iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zo. Ik heb het zo zwaar met de lockdown. Ik moest wel kapen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Echt he die kudt DJMOmet der kudtkaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij hebt de minste last van de lockdowm dan wie dan ook Je kan gewoon je gang gaanquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef DJMO het volgende:
Zo. Ik heb het zo zwaar met de lockdown. Ik moest wel kapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik maakte maar een geintjuhquote:Op maandag 8 februari 2021 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt de minste last van de lockdowm dan wie dan ook Je kan gewoon je gang gaanik kan idd gewoon m'n ding blijven doen godzijdank. Anders zou ik serieus knettergek worden.
Tijd zal ik ook wel nodig hebben.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt tijd zat nu om te bouwen, straks als je werk weer een heel stuk minder tijd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Gelukkig niet, ik heb genoeg wintervetjes opgedaan afgelopen zomerquote:Op maandag 8 februari 2021 12:56 schreef Dotteke het volgende:
IK heb lief konijntjuh gemist vandaag @:DerRabbit je bent toch niet bevroren ???
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Meer psychische hulp nodig, dit is echt niet normaalquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef ToT het volgende:
Maar der Mario heeft idd wel een temperamentje!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nu snap ik waarom het kapen zo makkelijk ging, jij doet nooit moeite om snel te openen hahaquote:Op maandag 8 februari 2021 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Echt he die kudt DJMOmet der kudtkaap
Nou dat ben ik ondertussen wel aan het worden hierquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintjuhik kan idd gewoon m'n ding blijven doen godzijdank. Anders zou ik serieus knettergek worden.
SneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jemig SBEquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd zal ik ook wel nodig hebben.
[ afbeelding ]
Dat krijg je van je gekaapquote:Op maandag 8 februari 2021 14:18 schreef DJMO het volgende:
@:SuperwormJim
kun je even een spatie in de TT frotten tussen het topicnummer en de titel?
Wie komt even koffie brengen?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hey lief konijntjuhquote:Op maandag 8 februari 2021 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb genoeg wintervetjes opgedaan afgelopen zomerhad je al gemist vanmorgen
Heb je geen vrouwmensch daarvoor aangenomen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Het zijn ook niet de kleinste dozen. Ik heb alleen ook weer lijm en verf nodig.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Tsja, mijn baas had me nodig vanmorgenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntjuhhad je al gemist vanmorgen
Die is net naar der werk gegaan...quote:Op maandag 8 februari 2021 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geen vrouwmensch daarvoor aangenomen?I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat ben ik ondertussen wel aan het worden hierCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zit dat er niet bij in die dozen dan?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het zijn ook niet de kleinste dozen. Ik heb alleen ook weer lijm en verf nodig.
Ze heeft een bijbaan naast jouw voorzien van alles wat een man nodig heeftquote:![]()
Hoe durft diequote:Op maandag 8 februari 2021 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, mijn baas had me nodig vanmorgen
Avondklok en winkels dicht geen moeite meequote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Die avondklok boeit me niet echt, maar dat de sportschool en normale winkels enzo dicht zijn, daar ben ik helemaal klaar mee. Ja nu komt er click and collect, en kun je de meeste dingen nog wel halen.
Maar kinderen en kleinkinderen niet zien. Heel erg het contact met mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!quote:![]()
Koud hoor, op het museumplein.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
O nee he de streamers van BB zijn weer massaal aan het klagen geweest.en als je zit waarvoor ik lig in eeen deuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik doen als ik jou was,quote:Op maandag 8 februari 2021 14:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga komende zondag demonstreren, dit kan echt niet!
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit dat er niet bij in die dozen dan?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?quote:Op maandag 8 februari 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Avondklok en winkels dicht geen moeite mee
Maar kinderen en kleinkinderen niet zien. Heel erg het contact met mensenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dit kan je overal doenquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
Sportschool dicht boeit me ook niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dure hobby dusquote:Op maandag 8 februari 2021 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nagenoeg zit dat er nooit bij. Soms zie je het wel bij (kinder) beginnerssetjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel regelmatig een skype of facetime gesprek met je kleinkinderen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Plastic crack noemen ze het somsquote:
I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-02-2021 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 1373 / +138 / +153 / 2185 / 2790
2. Mrsloveable / 494 / +25 / +23 / 1151 / 1505
3. Superbadeendje / 387 / +33 / +28 / 702 / 1007
4. FreshFruit / 342 / +87 / +210 / 465 / 601
5. Homijn / 335 / +68 / +1 / 345 / 456
6. mario390 / 300 / +24 / +14 / 393 / 625
7. DerRabbit / 271 / +19 / +0 / 438 / 585
8. Maanvis / 245 / +0 / +0 / 321 / 469
9. ToT / 220 / +40 / +6 / 630 / 769
10. chufi / 213 / +11 / +22 / 160 / 262
11. Fogel / 174 / +3 / +3 / 214 / 290
12. PlymouthFury / 151 / +2 / +9 / 189 / 234
13. hemarookworst / 121 / +14 / +10 / 356 / 441
14. ChocoFan / 114 / +11 / +0 / 93 / 124
15. Straatverlichting / 95 / +24 / +1 / 150 / 218
16. mazaru / 94 / +16 / +3 / 297 / 337
17. DJMO / 88 / +15 / +6 / 230 / 314
18. gebrokenglas / 88 / +0 / +12 / 291 / 348
19. devzero / 78 / +0 / +0 / 34 / 51
20. ieniminimuis / 73 / +6 / +16 / 209 / 275SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het meeste heb ik op mp gevonden. Daar kan je voor een leuk prijsje wel wat vinden.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gelukkig wonen ze dus dichtbij genoeg dat ze echt langs kunnen komen. Maar het is absoluut knudde zo.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, maar is toch anders. En een komt af en toe buiten langs dan ga ik in de deuropening zitten en hij bij de plantenbak. Maar nooit lang veel te koud.
Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: