Tegenwoordig ook in een flesje:quote:Op maandag 8 februari 2021 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beste zaad zit in de kleinste piemel.
Iets voor Kluun.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook in een flesje:
[ afbeelding ]
Ik bedenk hem hier ook ter plekke.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:32 schreef ToT het volgende:
Ah lekker, er staat een kerncentrale in Duitsland in de fik.
[ afbeelding ]
https://www.nordbayern.de(...)n-flammen-1.10824232
Je moet ergens aan dood gaan 🤷🏼♀️quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
Maar goed, kerncentrale in de hens, ergens midden Duitsland. Beetje jammer?
Zal vast wel loslopen met allerlei beveiligingen, maar anders hebben we wel iets anders om ons druk over te maken dan corona.
En anders krijg je wel wat extra ledematen erbijquote:Op maandag 8 februari 2021 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet ergens aan dood gaan 🤷🏼♀️
Maar nu nog niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet ergens aan dood gaan 🤷🏼♀️
Het is een energiecentrale volgens mij, geen kerncentrale.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
Zal vast wel loslopen met allerlei beveiligingen, maar anders hebben we wel iets anders om ons druk over te maken dan corona.
Kerncentrales staan meestal aan de grens.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef Haags het volgende:
Kr
[..]
Het is een energiecentrale volgens mij, geen kerncentrale.
Een extra tiet en clitoris graagquote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders krijg je wel wat extra ledematen erbij
Lekker dan.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
Kernenergie is ook energie!quote:Op maandag 8 februari 2021 21:40 schreef Haags het volgende:
Kr
[..]
Het is een energiecentrale volgens mij, geen kerncentrale.
Wat ga je daar mee doen dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een extra tiet en clitoris graag
Klopt. Zal wel loslopen allemaal.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Kernenergie is ook energie!
Maar idd, ik lees net ook dat iemand zegt dat het geen kerncentrale is.
Ik las iets over een oliebrand in die toren?
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het geen oud nieuws, laatst hetzelfde bericht en het bleek een brand in een bijgebouw te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Kernenergie is ook energie!
Maar idd, ik lees net ook dat iemand zegt dat het geen kerncentrale is.
Ik las iets over een oliebrand in die toren?
quote:Op maandag 8 februari 2021 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze zocht ik eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |