Wat een sneeuw he?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.
Die ja.quote:
Het werk vooralsnog niet zo goed.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.
Metersssss en koudddddquote:
Is dat ons probleem?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en hoe worden de punten toegekend?
Die is te hoog.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het werk vooralsnog niet zo goed.
Pandapuntenscore erbij pakken?
Niet, want nog bozer danquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.quote:
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?quote:
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 puntquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 punt
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 punt
ver ben je met je winterjasje gekomen vandaag?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.
Ik vrees dat je ingesneeuwd en helemaal alleen de lockdown door moet komen helaas.quote:
Valt mee, 'ingesneeuwd auto' s ' en vooral veel vrolijke mensen nogquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?
Had de kat honger?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al kreeg ik een paar weken geleden wel het verzoek om bij iemand onder het bureau te kruipen
Voering zit in elkaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Noe
[..]
ver ben je met je winterjasje gekomen vandaag?
Tsja, dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?
En hoeveel krijg je voor vloeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |