Waarschijnlijk hier:quote:
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even het volgende kwijt:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werk
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!quote:
Moest ze dat toevallig net op zak hebben!quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelen
De sadist in Dotteke komt naar bovenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja had hem zijn broek moeten laten uittrekken en er een bijtend goedje op moeten druppelen
Daarom vooraf laten betalen ipv achterafquote:Op maandag 8 februari 2021 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog even het volgende kwijt:
Mannen die denken dat je ze even gaat pijpen voor de lol, niets terug verwacht en denken dat je weer verder gaat met je werk
Vast wel wat te vinden op haar werk 😉quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Moest ze dat toevallig net op zak hebben!
Ow werkt ze in een autogarage waar ze accuzuur op voorraad hebben of zo?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel wat te vinden op haar werk 😉
Ze werkt dacht ik op een labquote:Op maandag 8 februari 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow werkt ze in een autogarage waar ze accuzuur op voorraad hebben of zo?
Zij was bezig met een promotie / opslag.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!Deur van z'n BMW open, benen er uit, dame op de knieën tussen zijn benen naast de auto en zuigen maar!
O jee je zou het maar tegen komen.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Och het gebeurt vaak zat. Ik heb bij een grote verzekeringsinstantie gewerkt en zag dat 1 van de topmanagers daar op de parkeerplaats gepijpt werd!Deur van z'n BMW open, benen er uit, dame op de knieën tussen zijn benen naast de auto en zuigen maar!
Hey Mrsl 😘quote:
ÓF het was een hoer; ze was wel erg sletterig gekleed. Aan de andere kant waren wel meer dames daar zo gekleed.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zij was bezig met een promotie / opslag.
MrsL.quote:
Hey you was der wellllquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |