iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo. Ik heb het zo zwaar met de lockdown. Ik moest wel kapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Echt he die kudt DJMOmet der kudtkaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij hebt de minste last van de lockdowm dan wie dan ook Je kan gewoon je gang gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik heb het zo zwaar met de lockdown. Ik moest wel kapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maakte maar een geintjuhquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt de minste last van de lockdowm dan wie dan ook Je kan gewoon je gang gaanik kan idd gewoon m'n ding blijven doen godzijdank. Anders zou ik serieus knettergek worden.
Tijd zal ik ook wel nodig hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt tijd zat nu om te bouwen, straks als je werk weer een heel stuk minder tijd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gelukkig niet, ik heb genoeg wintervetjes opgedaan afgelopen zomerquote:Op maandag 8 februari 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
IK heb lief konijntjuh gemist vandaag @:DerRabbit je bent toch niet bevroren ???
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Meer psychische hulp nodig, dit is echt niet normaalquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef ToT het volgende:
Maar der Mario heeft idd wel een temperamentje!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu snap ik waarom het kapen zo makkelijk ging, jij doet nooit moeite om snel te openen hahaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Echt he die kudt DJMOmet der kudtkaap
Nou dat ben ik ondertussen wel aan het worden hierquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintjuhik kan idd gewoon m'n ding blijven doen godzijdank. Anders zou ik serieus knettergek worden.
SneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jemig SBEquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd zal ik ook wel nodig hebben.
[ afbeelding ]
Dat krijg je van je gekaapquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef DJMO het volgende:
@:SuperwormJim
kun je even een spatie in de TT frotten tussen het topicnummer en de titel?
Wie komt even koffie brengen?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hey lief konijntjuhquote:Op maandag 8 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb genoeg wintervetjes opgedaan afgelopen zomerhad je al gemist vanmorgen
Heb je geen vrouwmensch daarvoor aangenomen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Het zijn ook niet de kleinste dozen. Ik heb alleen ook weer lijm en verf nodig.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Tsja, mijn baas had me nodig vanmorgenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntjuhhad je al gemist vanmorgen
Die is net naar der werk gegaan...quote:Op maandag 8 februari 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwmensch daarvoor aangenomen?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben ik ondertussen wel aan het worden hierCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zit dat er niet bij in die dozen dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het zijn ook niet de kleinste dozen. Ik heb alleen ook weer lijm en verf nodig.
Ze heeft een bijbaan naast jouw voorzien van alles wat een man nodig heeftquote:![]()
Hoe durft diequote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, mijn baas had me nodig vanmorgen
Avondklok en winkels dicht geen moeite meequote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.
Maar kinderen en kleinkinderen niet zien. Heel erg het contact met mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!quote:![]()
Koud hoor, op het museumplein.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O nee he de streamers van BB zijn weer massaal aan het klagen geweest.en als je zit waarvoor ik lig in eeen deuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik doen als ik jou was,quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit dat er niet bij in die dozen dan?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Avondklok en winkels dicht geen moeite mee
Maar kinderen en kleinkinderen niet zien. Heel erg het contact met mensenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dit kan je overal doenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Sportschool dicht boeit me ook niet
Uw ADH vitamine Worst
Dure hobby dusquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plastic crack noemen ze het somsquote:
I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1373 / +138 / +153 / 2185 / 2790
2. Mrsloveable / 494 / +25 / +23 / 1151 / 1505
3. Superbadeendje / 387 / +33 / +28 / 702 / 1007
4. FreshFruit / 342 / +87 / +210 / 465 / 601
5. Homijn / 335 / +68 / +1 / 345 / 456
6. mario390 / 300 / +24 / +14 / 393 / 625
7. DerRabbit / 271 / +19 / +0 / 438 / 585
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 321 / 469
9. ToT / 220 / +40 / +6 / 630 / 769
10. chufi / 213 / +11 / +22 / 160 / 262
11. Fogel / 174 / +3 / +3 / 214 / 290
12. PlymouthFury / 151 / +2 / +9 / 189 / 234
13. hemarookworst / 121 / +14 / +10 / 356 / 441
14. ChocoFan / 114 / +11 / +0 / 93 / 124
15. Straatverlichting / 95 / +24 / +1 / 150 / 218
16. mazaru / 94 / +16 / +3 / 297 / 337
17. DJMO / 88 / +15 / +6 / 230 / 314
18. gebrokenglas / 88 / +0 / +12 / 291 / 348
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 73 / +6 / +16 / 209 / 275SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het meeste heb ik op mp gevonden. Daar kan je voor een leuk prijsje wel wat vinden.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gelukkig wonen ze dus dichtbij genoeg dat ze echt langs kunnen komen. Maar het is absoluut knudde zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1373 / +138 / +153 / 2185 / 2790
2. Mrsloveable / 494 / +25 / +23 / 1151 / 1505
3. Superbadeendje / 387 / +33 / +28 / 702 / 1007
4. FreshFruit / 342 / +87 / +210 / 465 / 601
5. Homijn / 335 / +68 / +1 / 345 / 456
6. mario390 / 300 / +24 / +14 / 393 / 625
7. DerRabbit / 271 / +19 / +0 / 438 / 585
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 321 / 469
9. ToT / 220 / +40 / +6 / 630 / 769
10. chufi / 213 / +11 / +22 / 160 / 262
11. Fogel / 174 / +3 / +3 / 214 / 290
12. PlymouthFury / 151 / +2 / +9 / 189 / 234
13. hemarookworst / 121 / +14 / +10 / 356 / 441
14. ChocoFan / 114 / +11 / +0 / 93 / 124
15. Straatverlichting / 95 / +24 / +1 / 150 / 218
16. mazaru / 94 / +16 / +3 / 297 / 337
17. DJMO / 88 / +15 / +6 / 230 / 314
18. gebrokenglas / 88 / +0 / +12 / 291 / 348
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 73 / +6 / +16 / 209 / 275Kieks aan @inieminimuis ook binnen in de top 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat wordt weer witte poeders verhandelenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef mario390 het volgende:
8.2 de lockdown is over
handel opent weer
maar Gastronomie blijft gesloten
Uw ADH vitamine Worst
Hier zijn we nog niet van de lockdown af.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:30 schreef mario390 het volgende:
8.2 de lockdown is over
handel opent weer
maar Gastronomie blijft gesloten
En vandaag of morgen horen we of de avondklok verlengd gaat worden.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja 1. Maar die was 10 jaar lang hier 4 dagen in de week en vaak in de weekendequote:Op maandag 8 februari 2021 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig wonen ze dus dichtbij genoeg dat ze echt langs kunnen komen. Maar het is absoluut knudde zo.
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
En zo in een keer naar 0Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die is verlengd t/m 2 maart gappiequote:Op maandag 8 februari 2021 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou de lockdown a.s woensdag ook aflopen?Uw ADH vitamine Worst
@mario390
Wat voor gezichtsmasker moeten jullie dragen dan?
Zo moeten Oostenrijkers die naar de kapper gaan een negatief testresultaat overleggen dat niet ouder mag zijn dan 48 uur. Klanten die winkels bezoeken, moeten - anders dan slechts een mondkapje - complete gezichtsmaskers dragen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FFP 2 maar te huis nietquote:Op maandag 8 februari 2021 14:36 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390
Zo moeten Oostenrijkers die naar de kapper gaan een negatief testresultaat overleggen dat niet ouder mag zijn dan 48 uur. Klanten die winkels bezoeken, moeten - anders dan slechts een mondkapje - complete gezichtsmaskers dragen.![]()
Dat is een mondkapje, ze hebben het over een totaal gezichtmaskerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vaccineer die mannen met obesitas eens (of laat ze doodgaan) dan kan de rest van de wereld ook weer normaal doorgaan.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou blij zijn als die ellende achter de rug is.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Het wordt steeds gekker met die coronaActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
We gaan ons steeds meer afschermen van bacillen dat we straks andere problemen hebben. Maar dat vergeten we maar even.Trotste mama van Ambar
Het zijn niet alleen die mannen hequote:Op maandag 8 februari 2021 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Vaccineer die mannen met obesitas eens (of laat ze doodgaan) dan kan de rest van de wereld ook weer normaal doorgaan.
Er liggen momenteel meer jongeren op hun buik, waaronder ook zwanger vrouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen wel.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn als die ellende achter de rug is.
Ik denk dat die rellen steeds extremer worden als de regels steeds debieler gaan worden hier.![]()
Ik had begrepen dat het merendeel mannen met overgewicht was.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen die mannen he
Er liggen momenteel meer jongeren op hun buik, waaronder ook zwanger vrouwenTrotste mama van Ambar
Is echt niet alleen hier, in andere landen is het nog erger geweest met de maatregelenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen wel.
Ik denk dat die rellen steeds extremer worden als de regels steeds debieler gaan worden hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Veel mensen wel misschien, ik absoluut niet. Ik weiger ook al vrijwel vanaf het begin categorisch m'n handen te desinfecteren. Dat doe ik alleen als ik in een trein naar een plee ben geweestquote:Op maandag 8 februari 2021 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan ons steeds meer afschermen van bacillen dat we straks andere problemen hebben. Maar dat vergeten we maar even.handen wassen na het toilet doe ik ook gewoon netjes, voor de rest houd ik me aan de afstandsregels en mondkapjesplicht, maar ik weiger ten enemale ziek te worden doordat ik té schoon op mezelf ben
Klopt, maar daar wonen we niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is echt niet alleen hier, in andere landen is het nog erger geweest met de maatregelen
In Saudi-Arabië kreeg je al massale rellen na een lockdown van een week of zo.![]()
Ja, maar niet alleen die. Laatste was er een ziekenhuis die vertelde dat er momenteel veel jongeren in het ziekenhuis op de buik liggen, dat was zo week of 3 /4 geledenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het merendeel mannen met overgewicht was.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit liever een week langer in lockdown dan een week te snel er uit en dan mijn vader of een van mijn kinderen/kleinkinderen besmet wordt.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar daar wonen we niet.
In Saudi-Arabië kreeg je al massale rellen na een lockdown van een week of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet alleen i know. Het gaat vooral over wie het meeste de IC bezetten zodat we weer wat losser kunnen gaan zodat de IC meer ademruimte heeft.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar niet alleen die. Laatste was er een ziekenhuis die vertelde dat er momenteel veel jongeren in het ziekenhuis op de buik liggen, dat was zo week of 3 /4 geledenTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:36 schreef Dotteke het volgende:
@:Mario390
Zo moeten Oostenrijkers die naar de kapper gaan een negatief testresultaat overleggen dat niet ouder mag zijn dan 48 uur. Klanten die winkels bezoeken, moeten - anders dan slechts een mondkapje - complete gezichtsmaskers dragen.
Uw ADH vitamine Worst
Ik zie liever verstandige, lokale regels. Geen landelijke symboolpolitiek.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit liever een week langer in lockdown dan een week te snel er uit en dan mijn vader of een van mijn kinderen/kleinkinderen besmet wordt.![]()
Dat roep ik al langerquote:Op maandag 8 februari 2021 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie liever verstandige, lokale regels. Geen landelijke symboolpolitiek.
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn face shields, die mogen niet. Alleen als extra bij een mondkapjequote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef ToT het volgende:
Zal wel zoiets worden voor bij de kapper!
[ afbeelding ]
Ga je heel leuke kapsels van krijgen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat laatste alleen voor niet-essentieel verkeer. Mensen moeten wel gewoon naar het werk kunnen blijven gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roep ik al langer
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijven![]()
Ah.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn face shields, die mogen niet. Alleen als extra bij een mondkapje![]()
![]()
ZOveel mogelijk thuis werken en dan wat niet kan naar het werkquote:Op maandag 8 februari 2021 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat laatste alleen voor niet-essentieel verkeer. Mensen moeten wel gewoon naar het werk kunnen blijven gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.![]()
Iedereen in zijn eigen gemeente blijven? Dan kunnen sommige mensen niet werken, niet naar het ziekenhuis, niet recreëren etc.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat roep ik al langer
Maar dan wel per gemeente en dat dan iedereen in zijn eigen gemeente moet blijven
Of een heel eind naar de supermarkt omdat ze net aan de rand wonen.Trotste mama van Ambar
Ik zou m'n kinderen ook niet meer op kunnen zoekenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen in zijn eigen gemeente blijven? Dan kunnen sommige mensen niet werken, niet naar het ziekenhuis, niet recreëren etc.
Of een heel eind naar de supermarkt omdat ze net aan de rand wonen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt. Wat als effect kan hebben dat als corona voorbij is iedereen extra hard geraakt wordt omdat je lichaam moet blijven trainen om ziektekiemen buiten de deur te houden.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef ToT het volgende:
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.
Nog maar te zwijgen voor al die kinderen die geen bacillen binnen krijgen door al die hygiëne en de invloed daarvan op hun immuunsysteem.Trotste mama van Ambar
Een absolute lockdown (dus ook niet recreëren en geen bezoekjes) van 3 weken zou enorm effectief kunnen zijn, maar vorig jaar werd ook al geroepen dat de corona-regels maar een paar weekjes van kracht zouden zijn, dus lijkt me dat absoluut geen goed idee.![]()
![]()
Dat krijg je ervan als niemand meer in tochtige steegjes staat te tongen met gewillige meisjesquote:Op maandag 8 februari 2021 14:52 schreef ToT het volgende:
Anyway, wat betreft je helemaal afschermen voor ziektekiemen enzo; m'n keel was gisteren aardig verrot na het sneeuwscheppen, maar ik ben verder niet verkouden geworden. Volgens mij heb je dit jaar historisch weinig verkoudheidjes en griepjes door de corona-regels.
De scholen gaan weer open, dus die snotteren elkaar zo wel weer flink onder.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Wat als effect kan hebben dat als corona voorbij is iedereen extra hard geraakt wordt omdat je lichaam moet blijven trainen om ziektekiemen buiten de deur te houden.
Nog maar te zwijgen voor al die kinderen die geen bacillen binnen krijgen door al die hygiëne en de invloed daarvan op hun immuunsysteem.
Mini-ToT is op de opvang ook verkouden geworden, en wij weer door hem. (Geen corona.)![]()
Corona belemmert de seksualiteit van jongerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als niemand meer in tochtige steegjes staat te tongen met gewillige meisjes![]()
Niet alleen van de jongerenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona belemmert de seksualiteit van jongeren
Ook al zo onzin, we hadden het er er vanmorgen hier al over.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Corona belemmert de seksualiteit van jongerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het lijkt er op dat alleen de jongeren moeten lijden onder corona, ik word er niet goed vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen konijn spelen met mevr konijn?quote:I'm surrounded by morons!
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoordquote:Op maandag 8 februari 2021 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al zo onzin, we hadden het er er vanmorgen hier al over.
Het is echt waar dat single mensen weinig meer doen met lust en liefde.Trotste mama van Ambar
Door de maatregelen alleen nog maar met mevr konijnquote:
Ja op anderhalve meter afstand kun je idd geen gewillige hertjes aan de paal rijgen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoord![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door de maatregelen alleen nog maar met mevr konijn
Sowieso was dat al wel een ding wat de laatste jaren sterk aan het verminderen was, met Netflix en Xboxen enzo als alternatieven. (Is serieus in het nieuws geweest.)quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is echt waar dat single mensen weinig meer doen met lust en liefde.![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door de maatregelen alleen nog maar met mevr konijn![]()
![]()
![]()
Netflix & chillI'm surrounded by morons!
quote:
Vroeger zou dat chillen een heel andere betekenis hebben gehad, of in ieder geval dat het naar iets zou gaan leiden.![]()
Tv kijken en vrijen in de reclamepauze?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger zou dat chillen een heel andere betekenis hebben gehad, of in ieder geval dat het naar iets zou gaan leiden.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tv kijken en vrijen in de reclamepauze?We wippen niet allemaal zo snel als konijntjes he!
![]()
![]()
Naar de kroeg gaan en de liefde van je leven tegen komen zit er niet in.
Tinder is Tinder![]()
Alle andere dating apps zijn ook in te huilen.
Men wordt toch voorzichtiger en betreft daten kom je niet verder dan wandelen ergens of er gelijk maar bovenop te duiken met alle gevolgen van dien.
Ik heb een relatie vinden uit het raam gegooid.Trotste mama van Ambar
TTssss nou er zijn tijden geweest dat men pas seks had als men ging trouwen en sommige er van leven nogquote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker geen onzin, dat is een zeer pijnlijk onderwerp op meerdere uni's heb ik gehoordDus je gaat er niet dood aan hoor.
Laat ik nou juist door het wandelen gelukkig zijn gewordenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar de kroeg gaan en de liefde van je leven tegen komen zit er niet in.
Tinder is Tinder![]()
Alle andere dating apps zijn ook in te huilen.
Men wordt toch voorzichtiger en betreft daten kom je niet verder dan wandelen ergens of er gelijk maar bovenop te duiken met alle gevolgen van dien.
Ik heb een relatie vinden uit het raam gegooid.![]()
Mijn eigen zak knabbels had ik ook al voor corona. Kabbels, drank en drugs deel ik niet met anderequote:Op maandag 8 februari 2021 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Met ieder z'n eigen zak knabbels. (Is 1 van de anti-corona regels van de overheid.)
Ik zeg niet dat ik niet gelukkig ben en dat ik zonder relatie niet gelukkig zou zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat ik nou juist door het wandelen gelukkig zijn geworden![]()
En niet iedereen heeft de tijd om eindeloos te gaan wandelen.Trotste mama van Ambar
Nou ja, ik wandel ook niet eindeloos hoor. Maar het is wel dankzij m'n (sponsor)wandelingen dat ik uiteindelijk toch de liefde gevonden heb.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet gelukkig ben en dat ik zonder relatie niet gelukkig zou zijn.
En niet iedereen heeft de tijd om eindeloos te gaan wandelen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Het een sluit het ander toch niet uit. Het mag toch best benoemd worden dat dit voor een jongere echt een kuttijd is. Dat wil nog niet zeggen dat het voor de anderen niet kut is.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat alleen de jongeren moeten lijden onder corona, ik word er niet goed van![]()
hmmm. knabbels.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn eigen zak knabbels had ik ook al voor corona. Kabbels, drank en drugs deel ik niet met andere
* DJMO zak nibbit's opentrektIk heb er één en ik ben er trots op
En hoe jonger je bent hoe langer een jaar lijkt te duren. En we zitten er nu alweer bijna een jaar in de ellende.
Enig idee hoeveel je mensen had kunnen neuken in een jaar?
Trotste mama van Ambar
Het wordt een beetje te vaak genoemd naar mijn idee.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:11 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit. Het mag toch best benoemd worden dat dit voor een jongere echt een kuttijd is. Dat wil nog niet zeggen dat het voor de anderen niet kut is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En hoe jonger je bent hoe langer een jaar lijkt te duren. En we zitten er nu alweer bijna een jaar in de ellende.
Enig idee hoeveel je mensen had kunnen neuken in een jaar?![]()
![]()
![]()
De jongeren hebben nog wel langer hun gang kunnen gaan dan de ouderen.
Iedereen zit in de ellende, voor iedereen groep en leeftijd is er wel iets
Kijk naar de ondernemers die hun bedrijf kapot zien gaan bvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn kat is echt gestoord. Dat beest vreet gewoon nibbit's![]()
Als ik niet naar werk had gemogen, maar bijvoorbeeld een baan had gehad waar ik alleen thuis had mogen werken dan ben ik bang dat ik zwaar depri was geweest en mss er al een einde aan had gemaakt.
Door lekker naar werk te mogen en toch wel even een paar uur doen alsof het allemaal normaal is, blijkt toch wel belangrijk te zijn voor me.
Kan mij ontzettend goed indenken hoe het voor jongeren, studenten en singles een moeilijke tijd is.Trotste mama van Ambar
Mja ik vind ook dat het te vaak genoemd wordt, maar deze generatie is opgegroeid met veel bij elkaar over de vloer te komen, naar festivals te gaan, lekker samen gamen en later samen zuipen enz.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt een beetje te vaak genoemd naar mijn idee.
Dat valt ineens allemaal weg.
Cru gezegd; ze zijn enorm "verwend" en komen nu zonder te zitten. Nu is het in je eentje Netflixen en chillen, in je eentje Xboxen enz.![]()
Hoe lang blijven jullie de maatregelen nog slikken zoals ze nu zijn? En dan bedoel ik bijv zo'n flutmaatregel zoals zo'n totaal overbodige avondklok etc?
Dit houden jullie nog met gemak een jaar vol allemaal?
Je hoeft hier geen wappie meer voor te zijn om te zien dat het compleet van de pot gerukt is wat we nu aan het doen zijn.Zonder wrijving geen glans![]()
Jongeren worden ook continu als zondebok aangewezen voor het niet nastreven van regels. Mogen ze dan ook als meeste lijden?Trotste mama van Ambar
Over wandelen gesproken, de vierdaagse gaat ook dit jaar niet door.I'm surrounded by morons!
Zolang ik kan blijven wandelen houd ik het wel voor hoor.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Haags het volgende:
Hoe lang blijven jullie de maatregelen nog slikken zoals ze nu zijn? En dan bedoel ik bijv zo'n flutmaatregel zoals zo'n totaal overbodige avondklok etc?
Je hoeft hier geen wappie meer voor te zijn om te zien dat het compleet van de pot gerukt is wat we nu aan het doen zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
We lijden allemaalquote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongeren worden ook continu als zondebok aangewezen voor het niet nastreven van regels. Mogen ze dan ook als meeste lijden?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oud Nieuws:quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Fogel het volgende:
Over wandelen gesproken, de vierdaagse gaat ook dit jaar niet door.
Nijmeegse Vierdaagse 2021 afgelastIk heb er één en ik ben er trots op
Is dat al zeker, is nog een eind weg?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:18 schreef Fogel het volgende:
Over wandelen gesproken, de vierdaagse gaat ook dit jaar niet door.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is jammer dat is het tweede jaar al of niet?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oud Nieuws:
Nijmeegse Vierdaagse 2021 afgelastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie m'n post boven je.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat al zeker, is nog een eind weg?Ik heb er één en ik ben er trots op
Jep.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer dat is het tweede jaar al of niet?Ik heb er één en ik ben er trots op
Gezienquote:
Avondklok vind ik al ruk maar het zijt zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Haags het volgende:
Je hoeft hier geen wappie meer voor te zijn om te zien dat het compleet van de pot gerukt is wat we nu aan het doen zijn.
Ik denk dat de grens toch wel leg bij belachelijke persoonlijke hygiëne maatregelen zoals dubbele maskers dragen of speciale maskers of maskers al moeten dragen zodra je buiten bent.
Totale lockdown zou ik ook niet zo snel accepteren.Trotste mama van Ambar
Ik blijf iig verzekerd van deelname:quote:Deelnemers die in 2020 stonden ingeschreven en hebben betaald, blijven in ieder geval verzekerd van deelname bij de eerstvolgende editie van de Vierdaagse.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dubbele maskers wordt juist afgeraden.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Avondklok vind ik al ruk maar het zijt zo.
Ik denk dat de grens toch wel leg bij belachelijke persoonlijke hygiëne maatregelen zoals dubbele maskers dragen of speciale maskers of maskers al moeten dragen zodra je buiten bent.
Totale lockdown zou ik ook niet zo snel accepteren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DAT WEET IK DOT!quote:
Maar snap je bijvoorbeeld ook dat het voor jongeren allemaal moeilijk behapbaar en verwerkbaar is?Trotste mama van Ambar
Dan wordt 2022. Of misschien als het virus toch sneller weg is dan gedacht misschien toch dit jaar ? Wanneer was het ook altijd in welke maand?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We lijden helemaal niet allemaal, als ik naar dit topic kijk krijg ik niet de indruk dat er heel veel geleden wordt.Zonder wrijving geen glans![]()
In usa doen ze bijna niets anders nuquote:Op maandag 8 februari 2021 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dubbele maskers wordt juist afgeraden.Trotste mama van Ambar
standaard derde week van juli.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt 2022. Of misschien als het virus toch sneller weg is dan gedacht misschien toch dit jaar ? Wanneer was het ook altijd in welke maand?
En dit jaar gaat hem echt niet meer worden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lijden is leven!quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
We lijden helemaal niet allemaal, als ik naar dit topic kijk krijg ik niet de indruk dat er heel veel geleden wordt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik lijd niet heel erg neequote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
We lijden helemaal niet allemaal, als ik naar dit topic kijk krijg ik niet de indruk dat er heel veel geleden wordt.
Trotste mama van Ambar
Maar de één wat erger dan de ander, voor vrijgezelle mensen is het een eenzaam leven nu, met max 1 persoon mogen ontvangen en ook nog eens een avondklok. Studenten hadden zich ook heel wat anders voorgesteld bij het studentenleven.quote:
Bij hen vergeleken vind ik het lijden van mezelf wel meevallen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Het is voor iedereen moeilijk behapbaar. Iedereen op zijn eigen manier. OOk voor jongeren ook voor tieners, twintigers, dertigers, veertigers, vijftigers, zestigers, zeventigers 80tigers 90ters en 100 jarigequote:Op maandag 8 februari 2021 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
DAT WEET IK DOT!
Maar snap je bijvoorbeeld ook dat het voor jongeren allemaal moeilijk behapbaar en verwerkbaar is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gister een trip naar Bergen geannuleerd, dat is zo ongeveer het nieuwe Covid-Mordor hier. Het is geen noodzakelijke reis, want 3 vluchten pakken om ergens anders bier te gaan drinken en goed te eten is just for fun.
Maar lol is wél iets wat je nodig hebt om de sleur te doorbreken. Ben nu een beetje aan het kijken naar alternatieven voor dit weekend.I'm surrounded by morons!
Ik merk persoonlijk niet heel veel van de maatregelen, alleen de oproep om niet met de trein te reizen, negeer ik. De rest houd ik me gewoon aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
We lijden helemaal niet allemaal, als ik naar dit topic kijk krijg ik niet de indruk dat er heel veel geleden wordt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben ook bang voor niet maar hoop houden kan geen kwaadquote:Op maandag 8 februari 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
standaard derde week van juli.
En dit jaar gaat hem echt niet meer worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Drie vluchten om uit eten te gaan, decadentquote:Op maandag 8 februari 2021 15:24 schreef Fogel het volgende:
Ik heb gister een trip naar Bergen geannuleerd, dat is zo ongeveer het nieuwe Covid-Mordor hier. Het is geen noodzakelijke reis, want 3 vluchten pakken om ergens anders bier te gaan drinken en goed te eten is just for fun.
Maar lol is wél iets wat je nodig hebt om de sleur te doorbreken. Ben nu een beetje aan het kijken naar alternatieven voor dit weekend.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik raad aftrekken aan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:24 schreef Fogel het volgende:
Maar lol is wél iets wat je nodig hebt om de sleur te doorbreken. Ben nu een beetje aan het kijken naar alternatieven voor dit weekend.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2021 15:26:54 ]![]()
Ach drie vluchten is niets. Ik pak dagelijks mijn privé jet om even een borreltje in Monaco te doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie vluchten om uit eten te gaan, decadentOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Meer dan de helft van Nederland werkt verplicht thuis om maar niet te reizen, maar jij mag die die oproep gewoon negeren van jezelf.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik merk persoonlijk niet heel veel van de maatregelen, alleen de oproep om niet met de trein te reizen, negeer ik. De rest houd ik me gewoon aan.Ik kan me daar echt groen en geel aan ergeren. Wanneer je naar je kinderen reist vind ik het een ander verhaal. Maar zo kan iedereen wel z'n eigen regels maken.
![]()
![]()
Wanneer mag ik een keer mee?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach drie vluchten is niets. Ik pak dagelijks mijn privé jet om even een borreltje in Monaco te doen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Die avondklok boeit me eigenlijk niet eens zo vergeleken met de andere maatregelenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:17 schreef Haags het volgende:
Je hoeft hier geen wappie meer voor te zijn om te zien dat het compleet van de pot gerukt is wat we nu aan het doen zijn.Uw ADH vitamine Worst
Hey Deisyyquote:Op maandag 8 februari 2021 15:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de één wat erger dan de ander, voor vrijgezelle mensen is het een eenzaam leven nu, met max 1 persoon mogen ontvangen en ook nog eens een avondklok. Studenten hadden zich ook heel wat anders voorgesteld bij het studentenleven.
Bij hen vergeleken vind ik het lijden van mezelf wel meevallen.
Dan zijde gij een gelukkig mens.
Ik mis een heleboel vooral het contact met mensen, mijn vrijwilligers werk, dat ik ben gaan doen om het huis uit te kunnen. De kinderen niet zien de kleinkinderen niet zien.
Het zal anders zijn als je getrouwd bent, werk hebt en misschien nog kinderen in huis
Maar ook dan zal je een hoop missen als je een sociaal leven had
Ik denk dat er in alle leeftijdsgroepen wel mensen zijn die het niet erg vind en die het wel erg vinden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Avondklok tot maart. Daar gaat de eventuele gezelligheid.Trotste mama van Ambar
Hoe streng is het bij jullie momenteel?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:24 schreef Fogel het volgende:
Maar lol is wél iets wat je nodig hebt om de sleur te doorbreken. Ben nu een beetje aan het kijken naar alternatieven voor dit weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe laat wil je opgehaald worden?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
trekFogelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het waren er eigenlijk maar twee (een heen, een terug) maar wegens covid was die ene omgeboekt naar een overstap in Stavanger.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie vluchten om uit eten te gaan, decadent
Decedent valt mee, want dit was ook met twee nachten hotel erbij.
Maar OK, naar Oslo vliegen voor een diner en meteen daarna weer naar huis vliegen hen ik wel gedaan. Een lunch in Frankfurt ook![]()
Soms vinden mensen het heel belangrijk dat ik ergens bij ben en dan is dat noodzakelijk.
Aankomend weekend is verre van dat.I'm surrounded by morons!
De eerste zaterdag dat die belachelijke avondklok in ging heb ik hem ook genegeerd met vrienden. Krijg ik nu de doodstraf?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Meer dan de helft van Nederland werkt verplicht thuis om maar niet te reizen, maar jij mag die die oproep gewoon negeren van jezelf.Ik kan me daar echt groen en geel aan ergeren. Wanneer je naar je kinderen reist vind ik het een ander verhaal. Maar zo kan iedereen wel z'n eigen regels maken.
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik wil je het hele verhaal wel uit de doeken doen, maar dan stuur ik je wel een PM ipv het hier neer te zetten want dat hoeft niet algemeen bekend te worden.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Meer dan de helft van Nederland werkt verplicht thuis om maar niet te reizen, maar jij mag die die oproep gewoon negeren van jezelf.Ik kan me daar echt groen en geel aan ergeren. Wanneer je naar je kinderen reist vind ik het een ander verhaal. Maar zo kan iedereen wel z'n eigen regels maken.
Loser.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef Haags het volgende:
[..]
De eerste zaterdag dat die belachelijke avondklok in ging heb ik hem ook genegeerd met vrienden. Krijg ik nu de doodstraf?![]()
Hoi Dot!quote:Op maandag 8 februari 2021 15:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy
Dan zijde gij een gelukkig mens.
Ik mis een heleboel vooral het contact met mensen, mijn vrijwilligers werk, dat ik ben gaan doen om het huis uit te kunnen. De kinderen niet zien de kleinkinderen niet zien.
Het zal anders zijn als je getrouwd bent, werk hebt en misschien nog kinderen in huis
Maar ook dan zal je een hoop missen als je een sociaal leven had
Ik denk dat er in alle leeftijdsgroepen wel mensen zijn die het niet erg vind en die het wel erg vinden.![]()
Daarom denk ik ook dat de één meer lijdt dan de ander en dat het voor mezelf wel mee valt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
In Mordor is het zowat lockdown nu, omgeving Oslo ook vanalles qua maatregelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe streng is het bij jullie momenteel?
In en rond Trondheim alleen mondkapkjesplicht eigenlijk, oh en horeca mag uitsluitend alcohol serveren bij een maaltijd, niet los daarvan. Dat was het wel zo’n beetje.I'm surrounded by morons!
Uurtje of 6, kunnen we meteen een hapje doen in Monaco.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe laat wil je opgehaald worden?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik heb de regel met max zoveel mensen in huis ook overtreden. En de 1,5m regel overtreedt ik altijd.Trotste mama van Ambar
Om een hapje te eten moet je niet in Monaco zijnquote:Op maandag 8 februari 2021 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uurtje of 6, kunnen we meteen een hapje doen in Monaco.![]()
Daarvoor moet je in LA zijn.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zo kom je nog eens ergens, tenzij je vluchten worden geannuleerd.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het waren er eigenlijk maar twee (een heen, een terug) maar wegens covid was die ene omgeboekt naar een overstap in Stavanger.
Decedent valt mee, want dit was ook met twee nachten hotel erbij.
Maar OK, naar Oslo vliegen voor een diner en meteen daarna weer naar huis vliegen hen ik wel gedaan. Een lunch in Frankfurt ook![]()
Soms vinden mensen het heel belangrijk dat ik ergens bij ben en dan is dat noodzakelijk.
Aankomend weekend is verre van dat.
En uit etenDat zou ik ontzettend graag weer willen. Dat is mijn lijden
Het is ook moeilijk voor een ander in te vullen. Ik ben niet voor niets vrijwilligerswerk met mijn krakemikkig lijf gaan doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi Dot!![]()
Daarom denk ik ook dat de één meer lijdt dan de ander en dat het voor mezelf wel mee valt.
en
Mijn gezondheid gaat ook achteruit omdat ik niet naar de longtraining kan en minder therapie heb als voor corona
En zo zijn er zoveel gevallen allemaal verschillend.
Ik trek het ook wel hoor, maar af en toe denk ik ook van ppfff nu is het wel genoeg.
We zitten er nu eenmaal met zijn alle in heel de wereld. En er zijn vast veel meer schrijnende gevallen dan wij kunnen bedenken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de regel met max zoveel mensen in huis ook overtreden. En de 1,5m regel overtreedt ik altijd.![]()
![]()
Of je het er mee eens bent of niet, als iedereen maar zijn eigen regels gaat bepalen zitten we voorlopig nog wel aan maatregelen vast.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef Haags het volgende:
[..]
De eerste zaterdag dat die belachelijke avondklok in ging heb ik hem ook genegeerd met vrienden. Krijg ik nu de doodstraf?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dan kan je in ieder geval nog wat. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
In Mordor is het zowat lockdown nu, omgeving Oslo ook vanalles qua maatregelen.
In en rond Trondheim alleen mondkapkjesplicht eigenlijk, oh en horeca mag uitsluitend alcohol serveren bij een maaltijd, niet los daarvan. Dat was het wel zo’n beetje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook goedquote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om een hapje te eten moet je niet in Monaco zijn![]()
Daarvoor moet je in LA zijn.
Ja lekker, Maar toch zal ik niet als eerste op de stoep staan denk ikquote:Op maandag 8 februari 2021 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo kom je nog eens ergens, tenzij je vluchten worden geannuleerd.
En uit etenDat zou ik ontzettend graag weer willen. Dat is mijn lijden
Dat zitten we toch wel. Het maakt geen reet meer uit.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je het er mee eens bent of niet, als iedereen maar zijn eigen regels gaat bepalen zitten we voorlopig nog wel aan maatregelen vast.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik wel hoor, afstand houden, desnoods met een mondkapje van en naar tafelquote:Op maandag 8 februari 2021 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker, Maar toch zal ik niet als eerste op de stoep staan denk ik
Juist door de mensen die zich niet aan de regels houden zitten we nog langer in deze ellendequote:Op maandag 8 februari 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je het er mee eens bent of niet, als iedereen maar zijn eigen regels gaat bepalen zitten we voorlopig nog wel aan maatregelen vast.
Dat ze er maar trots op mogen wezen.
Van die ME die bij de rellen waren zijn er ook veel besmet inclusief familileden
Dat die wappies daar nu trots op mogen zijn, misschien hebben ze de dood van iemand wel op hun geweten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben benieuwd hoeveel het er gaan redden Deisyy hoor her en der al dat mensen d ezaak willen verkopen. Maar ja wi e gaat er nu een zaak kopenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel hoor, afstand houden, desnoods met een mondkapje van en naar tafelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zelfs het weer kent liefdequote:Op maandag 8 februari 2021 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Lijkt wel een beetje op een hartje
[ afbeelding ]
Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw verhaal in een pm. Je verkondigt steeds dat je de regels van het reizen met de trein aan je laars lapt. Houd het dan gewoon voor je. Je weet dat mensen zich daaraan storen.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil je het hele verhaal wel uit de doeken doen, maar dan stuur ik je wel een PM ipv het hier neer te zetten want dat hoeft niet algemeen bekend te worden.
Ik heb collega's die al een heel jaar thuiszitten te werken en ook snakken naar contact enzovoorts, maar ook niet mogen reizen, omdat het nu eenmaal niet kan en mag.![]()
Het is zo'n onzekere tijd, ik ben ook benieuwd naar de puinhopen die overblijvenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel het er gaan redden Deisyy hoor her en der al dat mensen d ezaak willen verkopen. Maar ja wi e gaat er nu een zaak kopen
Als het nou eens het hele jaar door 20 tot 25 graden met een lekker zonnetje zou zijn zou ik met het weer trouwenquote:
Laten we het wel actueel houden en het over sneeuw hebben.Trotste mama van Ambar
Dan pleur je hem maar weg, ik heb 'm net verzonden.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw verhaal in een pm. Je verkondigt steeds dat je de regels van het reizen met de trein aan je laars lapt. Houd het dan gewoon voor je. Je weet dat mensen zich daaraan storen.
Ik heb collega's die al een heel jaar thuiszitten te werken en ook snakken naar contact enzovoorts, maar ook niet mogen reizen, omdat het nu eenmaal niet kan en mag.Ik heb er één en ik ben er trots op
Daar wil ik wel voor tekenen met 2 kleine aanpassing. 1 maand sneeuw en vorst en daarna niet warmer dan 25 gradenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nou eens het hele jaar door 20 tot 25 graden met een lekker zonnetje zou zijn zou ik met het weer trouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien beter via whatsappquote:Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan pleur je hem maar weg, ik heb 'm net verzonden.
Dat doet het hier nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Laten we het wel actueel houden en het over sneeuw hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Polyamoreuze zomer dan, wil ik ookquote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nou eens het hele jaar door 20 tot 25 graden met een lekker zonnetje zou zijn zou ik met het weer trouwen
Maar dan wel in de laat in de avond/nacht regen..quote:Op maandag 8 februari 2021 15:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nou eens het hele jaar door 20 tot 25 graden met een lekker zonnetje zou zijn zou ik met het weer trouwen![]()
![]()
Voor dat maandje mag je wel een van mijn jets hebben om bij @Fogel op bezoek te gaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil ik wel voor tekenen met 2 kleine aanpassing. 1 maand sneeuw en vorst en daarna niet warmer dan 25 gradenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Inderdaad, dat vindt Moeder Natuur fijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan wel in de laat in de avond/nacht regen..Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat vind ik dan wel weer supertof van jequote:Op maandag 8 februari 2021 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor dat maandje mag je wel een van mijn jets hebben om bij @:fogel op bezoek te gaan.
Jij kunt die uitleg in FC lezen. Ik hoef echt niet iedereen op WhatsApp te hebben.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En de de mensen ook goed voor de planten in de tuin, anders moet je steeds water uit de kraan halenquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vindt Moeder Natuur fijn.![]()
![]()
Zo ben ik gewoonquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer supertof van je
Er ligt best een dik pak nu.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik snap het wel, maar dan nog steedsquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij kunt die uitleg in FC lezen. Ik hoef echt niet iedereen op WhatsApp te hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je het er mee eens bent of niet, als iedereen maar zijn eigen regels gaat bepalen zitten we voorlopig nog wel aan maatregelen vast.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vanaf vanmorgen ik dacht een uurtje of 9 constantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Planten horen toch bij de natuurquote:Op maandag 8 februari 2021 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En de de mensen ook goed voor de planten in de tuin, anders moet je steeds water uit de kraan halen
Hoeveel zal er nu liggen bij jouw achter thuis?quote:Op maandag 8 februari 2021 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf vanmorgen ik dacht een uurtje of 9 constant![]()
![]()
Gezellig hoor, kaarsjes aan, lekker knusquote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker avondklokkie tot en met 2 maart![]()
Die smiley
quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker avondklokkie tot en met 2 maartquote:Als de besmettingscijfers daar aanleiding toe geven, kan de avondklok, net als andere maatregelen, wel eerder weer afgeschaft worden.waar hebben we deze toch eerder gehoord
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
De looppad voor en achter was gisteren helemaal schoongemaaktquote:Op maandag 8 februari 2021 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoeveel zal er nu liggen bij jouw achter thuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De looppad voor en achter was gisteren helemaal schoongemaaktZo ligt idd best veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat vind ik niet zo erg, kom in de avond toch nooit buiten. Of ik moet een vergadering hebben, maar die gaan u toch niet door.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker avondklokkie tot en met 2 maartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kapper vast wel, gewoon een klant per keerquote:Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
Kunnen we naar de kapper en de hoeren in maart?![]()
Ik heb vanmorgen die smoel in de sneeuw challenge gedaan, was koud!
Vergaderigen kunnen prima online tochquote:Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg, kom in de avond toch nooit buiten. Of ik moet een vergadering hebben, maar die gaan u toch niet door.Uw ADH vitamine Worst
Dat lukt bij de hoeren ook welquote:Op maandag 8 februari 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kapper vast wel, gewoon een klant per keer
Ja dat geloof ik. Kleinzoon had ook mee gedaan met die challenge mee gedaan alleen in de onderbroek in de sneeuwliggen bbrrrrquote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmorgen die smoel in de sneeuw challenge gedaan, was koud!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Werd vast wel goed wakker vanquote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmorgen die smoel in de sneeuw challenge gedaan, was koud!![]()
![]()
Ja die gaan wel door, maar daar hoef je niet voor naar buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergaderigen kunnen prima online tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En een sneeuwengeltje gemaakt?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik. Kleinzoon had ook mee gedaan met die challenge mee gedaan alleen in de onderbroek in de sneeuwliggen bbrrrr
Flip flap flupperdupperdob
flupperdupperblib og flop
flip flop flupperdiberbob
fliperbieberblab og fløp
fli-Flip flap flupperdupperdob
fliperdiberbib og flop
flip flop flupperbiberblob
fliperbieberblab og bløpUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.you did't
Kan hem niet hier zetten en in zijn onderbroek en zijn gezicht dat doe ik maar niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien kan ik meer halen dan in April vorig jaar, toen had ik de meeste punten gehaald van het hele jaar dat ik mee deed![]()
![]()
Je pruim of worst in de sneeuw afdrukken is pas een goede challengeUw ADH vitamine Worst
Met je snee im schnee!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
Je pruim of worst in de sneeuw afdrukken is pas een goede challenge![]()
![]()
Nee dat is niet zo verstandigquote:Op maandag 8 februari 2021 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan hem niet hier zetten en in zijn onderbroek en zijn gezicht dat doe ik maar niet.
T0T had de hele wereld aan zijn pik hangen zo te zienquote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
T0T had de hele wereld aan zijn pik hangen zo te zien![]()
![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
T0T had de hele wereld aan zijn pik hangen zo te zien
NNee nee, dat is alleen als ie 'm in een molshoop propt.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
T0T had de hele wereld aan zijn pik hangen zo te zienIk heb er één en ik ben er trots op
Zo zou ik dat niet kunnen meten Als ik dat zou doen dan zal door de kou mijn derde been gelijk 2/3 korter zijn.
Dan blijkt maar weer eens dat ToT een echte man is die nergens zijn euhhhhh ..........quote:Op maandag 8 februari 2021 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo zou ik dat niet kunnen meten Als ik dat zou doen dan zal door de kou mijn derde been gelijk 2/3 korter zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan blijkt maar weer eens dat ToT een echte man is die nergens zijn euhhhhh ..........
Tussen 17 en 18 uur extra persconferentieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel 2021 een gigantische lockdown!quote:Op maandag 8 februari 2021 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Tussen 17 en 18 uur extra persconferentieI'm surrounded by morons!
Denk om te vertellen dat de avondklok tot 2 maart verlengd isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Avondklok vervroegd tot sesamtraat.
Supermarkten alchoholverbod
Alle honden verplicht een spuitje zodat je die niet als excuus kan gebruiken.
Etc etc.
En dat op 1 april vertellen
Ik heb van de avondklok toch geen last.
Ik ook niet, nog geen sec gehad ook.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb van de avondklok toch geen last.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het nu toch niet 20+ graden is en minstens licht tot 21.00 vind ik avondklok toch niet erg.Uw ADH vitamine Worst
WEG MET DIE BB FOTO'S VERDOMMEquote:Op maandag 8 februari 2021 16:40 schreef mario390 het volgende:
daar is superbadendje,hij werd geknuddelt
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Nee daarom, voor je lol ga je nu ook niet naar buitenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
Als het nu toch niet 20+ graden is en minstens licht tot 21.00 vind ik avondklok toch niet erg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar dat is superbadendjequote:Op maandag 8 februari 2021 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
WEG MET DIE BB FOTO'S VERDOMME![]()
quote:Op maandag 8 februari 2021 16:40 schreef mario390 het volgende:
daar is superbadendje,hij werd geknuddelt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een agressie weer.
Pas maar op straks heb je net als Mario er ook een gat in zittenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
/ME gooit een mes naar zijn radiatorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet nog.quote:
Ik zou maar snel gaan, hier was er een ware run op bierquote:![]()
Ik ben een beetje lui vandaag en heb nergens zin in.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou maar snel gaan, hier was er een ware run op bier![]()
Je vrouw bier laten halen?quote:Op maandag 8 februari 2021 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje lui vandaag en heb nergens zin in.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker, ik las in de krant dat ze moeite met de bevoorrading hebben. Waren er veel schappen leeg of viel dat mee bij jullie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alleen een parkiet.quote:
Hier viel het wel mee, alleen groente afdeling was beetje leeg maar dat is vrij normaal tegen het einde van de middag.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ik las in de krant dat ze moeite met de bevoorrading hebben. Waren er veel schappen leeg of viel dat mee bij jullie?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb je die niet afgericht om bier te halenquote:![]()
Wel om vrouwen tussen zijn lakens uit te nodigenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die niet afgericht om bier te halen![]()
Wel geprobeerd maar ze bakt er niet veel van. Leren stofzuigen en zo lukt ook niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je die niet afgericht om bier te halen![]()
Man man man, ik zou haar inruilenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel geprobeerd maar ze bakt er niet veel van. Leren stofzuigen en zo lukt ook niet.
Ikkuh welquote:Op maandag 8 februari 2021 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee daarom, voor je lol ga je nu ook niet naar buiten
Owjah, we hebben hier ook een badeendje en een blije Mini-ToT; kan ik ook wel ff een bolk van maken!quote:![]()
![]()
En de zon schijnt nog steeds?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: