Die is net naar der werk gegaan...quote:Op maandag 8 februari 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwmensch daarvoor aangenomen?
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben ik ondertussen wel aan het worden hier
Zit dat er niet bij in die dozen dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het zijn ook niet de kleinste dozen. Ik heb alleen ook weer lijm en verf nodig.
Ze heeft een bijbaan naast jouw voorzien van alles wat een man nodig heeftquote:
Hoe durft diequote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, mijn baas had me nodig vanmorgen
Avondklok en winkels dicht geen moeite meequote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!quote:
Koud hoor, op het museumplein.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zou ik doen als ik jou was,quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!![]()
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit dat er niet bij in die dozen dan?
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Avondklok en winkels dicht geen moeite mee
Maar kinderen en kleinkinderen niet zien. Heel erg het contact met mensen
Dit kan je overal doenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Sportschool dicht boeit me ook niet
Dure hobby dusquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?
Plastic crack noemen ze het somsquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2021 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het meeste heb ik op mp gevonden. Daar kan je voor een leuk prijsje wel wat vinden.quote:
Gelukkig wonen ze dus dichtbij genoeg dat ze echt langs kunnen komen. Maar het is absoluut knudde zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |