Tinus?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een kloon van Martijn Koops.
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.quote:
Oh, ik meende dat ik dat juist gezegd had, sorry.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dit is wat rutte/ de jonge vanavond zei. Ze zijn nog voorzichtig juist door die mutaties.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Best een goed plan: een spin-off van het Dodetopicspel, gewoon in NWS. Het Bozetopicspel. Daar kunnen dan boos doen over al het nieuws.
Ik ook hoor Fogel. Maar ik ga er van uit dat het omt weet wat ze doen. Rutten en de jingen krijgen advies van deskundige.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:15 schreef Fogel het volgende:
Maar voor mij is het makkelijk praten, want heb er weinig last van. Is alleen kut dat je zowat niet meer kan reizen. Mijn ouders willen hun kleinkinderen ook wel weer eens zien enzo.
Wat een sneeuw he?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.
Die ja.quote:
Het werk vooralsnog niet zo goed.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht snij een ander onderwerp aan.
Metersssss en koudddddquote:
Is dat ons probleem?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en hoe worden de punten toegekend?
Die is te hoog.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het werk vooralsnog niet zo goed.
Pandapuntenscore erbij pakken?
Niet, want nog bozer danquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.quote:
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?quote:
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 puntquote:Op maandag 8 februari 2021 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je geen mensen in de buurt waarmee je tussen 21u-04u30 daar iets aan kan doen? Evt op andere tijden.
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 punt
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor ieder scheldwoord krijg je 1 punt
ver ben je met je winterjasje gekomen vandaag?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.
Ik vrees dat je ingesneeuwd en helemaal alleen de lockdown door moet komen helaas.quote:
Valt mee, 'ingesneeuwd auto' s ' en vooral veel vrolijke mensen nogquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jullie nog veel gevallen Jippie?
Had de kat honger?quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Al kreeg ik een paar weken geleden wel het verzoek om bij iemand onder het bureau te kruipen
Voering zit in elkaar.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
Noe
[..]
ver ben je met je winterjasje gekomen vandaag?
Tsja, dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat valt precies onder vloeken en wat onder scheldwoorden?
En hoeveel krijg je voor vloeken?
Laat ik het zo zeggen dat ik niet zat te springen om een eiwit shake op dat moment.quote:
Ik zie hier in de straat nauwelijks mensen voorbij komen. Bij de bouw wordt ook niet gewerkt vandaag.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Valt mee, 'ingesneeuwd auto' s ' en vooral veel vrolijke mensen nog
Voor herhalingen krijg je geen puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat win ik wel met mijn Haagse achtergrond.
0,0000000000000000000000001quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, hoeveel punten zou je krijgen voor "Godverdomme, wat een kutsneeuw"?
Jij zit duidelijk van A tot en met Z en van Z tot en met A in deze materie.quote:Op maandag 8 februari 2021 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat het AZ-vaccin niet tegen die ZA variant werkt.
quote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dat ik niet zat te springen om een eiwit shake op dat moment.
En voor een permaban krijg je 450 puntenquote:Op maandag 8 februari 2021 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor herhalingen krijg je geen punten
Fijn toch? Wie weet komt die eerdaags toch af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |