Ik zie hier in de straat nauwelijks mensen voorbij komen. Bij de bouw wordt ook niet gewerkt vandaag.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Valt mee, 'ingesneeuwd auto' s ' en vooral veel vrolijke mensen nog
Voor herhalingen krijg je geen puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.
0,0000000000000000000000001quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hoeveel punten zou je krijgen voor "Godverdomme, wat een kutsneeuw"?
Jij zit duidelijk van A tot en met Z en van Z tot en met A in deze materie.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat het AZ-vaccin niet tegen die ZA variant werkt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik niet zat te springen om een eiwit shake op dat moment.
En voor een permaban krijg je 450 puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor herhalingen krijg je geen punten
Fijn toch? Wie weet komt die eerdaags toch af.quote:
Whehe ach je ziet wel eens wat op de Frontpage voorbij komen he!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jij zit duidelijk van A tot en met Z en van Z tot en met A in deze materie.
Tot later Jippie 🖐🏻quote:
Als je het mod beleid vergelijkt met een populaire politieke partij uit de jaren '30 in Duitsland krijg je dubbele punten!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En voor een permaban krijg je 450 punten
Je had 'm ook vanuit Australië kunnen importeren. Dan was het vervoering geweest.quote:
Ja ik moet nu even wat hand naaiwerk verrichten.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn toch? Wie weet komt die eerdaags toch af.
Mwahahaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik niet zat te springen om een eiwit shake op dat moment.
Daar had ik dus altijd zo de pest aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik moet nu even wat hand naaiwerk verrichten.
Van dat [insert modje] graag wil dat de autochtone Nederlanders meer woonruimte krijgen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het mod beleid vergelijkt met een populaire politieke partij uit de jaren '30 in Duitsland krijg je dubbele punten!
Ik heb ontdekt dat ik dat dus heerlijk ontspannend vindquote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar had ik dus altijd zo de pest aan.
Zoiets jaquote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Van dat [insert modje] graag wil dat de autochtone Nederlanders meer woonruimte krijgen bijvoorbeeld?
Dat zou dan ook niet terecht zijn. Het suggereert dat ze capabel zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je het mod beleid vergelijkt met een populaire politieke partij uit de jaren '30 in Duitsland krijg je dubbele punten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Ja dat zei je laatst al. Alleen maar mooi toch.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ontdekt dat ik dat dus heerlijk ontspannend vind
Waar werk jij in godsnaam?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even het volgende kwijt:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werk
Hij bood je geeneens promotie aan als je dit dagelijks zou doen?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werk
Waarschijnlijk hier:quote:
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!quote:
Moest ze dat toevallig net op zak hebben!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelen
De sadist in Dotteke komt naar bovenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelen
Daarom vooraf laten betalen ipv achterafquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Vast wel wat te vinden op haar werk 😉quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest ze dat toevallig net op zak hebben!
Ow werkt ze in een autogarage waar ze accuzuur op voorraad hebben of zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel wat te vinden op haar werk 😉
Ze werkt dacht ik op een labquote:Op maandag 8 februari 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow werkt ze in een autogarage waar ze accuzuur op voorraad hebben of zo?
Zij was bezig met een promotie / opslag.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!Deur van z'n BMW open, benen er uit, dame op de knieën tussen zijn benen naast de auto en zuigen maar!
O jee je zou het maar tegen komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!Deur van z'n BMW open, benen er uit, dame op de knieën tussen zijn benen naast de auto en zuigen maar!
Hey Mrsl 😘quote:
Hi Dotquote:
ÓF het was een hoer; ze was wel erg sletterig gekleed. Aan de andere kant waren wel meer dames daar zo gekleed.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zij was bezig met een promotie / opslag.
MrsL.quote:
FFquote:
ToTquote:
Hey you was der wellllquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |