Al een TL buis gevonden?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik moet even kijken wat ik nodig heb.
Vast welquote:
Denk niet dat hij maar een lamp in huis heeft om aan te doenquote:
Neeuh, ik gebruik hem alleen maar als ik met modelbouw bezig ben.quote:
Treinen?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeuh, ik gebruik hem alleen maar als ik met modelbouw bezig ben.
Huisjes of militaire modelbouw.quote:
Gaafquote:Op maandag 8 februari 2021 13:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Huisjes of militaire modelbouw.
De stapel van nog te maken begint alleen een beetje groot te worden.quote:
Je hebt tijd zat nu om te bouwen, straks als je werk weer een heel stuk minder tijd.quote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De stapel van nog te maken begint alleen een beetje groot te worden.
Lekker aan de slag danquote:Op maandag 8 februari 2021 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De stapel van nog te maken begint alleen een beetje groot te worden.
Dat is niet eerlijk van jouquote:Op maandag 8 februari 2021 14:07 schreef mario390 het volgende:
moeddder kijk nu de radiator,
tuurlijk zei ik niet dat ik en mes naar
gegooid heb,zij zei dit werd rostig zijn
Hij was boos dat de streams van BB het niet deden gisteren en heeft toen een mes naar de verwarming gegooid. Toen zat er een gat in en er kwam vies water uitquote:Op maandag 8 februari 2021 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
Mes gooien naar radiator zodat die kapot gaat? Waarom?
Specifiek de Braziliaanse stream.quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was boos dat de streams van BB het niet deden gisteren en heeft toen een mes naar de verwarming gegooid. Toen zat er een gat in en er kwam vies water uit
quote:Op maandag 8 februari 2021 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was boos dat de streams van BB het niet deden gisteren en heeft toen een mes naar de verwarming gegooid. Toen zat er een gat in en er kwam vies water uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |