijn. Maar leg mij eens uit waarom zo´n beetje heel Europa begint met versoepelen en wij hier helemaal niks doen?
Nee dit is wat rutte/ de jonge vanavond zei. Ze zijn nog voorzichtig juist door die mutaties.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat het AZ-vaccin niet tegen die ZA variant werkt.
Of bedoel je of het niet duidelijk is dat we straks ook met die versies te maken hebben? Er zijn al wat clusters ervan hier aangetroffen en het is vrij naïef te denken dat het echt niet meer hier naar toe gaat komen.
Tinus?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een kloon van Martijn Koops.
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.quote:
Oh, ik meende dat ik dat juist gezegd had, sorry.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dit is wat rutte/ de jonge vanavond zei. Ze zijn nog voorzichtig juist door die mutaties.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Best een goed plan: een spin-off van het Dodetopicspel, gewoon in NWS. Het Bozetopicspel. Daar kunnen dan boos doen over al het nieuws.
Ik ook hoor Fogel. Maar ik ga er van uit dat het omt weet wat ze doen. Rutten en de jingen krijgen advies van deskundige.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:15 schreef Fogel het volgende:
Maar voor mij is het makkelijk praten, want heb er weinig last van. Is alleen kut dat je zowat niet meer kan reizen. Mijn ouders willen hun kleinkinderen ook wel weer eens zien enzo.
Wat een sneeuw he?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.
Die ja.quote:
Het werk vooralsnog niet zo goed.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.
Metersssss en koudddddquote:
Is dat ons probleem?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en hoe worden de punten toegekend?
Die is te hoog.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het werk vooralsnog niet zo goed.
Pandapuntenscore erbij pakken?
Niet, want nog bozer danquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.quote:
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?quote:
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 puntquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 punt
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 punt
ver ben je met je winterjasje gekomen vandaag?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.
Ik vrees dat je ingesneeuwd en helemaal alleen de lockdown door moet komen helaas.quote:
Valt mee, 'ingesneeuwd auto' s ' en vooral veel vrolijke mensen nogquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?
Had de kat honger?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al kreeg ik een paar weken geleden wel het verzoek om bij iemand onder het bureau te kruipen
Voering zit in elkaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Noe
[..]
ver ben je met je winterjasje gekomen vandaag?
Tsja, dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?
En hoeveel krijg je voor vloeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |